Αναβάθμιση BMW M2 – Εργοστασιακή ή AC Schnitzer;

Αναβάθμιση BMW M2 – Εργοστασιακή ή AC Schnitzer;

Ας υποθέσουμε ότι είσαι ένας από τους τυχερούς που έκαναν δικιά τους μία ολοκαίνουρια BMW M2. Ξέρεις, το σαγηνευτικό… ασχημόπαπο που μπορεί να διχάζει τον κόσμο λόγω του εκκεντρικού design του αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι όπως και ο προκάτοχος του, παραμένει ένα από τα αυθεντικά, τολμώ να πω αναλογικά, sports coupe στην αγορά. Γιατί ο σχεδιασμός του μπορεί να έχει φίλους και εχθρούς αλλά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του γερμανικού sports car είναι αδιαμφισβήτητα και δεν αναφέρομαι μονάχα στις επιδόσεις που εξασφαλίζει ο 3-λιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας των 460 ίππων και 550 Nm ροπής… Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι έχεις αυτό το διαμάντι στο γκαράζ σου αλλά για οποιονδήποτε λόγο, δεν σου αρκεί. Θέλεις να επέμβεις και είσαι διχασμένος: να ακολουθήσεις την εργοστασιακή οδό των BMW Performance Parts ή να απευθυνθείς στην AC Schnitzer που λάνσαρε την δική της πρόταση βελτίωσης;

Η πρώτη επιλογή αποτελεί εν γένει μία εγνωσμένη αξία. Η BMW αποκάλυψε έναν ολοκληρωμένο κατάλογο aftermarket εξαρτημάτων που περιλαμβάνει τα πάντα από ανθρακονημάτινα bodykits ή μεμονωμένα κομμάτια για το αμάξωμα που αναβαθμίζουν  τόσο την αισθητική της BMW M2 όσο και την αεροδυναμική της απόδοση, έως διαφορετικές εξατμίσεις και από ποιοτικά διακοσμητικά για την καμπίνα, έως νέες ζάντες ελαφρού κράματος. Αυτό που δεν είχε μέχρι τώρα ο κατάλογος των BMW Performance Parts και προστέθηκε από την γερμανική εταιρία είναι οι εντυπωσιακές μονομπούλονες ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω που βλέπεις στις φωτογραφίες. Ένα σετ που δεν προδίδει μονάχα το αγωνιστικό DNA της BMW αλλά μειώνει την μη-αναρτώμενη μάζα με ότι αυτό συνεπάγεται και βελτιστοποιεί την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Δύο αρνητικά έχουν οι συγκεκριμένες ζάντες: το πρώτο έχει να κάνει με το γεγονός ότι είναι σχεδόν αδύνατη η αντικατάσταση του τροχού στο πλάι του δρόμου σε περίπτωση βλάβης και το δεύτερο είναι η τιμή τους αφού οι πληροφορίες λένε ότι αυτή είναι στην περιοχή των €12.000…

Από την άλλη, υπάρχει η AC Schnitzer όμως, με μία ανάλογα ελκυστική πρόταση. Μία πρόταση που ξεκινά με ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο bodykit το οποίο περιλαμβάνει εμπρός splitter, πτερύγια στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα, διακριτικά μαρσπιέ, διαχύτη και μία σταθερή αεροτομή και εξασφαλίζει την παραγωγή επιπλέον downfoce (60 κιλά εμπρός και 80 πίσω) και συμπληρώνεται από τις “AC4 Lightweight Forged Rims” 20 ιντσών για τους τροχούς του εμπρός άξονα και 21 για αυτούς του πίσω που βελτιώνουν την εμφάνιση και μειώνουν την μη-αναρτώμενη μάζα. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος προσφέρει και μία νέα coilover ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος και προσφέρει διαφορετικές ρυθμίσεις από την εργοστασιακή ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι επεμβάσεις στην καμπίνα που παίρνουν την μορφή των νέων επενδύσεων, του νέου τιμονιού με τα μεγαλύτερα, αλουμινένια paddles για τον χειρισμό του αυτόματου κιβωτίου και των νέων πεντάλ μεταξύ άλλων.

Τέλος, η AC Schnitzer δεν μπορούσε να μην βάλει την πινελιά της και στο κινητήριο σύνολο της BMW M2 αν και ακόμα η δουλειά πάνω στο πακέτο των μηχανικών αναβαθμίσεων δεν έχει ολοκληρωθεί, οπότε ο βελτιωτικός οίκος δεν είναι σε θέση να μας παρέχει τα νούμερα. Την άνοιξη του 2024 θα γίνουν γνωστά αυτά. Μέχρι τότε, μένουμε στις εικόνες…

Prev Post Dacia Sandero εναντίον Tesla Model Y για την κορυφή!
Next Post Alfa Romeo – Νέα έκδοση Tributo Italiano για Tonale, Giulia και Stelvio
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook