Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι το S2000 έχει γράψει το όνομα του με χρυσά γράμματα όχι μόνο στο βιβλίο ιστορίας της Honda αλλά ολόκληρης της βιομηχανίας αυτοκινήτου. Compact, χαμηλό, με διαχρονικό design και κλασικές αναλογίες και φυσικά, έναν 4-κύλινδρο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα ο οποίος στρόφαρε μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. εξακολουθεί να αποτελεί όνειρο για πολλούς φίλους της αυτοκίνησης οπότε με την αναβίωση του Prelude από την Honda δημιουργήθηκαν προσδοκίες για μία ενδεχόμενη… ανάσταση και του εμβληματικού roadster. Δυστυχώς όμως οι δύο περιπτώσεις είναι πάρα πολύ διαφορετικές και οι επικεφαλής της εξέλιξης του Prelude, Tomoyuki Yamagami αποκάλυψε ότι ενώ υπάρχει ισχυρή θέληση στους κόλπους της Honda για ένα νέο S2000, οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές για ένα τέτοιο μοντέλο.

“Κάθε υπάλληλος της Honda λατρεύει το S2000 και κάποια ημέρα θα ήθελα να κάνω ένα” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Yamagami-san αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τι έκανε το S2000 τόσο ελκυστικό και κατά συνέπεια, ποιες είναι οι προσδοκίες του κόσμου. Καταρχάς, τόσο το κινητήριο σύνολο με τον απίστευτο F20C βενζινοκινητήρα και το αμεσότατο 6-τάχυτο κιβώτιο όσο και η αρχιτεκτονική στην οποία βασίστηκε το ιαπωνικό roadster εξελίχθηκαν ειδικά για το S2000 και δεν τα μοιράστηκε η Honda με κανένα άλλο μοντέλο – δικό της ή άλλου κατασκευαστή. Αυτό ήταν και είναι πάρα πολύ σημαντικό καθώς “διαφυλάσσει το DNA της εταιρίας” όπως δήλωσε ο Yamagami, οπότε οποιοδήποτε ενδεχόμενο συνεργασίας αποκλείεται εκ των προτέρων.

Η μοναδική λύση στην θεωρία είναι για την Honda να ψάξει στα ράφια της για μέρη και εξαρτήματα τα οποία προέρχονται από άλλα μοντέλα αλλά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε ένα μελλοντικό S2000 όπως έκανε με το Prelude, το οποίο βασίζεται στην αρχιτεκτονική του Civic, κινείται χάρη στο e:HEV κινητήριο σύνολο του και δανείζεται μέρος της ανάρτησης και του συστήματος πέδησης του από το Civic Type R αλλά… καλή τύχη.

Αφενός η Honda δεν διαθέτει τίποτα αυτή την περίοδο που να μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στη δημιουργία ενός νέου S2000 και αφετέρου, ακόμα και για το Prelude που χρησιμοποίησε αυτή την τακτική δέχεται κριτική για την τιμή πώλησης! Με πιο απλά λόγια, αυτό που λέει ο Yamagami-san είναι ότι ακόμα και αν αποφάσιζε η Honda να δημιουργήσει ένα νέο S2000 το οποίο θα κάλυπτε ή θα υπερέβαινε τις προσδοκίες του κόσμου, δεν θα μπορούσε να το πουλήσει γιατί η τιμή του θα ήταν υπερβολικά υψηλή. Θα απευθύνονταν σε ένα πολύ περιορισμένο κοινό, οπότε η προσπάθεια θα έχανε το νόημα της γιατί αν δεν μπορεί να απολαύσει ο κόσμος το αυτοκίνητο, ποιος ο λόγος να το προσφέρεις; Πού μας αφήνει λοιπόν η συζήτηση; Στο τίποτα. Μην περιμένεις το νέο Honda S2000 να λανσαριστεί στο προσεχές μέλλον. Η κατάσταση όχι μόνο στη βιομηχανία αυτοκινήτου αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο, δεν είναι ευνοϊκή και δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις ότι το S2000 ήταν προϊόν μίας διαφορετικής εποχής. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελπίζουμε για το μέλλον.



