Alfa Romeo – Δεν αποκλείεται η επιστροφή της Giulietta

Alfa Romeo – Δεν αποκλείεται η επιστροφή της Giulietta

Η Alfa Romeo βρίσκεται σε φάση αναδόμησης και ενώ έχει καταλήξει σε έναν βασικό πυρήνα μοντέλων που θα λειτουργήσουν ευεργετικά όχι μόνο για την στροφή της ιταλικής εταιρίας σε πιο… premium σαλόνια αλλά και για το bottom-line της που λένε και στο χωριό μου αφού τα περιθώρια κέρδους αυτών των μοντέλων θα είναι αναλόγως premium, τα μοντέλα που θα πλαισιώσουν τον βασικό κορμό παραμένουν άγνωστα. Δεν γνωρίζουμε αν είναι άγνωστα μόνο σε εμάς ή αν όντως, τα αφεντικά της Alfa Romeo δεν έχουν καταλήξει κάπου, αλλά η ουσία είναι πως το τοπίο είναι θολό. Πριν από πολύ λίγες ημέρες ακούσαμε πως η ιδέα ενός MPV δεν είναι και τόσο… περίεργη ενώ τώρα ακούμε πως η επιστροφή της Giulietta δεν αποκλείεται.

Να θυμίσουμε ότι η Giulietta κυκλοφορούσε στην Ευρώπη από το 2010 έως τον Δεκέμβριο του 2020 και σε αυτό το χρονικό διάστημα πούλησε κάτι περισσότερο από 400.000 αυτοκίνητα. Δεν έβαλε… φωτιά στα ταμεία της ιταλικής εταιρίας αλλά δεν μπορείς να την πεις και αποτυχημένη. Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος και μερικοί μήνες για να αντικατασταθεί έμμεσα η Giulietta από την πολυαναμενόμενη Tonale, όμως απ’ ότι φαίνεται η πόρτα δεν έχει κλείσει οριστικά για ένα μοντέλο που θα την αντικαταστήσει άμεσα και θα λειτουργήσει ως εκπρόσωπος της Alfa Romeo στην πάλαι-ποτέ δημοφιλέστατη κατηγορία των μεσαίων hatchbacks. Γιατί όπως έχουμε δηλώσει πολλάκις στο παρελθόν, καλά τα SUV αλλά υπάρχουν κι άλλα είδη αμαξωμάτων.

Φυσικά, αν ποτέ πάρει το πράσινο φως για την επιστροφή της, η Giulietta δεν θα βασίζεται σε κάποια γερασμένη αρχιτεκτονική αλλά στην σύγχρονη STLA Medium η οποία θα της επιτρέψει να εκμεταλλευτεί τις οικονομίες κλίμακας με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου Stellantis αλλά θα της παρέχει και την ευελιξία που απαιτεί η κατάσταση που επικρατεί στην βιομηχανία αυτοκινήτου και την αγορά. Με πιο απλά λόγια, η προηγμένη αυτή αρχιτεκτονική μπορεί να φιλοξενήσει τόσο αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια  σύνολα όσο και θερμικά καλύπτοντας τις ανάγκες ολόκληρου του κόσμου. Δεδομένης της δέσμευσης της Alfa Romeo για την μεταμόρφωση της σε μία 100% ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2027 ωστόσο, το λανσάρισμα ενός βενζινοκίνητου hatchback δεν υφίσταται ως πιθανότητα. Αν επιστρέψει η Giulietta, θα επιστρέψει ως ηλεκτρική αλλά αυτό το “αν”… παραμένει.

Prev Post Η Mazda γιορτάζει την παραγωγή 2 εκ. Wankel κινητήρων!
Next Post Το 2028 η δεύτερη γενιά του Skoda Enyaq
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook