Τέρμα τα ψέματα. Τέρμα τα πρωτότυπα που όσο πιστά κι αν τα ακολουθεί το μοντέλο παραγωγής, είναι σημαντικά πιο εντυπωσιακά καθώς δεν πρέπει να υπακούν στους ίδιους κανόνες ή σε κανόνες γενικότερα. Από την στιγμή που η Renault ανακοίνωσε ότι θα περάσει στην παραγωγή το ομολογουμένως ρετρο-φανταστικό και αμιγώς ηλεκτρικό γιατί αυτό ορίζουν οι τάσεις της εποχής, R5 το μοντέλο έγινε αυτομάτως ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα. Όταν ανακοίνωσε δε, ότι θα παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του Renault 5 στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης, ο χρόνος άρχισε να κυλά αντίστροφα όχι τόσο για την επίσημη πρεμιέρα αφού αυτή γνωρίζαμε για πότε ήταν προγραμματισμένη, αλλά για την αναπόφευκτη διαρροή. Την διαρροή που βλέπεις αυτή τη στιγμή.
Αυτό είναι λοιπόν το Renault 5 που θα παρουσιαστεί στις 26 Φεβρουαρίου και θα κυκλοφορήσει στην αγορά εντός του 2024. Απλά από τις εικόνες λείπει η λάμψη των επίσημων φωτογραφιών (ή οποιαδήποτε λάμψη ή έστω κάποια αντανάκλαση αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς) καθώς αυτές προέρχονται από το World Intellectual Property Organization αλλά όπως και να έχει, την δουλειά τους την κάνουν και με το παραπάνω. Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμέναμε κάποια ιδιαίτερη έκπληξη όσον αφορά στο design του Renault 5 που θα περάσει στην παραγωγή. Το αυτοκίνητο έχει παραμείνει πιστό στο πρωτότυπο, τουλάχιστον στον βαθμό που αυτό είναι εφικτό, το οποίο με την σειρά του αντλούσε πάρα πολλά στοιχεία από το αυθεντικό R5.
Παρατηρούμε λοιπόν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω ενώ σημειώνουμε ότι ενώ η γρίλια, παρότι κλειστή στο μεγαλύτερο μέρος της, διαθέτει ένα μεγάλο άνοιγμα στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα και τρεις οριζόντιους αεραγωγούς λίγο ψηλότερα. Παρατηρούμε επίσης τα ιδιαίτερα φώτα ομίχλης, το πλαστικό διακοσμητικό πίσω από τους εμπρός τροχούς αλλά και τις χειρολαβές για τις πίσω πόρτες που “κρύβονται στη γωνία που σχηματίζει η πίσω κολώνα και το παράθυρο. Δεν γίνεται επίσης να μην αναφερθούμε στον χρωματικό συνδυασμό του παραδείγματος που βλέπουμε, λευκό αμάξωμα με μαύρη οροφή και κόκκινες λεπτομέρειες, που προσθέτει πόντους στο στιλ. Η “διαρροή” δεν περιλαμβάνει δυστυχώς επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Renault 5 οπότε ας μείνουμε σε αυτά που έχει μοιραστεί η εταιρία και λένε ότι το μοντέλο έχει μήκος 3.92 μέτρων που το κάνει περί τα 13 εκατοστά μικρότερο από το τρέχον Clio και θα εξοπλίζεται με μία μπαταρία 52 kWh η οποία θα παρέχει αυτονομία της τάξης των 400 χιλιομέτρων. Για οτιδήποτε περισσότερο, υπομονή. Όλα θα αποκαλυφθούν όταν έρθει η ώρα…