Η Opel συνεχίζει να εμπλουτίζει την γκάμα του μεσαίου hatchback της καθώς στις ήδη υπάρχουσες βενζινοκίνητες, πετρελαιοκίνητες και plug-in υβριδικές εκδόσεις προσθέτει τώρα την αμιγώς ηλεκτρική. Για πρώτη φορά στα 32 χρόνια της ιστορίας του, το Opel Astra είναι διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό χάρη στον… κατάλογο της Stellantis αφού όπως είναι λογικό και αναμενόμενο, το Opel Astra Electric (όπως και η Sports Tourer έκδοση φυσικά) είναι μηχανικά συγγενές με το Peugeot e-308 που παρουσιάστηκε επίσης προσφάτως.
Αμφότερες χρησιμοποιούν την EMP2 αρχιτεκτονική του ομίλου και αμφότερες εξοπλίζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος κινεί τους τροχούς του εμπρός άξονα καθώς και μία μπαταρία. Υπάρχουν όμως μερικές μικρές διαφορές: Ενώ στο Astra Electric όπως και στο Peugeot e-308 ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 156 ίππους, στο γερμανικό hatchback η ροπή του έχει αυξηθεί από τα 260 Nm του e-308, στα 270 Nm. Επίσης, ενώ η μπαταρία είναι ίδια, με χωρητικότητα 54 kWh εκ των οποίων ωφέλιμα είναι οι 51, το Astra Electric προσφέρει αυτονομία της τάξης των 416 χιλιομέτρων έναντι των 400 χιλιομέτρων του Γάλλου αδερφού του. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως, το φορτίο της μπαταρίας αναπληρώνεται στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας σε περίπου μισή ώρα σε ταχυφορτιστή 100 kW. Η φόρτιση σε συμβατικό φορτιστή, όπως είναι λογικό, είναι αρκετά πιο χρονοβόρα.
Η Opel δεν παρέχει πολλές πληροφορίες αναφορικά με τις επιδόσεις των δύο νέων, αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της αλλά σημειώνει πως “ενώ άλλα ηλεκτρικά” έχουν μέγιστη ταχύτητα η οποία περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 ή τα 160 km/h, το Astra Electric και το Astra Sports Tourer Electric τερματίζουν στα 170 km/h. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι χάρη στο έξυπνο packaging της μπαταρίας, ο διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές δεν έχει επηρεαστεί σε σύγκριση με την plug-in υβριδική έκδοση που έχει σημαντικά μικρότερη μπαταρία, με την γερμανική μάρκα να δηλώνει πως το Sports Tourer Electric προσφέρει 516 λίτρα πίσω από τα πίσω καθίσματα και 1.553 λίτρα με αυτά αναδιπλωμένα. Σχεδιαστικά πάντως, η ηλεκτρική έκδοση του Opel Astra δεν διαφοροποιείται δραστικά από τις υπόλοιπες ούτε εξωτερικά, αν εξαιρέσει κανείς την απουσία της εξάτμισης και τις standard ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, ούτε εσωτερικά. Οι τιμές των δύο νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Opel θα ανακοινωθούν αργότερα, πιο κοντά στο λανσάρισμα τους στην αγορά που τοποθετείται χρονικά στις αρχές του 2023.