Η Alpine έχει μεγάλα όνειρα για τον εαυτό της. Όνειρα που συνδυάζονται με ένα εξαιρετικά φιλόδοξο πλάνο που εφόσον η υλοποίηση του προχωρήσει χωρίς ουσιαστικά εμπόδια, θα την μεταμορφώσει από έναν απολύτως niche κατασκευαστή με ένα και μοναδικό μοντέλο στην γκάμα του, σε έναν δυνατό “παίκτη” στον στίβο της ηλεκτροκίνησης και πιο συγκεκριμένα στο σπορ και premium άκρο της νέας τεχνολογίας. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι η Alpine μεταπήδησε στο μεγαλόπνοο πλάνο της ελάχιστα χρόνια μετά την παρουσίαση του “dream garage” που αποτελούνταν από ένα καυτό hatchback (βλ. A290) για το 2024, ένα C-segment crossover έναν χρόνο αργότερα και την αμιγώς ηλεκτρική A110 μέχρι το τέλος του 2026. Τώρα η γαλλική μάρκα προσθέτει άλλα 4 μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας με στόχο να διαθέτει μία 7-μελή οικογένεια μέχρι το 2030 και να αυξήσει δραστικά τόσο το target group της όσο και τις πωλήσεις της.

Ποια είναι αυτά τα τέσσερα νέα μοντέλα; Καταρχάς, ένα roadster που θα βασίζεται στην A110 και πιο σημαντικά, η A310 που θα πάρει τη μορφή ενός 4-θέσιου sports coupe το οποίο θα βασίζεται στην ολοκαίνουρια APP (Alpine Performance Platform) αρχιτεκτονική η οποία θα χρησιμοποιείται και από την αμιγώς ηλεκτρική A110. Εξίσου σημαντικά αν όχι περισσότερο, στο τέλος του μεσοπρόθεσμου προγράμματος της Alpine θα παρουσιαστούν και δύο νέα D/E-segment μοντέλα τα οποία θα τοποθετηθούν στην κορυφή του “Dream Garage” της και όπως περιγράφονται, θα αποτελέσουν το αντίπαλον δέος των Porsche Macan και Cayenne και δεν αποκλείεται να κάνουν χρήση μίας πλατφόρμας προέλευσης… Lotus.

Η εταιρία επιβεβαίωσε επίσης ότι εξελίσσει νέες τεχνολογίες που θα πλαισιώσουν αυτήν της ηλεκτροκίνησης για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών ρύπων. Τεχνολογίες όπως αυτή των μηχανών εσωτερικής καύσης που καταναλώνουν ως καύσιμο το υδρογόνο ή το ADM (Alpine Dynamic Module) που θα λειτουργεί ως ο εγκέφαλος ενός συστήματος που θα αναβαθμίζει την ευελιξία και τις επιδόσεις εντός της ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής της μάρκας. Από το πλάνο της Alpine δεν λείπει ούτε η δέσμευση όσον αφορά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό που δεν περιορίζεται στην συμμετοχή της στην κορωνίδα των motorsports. Η Alpine φυσικά θα συνεχίσει να διεκδικεί το πρωτάθλημα στην Formula 1, ελπίζουμε με περισσότερες αξιώσεις απ’ ότι φέτος, αλλά θα παλέψει και για την κατάκτηση του World Endurance Championship που περιλαμβάνει ως αποκορύφωμα τις 24 ώρες του Le Mans, με την πρώτη εργοστασιακή συμμετοχή της στην LMH κατηγορία με το πρωτότυπο που παρουσίασε φέτος. Με βάση αυτήν την πολυεπίπεδη προσέγγιση η γαλλική μάρκα θέλει να γίνει “παγκόσμιο ίδρυμα” που θα προσφέρει τον χαρακτήρα της κλασικής Alpine με νέες τεχνολογίες σε νέους ή παλιούς πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο.