Τα τελευταία 20 χρόνια το Audi RS6 έχει γίνει συνώνυμο της… συνετής παραφροσύνης. Η γερμανική εταιρία κατάφερε να μεταμορφώσει ένα πρακτικό, ευρύχωρο και σχεδόν… βαρετό αυτοκίνητο σε ένα σπορ μοντέλο με επιδόσεις και παρουσία που κάνουν ακόμα και supercars να σφυρίζουν αδιάφορα σε περίπτωση που βρεθούν δίπλα του. Στην αρχή με έναν εντυπωσιακό V8, στη συνέχεια με έναν θηριώδη V10 και από το 2013 και έπειτα με έναν V8 και πάλι, το Audi RS6 αποτελεί εδώ και 20 χρόνια ένα σύμβολο, ένα σημείο αναφοράς για την περιττή αλλά τόσο υπέροχη κατηγορία των γρήγορων station wagons αλλά η εποχή της Μ.Ε.Κ. πλησιάζει στο τέλος της και η ABT Sportsline που εξειδικεύεται στην αναβάθμιση των μοντέλων της Audi, αποφάσισε να τιμήσει το εμβληματικό RS6 με μία ειδική έκδοση. Κάπως έτσι γεννήθηκε το ABT RS6 Legacy Edition.

Κάτω από το καπό εξακολουθεί να υπάρχει ο 4-λιτρος, twin-turbo V8 που βρίσκουμε και στο RS6 Performance αλλά χάρη στα νέα turbos, τα νέα intercoolers και το λογισμικό του γερμανικού βελτιωτικού οίκου, παράγει πλέον 760 ίππους και 980 Nm ροπής! Οι επεμβάσεις όμως δεν σταματούν εκεί, αφού οι μηχανικοί της ABT αντικατέστησαν την standard ανάρτηση με μία νέα, ρυθμιζόμενη, τοποθέτησαν νέες αντιστρεπτικές ράβδους και ως το κερασάκι στην τούρτα, εξόπλισαν το RS6 Legacy Edition με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών που ντύνονται με ελαστικά Goodyear F1 Supersport σε διάσταση 295/30.

Αναβαθμισμένη είναι όμως και η εμφάνιση του κτήνους με ένα ολοκληρωμένο, ανθρακονημάτινο bodykit που αποτελείται από πρόσθετα στους προφυλακτήρες, το καπό και τα φτερά, νέους καθρέπτες, νέα αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, μαρσπιέ και πολλά ακόμα. Σαν να μην έφταναν αυτά, το πίσω μέρος κοσμούν οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης με κάθε μία από αυτές να έχει διάμετρο 102 χιλιοστών ενώ ανάλογες είναι οι επεμβάσεις και στην καμπίνα με Dinamica επενδύσεις, νέα πατάκια και διάφορα διακοσμητικά ενώ το τιμόνι έχει “ντυθεί” με Alcantara. Φυσικά, όλα αυτά δεν είναι φθηνά και η ABT Sportsline ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μόλις 200 RS6 Legacy Edition οπότε πρέπει να συνυπολογίσουμε και τον παράγοντα της σπανιότητας.
Ο βελτιωτικός οίκος το έχει κάνει ήδη και ζητά €102.600 για το “Legacy Edition”, χωρίς να διευκρινίζει αν αυτή η τιμή περιλαμβάνει και το αυτοκίνητο-δότη ή αν πρόκειται μόνο για το πακέτο αναβάθμισης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να υπολογίσεις άλλα €11.500 για τα εργατικά και €420 για την έγκριση TUV.