Alpine A110 R – Η πιο ακραία στην οικογένεια!

Alpine A110 R – Η πιο ακραία στην οικογένεια!

Όλες οι οικογένειες έχουν ένα… μαύρο πρόβατο. Ένα κακό παιδί. Στην οικογένεια της Alpine αυτό το κακό παιδί παρουσιάστηκε σήμερα και ονομάζεται A110 R όπου το “R” σημαίνει ακραία, ριζοσπαστική. Πρόκειται για την πλέον σκληροπυρηνική έκδοση του γαλλικού sports car που εξελίχθηκε και λανσάρεται ως ένα μοντέλο χωρίς συμβιβασμούς και έντονες επιρροές από το αγωνιστικό παρελθόν και παρόν της Alpine. Εντονότερες απ’ οπουδήποτε αλλού είναι αυτές οι επιρροές στο βάρος της Alpine A110 R που δεν υπερβαίνει τα 1.082 κιλά και αν θέλεις μία τάξη μεγέθους, αρκεί να σου πω ότι είναι φυσικά χαμηλότερο από την ήδη ελαφριά A110 S αλλά ακόμα και από το μοντέλο που έχει κάνει την αναλογικότητα και την δίαιτα, φιλοσοφία: το δίλιτρο Mazda MX-5!

Φυσικά, η επίτευξη αυτό το νούμερου δεν ήταν ούτε εύκολη, ούτε φθηνή υπόθεση. Η “R” εξοπλίζεται με νέα, bucket καθίσματα, οποιοδήποτε ηχομονωτικό υλικό έχει αφαιρεθεί από τον χώρο του κινητήρα, το πίσω τζάμι αντικαταστάθηκε με ένα αλουμινένιο πάνελ ενώ τόσο το καπό, το κάλυμμα του κινητήρα όσο και οι τροχοί με το ασύμμετρο design (οι εμπρός είναι περισσότερο “ανοιχτοί” από τους πίσω) κατασκευάζονται από ανθρακονήματα! Το συνολικό όφελος είναι περίπου 34 κιλά σε σύγκριση με την “S” αλλά η Alpine δεν σταμάτησε εκεί. Εφοδίασε την A110 R με ένα ολοκληρωμένο bodykit που αυξάνει την παραγόμενη downforce χάρη στον νέο διαχύτη, την μεγάλη αεροτομή, το επίπεδο πάτωμα και τα ανασχεδιασμένα μαρσπιέ ενώ η ανάρτηση είναι τόσο πιο χαμηλή (κατά 10 χιλιοστά με δυνατότητα ρύθμισης των αμορτισέρ για 10 χιλιοστά επιπλέον) όσο και πιο σκληρή από αυτήν της “S”. Αφού η A110 R προορίζεται κατά κύριο λόγο για την πίστα δε, τα ελαστικά που επιλέχθηκαν είναι τα επιθετικά Michelin Pilot Sport Cup 2 σε διάσταση 215/40/18 εμπρός και 245/40/18 πίσω που σύμφωνα με την γαλλική φίρμα αυξάνουν την πρόσφυση κατά 15% με ότι αυτό συνεπάγεται για τους χρόνους που μπορεί να πετύχει η “R” στο προστατευμένο περιβάλλον μίας πίστας. Το σύστημα πέδησης που οφείλει να αντέχει αυτού του είδους την καταπόνηση δε, προέρχεται από την Brembo!

Με λίγα λόγια, το μόνο που δεν άλλαξε για τη δημιουργία της A110 R είναι το κινητήριο σύνολο αφού μάλλον η Alpine έκρινε πως τα 300 άλογα του υπερτροφοδοτούμενου 1800άρη είναι αρκετά, όπως και το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το μόνο που άλλαξε στον συγκεκριμένο τομέα είναι η εξάτμιση που παράγει πλέον έναν χαρακτηριστικό για την “R” ήχο. Σε κάθε περίπτωση, η ειδική έκδοση χρειάζεται πλέον μονάχα 3.9 δευτερόλεπτα για το σπριντ στα 100 km/h (0.3 δευτερόλεπτα λιγότερα από την “S”) ενώ η τελική ταχύτητα της διαμορφώνεται στα 285 km/h! Το πακέτο ολοκληρώνεται από το εντυπωσιακό μπλε ματ χρώμα  που προέρχεται από το μονοθέσιο της Alpine στην F1, με τα ανθρακονημάτινα μέρη να έχουν μείνει συνειδητά “γυμνά”! Αυτό που δεν γνωρίζουμε ακόμα είναι η τιμή της Alpine A110 R αν και η λογική λέει πως θα είναι σημαντικά υψηλότερη από τα €71.500 που κοστίζει η A110 S στη Γαλλία.

Prev Post Hennessey VelociRaptor 500 Bronco. Θηρίο!
Next Post Στις 17 Οκτωβρίου το Renault 4 Concept.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook