Υπάρχουν κάποιες εταιρίες που πιστεύουν και κηρύττουν ότι τα sedan έχουν πεθάνει. Η δημοτικότητα τους λένε είναι τόσο χαμηλή που δεν αξίζει να ασχολούνται πλέον με την συγκεκριμένη κατηγορία. Ας δεχθούμε για χάρη της συζήτησης ότι αυτό ισχύει στην Ευρώπη. Στην άλλη όχθη του Ατλαντικού πάντως, η Toyota γελάει πουλώντας περισσότερα από 300.000 Camry ετησίως σε οικογένειες, νέους, γέρους και γενικώς, σε όποιον αναζητά ένα προσιτό και αξιόπιστο μέσο μετακίνησης και αυτή είναι η 9η γενιά του εμβληματικού ιαπωνικού sedan.
Το νέο Toyota Camry είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως υβριδικό, με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων να συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρες. Στην μπροστιοκίνητη έκδοση υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες για συνδυαστική απόδοση 225 ίππων ενώ στην τετρακίνητη, προστίθεται ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα αυξάνοντας την απόδοση του συστήματος στα 232 άλογα. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (eCVT) ενώ για την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων με ενέργεια φροντίζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου αγνώστων, μέχρι στιγμής, τεχνικών χαρακτηριστικών.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο V6 κινητήρας με τον οποίο ήταν διαθέσιμη η προηγούμενη γενιά δεν υπάρχει πλέον στην γκάμα παρότι το νέο Camry χρησιμοποιεί την ίδια, TNGA-K αρχιτεκτονική με τον προκάτοχο του. Φυσικά, η χρήση της ίδιας πλατφόρμας δεν σημαίνει ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά στο πλαίσιο και την ανάρτηση. Η Toyota υπόσχεται ευελιξία και βελτιωμένη απόκριση χάρη στα νέα αμορτισέρ και τις συνολικά διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης ενώ οι πιο σπορ εκδόσεις θα έχουν περισσότερο τονισμένα αυτά τα χαρακτηριστικά, χωρίς να θυσιάζουν την άνεση και την ποιότητα κύλισης.
Όσον αφορά στην εμφάνιση, η Toyota φαίνεται πως ενστερνίζεται πλήρως την φιλοσοφία “αν δεν είναι χαλασμένο μην το αλλάζεις”. Το design του νέου Camry δεν αποτελεί κάποια δραστική διαφοροποίηση σε σύγκριση με αυτό της προηγούμενης γενιάς αν και τα σημάδια της τρέχουσας σχεδιαστικής ταυτότητας της εταιρίας είναι εμφανή, κυρίως στο εμπρός μέρος. Εκτός από τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που στην Ευρώπη έχουμε δει στο νέο Prius και το νέο C-HR, νέοι είναι και οι προφυλακτήρες ενώ τα πίσω φανάρια είναι ανασχεδιασμένα αλλά ταυτόχρονα, γνώριμα. Ανάλογες είναι οι αναβαθμίσεις και στην καμπίνα όπου οι φθηνότερες εκδόσεις εξοπλίζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και μία κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα infotainment αλλά οι κορυφαίες αυξάνουν τα μεγέθη και των δύο μονάδων στις 12.3 ίντσες. Στις ίδιες κορυφαίες εκδόσεις προσφέρεται προαιρετικά και ένα σύστημα head-up display 10 ιντσών ενώ το νέο Toyota Camry δεν υστερεί ούτε στον τομέα της συνδεσιμότητας με μία επιφάνεια ασύρματης φόρτισης smartphone, ασύρματο Android Auto και Apple CarPlay και θύρες USB τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται και με την σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Toyota Safety Sense 3.0!