Η Alpine δεν είναι νεοφώτιστη στους αγώνες αντοχής. Αγωνιζόταν στην LMP2 κατηγορία του World Endurance Championship για πολλά συναπτά έτη αλλά φέτος απουσιάζει… δικαιολογημένα. Η γαλλική εταιρία ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κορωνίδα των αγώνων αντοχής, στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, το 2024 με ένα ολοκαίνουριο αγωνιστικό που θα εξελιχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς της LMDh κατηγορίας: το A424_β.
Το όνομα προκύπτει από την κλασική στρατηγική της Alpine: Το “A” που ακολουθείται από 3 ψηφία με το πρώτο εξ αυτών να είναι το “4” ως φόρος τιμής στα νικηφόρα αγωνιστικά αντοχής της και το “24” να αναφέρεται φυσικά στις 24 ώρες του Le Mans. Το “β” στο τέλος απλά υποδηλώνει ότι αυτό που βλέπουμε δεν αποτελεί το τελικό… προϊόν αλλά ένα έργο εν εξελίξει καθώς κάποια πράγματα θα οριστικοποιηθούν μετά τις εξαντλητικές δοκιμές που αναμφίβολα περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα της Alpine για το νέο αγωνιστικό της.
Στην βάση της A424_β βρίσκεται το LMP2 πλαίσιο της Oreca σύμφωνα με τους κανονισμούς της LMDh κατηγορίας ενώ κάτω από το μακρύ κάλυμμα κρύβεται ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 3.4 λίτρων, τον οποίο κατασκευάζει για λογαριασμό της Alpine η Mecachrome και ο οποίος συνδυάζεται με το spec υβριδικό σύστημα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Συνολικά, η Alpine A424_β θα παράγει 680 ίππους με το πρώτο… γύρισμα της μίζας να είναι προγραμματισμένο για τις 28 Ιουνίου. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει ένα shakedown κάποια στιγμή το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου και φυσικά δοκιμές στην πίστα του Paul Ricard τον Αύγουστο.