Η Toyota γιορτάζει την παραγωγή 300 εκ. οχημάτων!

Η Toyota γιορτάζει την παραγωγή 300 εκ. οχημάτων!

Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι θα σκεφτόταν ο ιδρυτής της Toyota, Sakichi Toyoda, που τον Νοέμβριο του 1926 δημιουργούσε την Toyoda Automatic Loom Works για να εκμεταλλευτεί τον καινοτόμο αργαλειό του, αν ζούσε το 2023 για να δει την εταιρία που ίδρυσε ο γιος του τον Σεπτέμβριο του 1933 να γιορτάζει την παραγωγή 300 εκατομμυρίων αυτοκινήτων. Ή τι θα σκεφτόταν ο υιός, Kiichiro Toyoda, που είδε το πρώτο όχημα του “Automotive Production Division” της Toyoda Automatic Loom Works, ένα Model G1 φορτηγό να κυλά τις ρόδες του στην γραμμή παραγωγής τον Αύγουστο του 1935, αν ζούσε σήμερα για να δει τον κολοσσό που ονομάζεται πλέον Toyota Motor Corporation.

Κι όμως, η Toyota βρίσκεται στην εξαιρετικά ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε έσπασε το φράγμα των 300 εκατομμυρίων οχημάτων. Έπιασε ένα νούμερο που είναι δύσκολο να αντιληφθούμε την σημασία του στην προσωπική κινητικότητα, ακόμα και επιτεύχθηκε σε διάστημα 88 ετών και δύο μηνών από την παραγωγή των πρώτων Model G1. Από αυτά τα 300 εκ. οχήματα, τα 180.52 εκατομμύρια κατασκευάστηκαν στα εργοστάσια που λειτουργούσε και λειτουργεί η εταιρία στην Ιαπωνία ενώ τα υπόλοιπα 119.60 εκατομμύρια είναι προϊόν των κατασκευαστικών μονάδων που διατηρεί η εταιρία εκτός της Ιαπωνίας. Δεν προκαλεί εντύπωση δε, το γεγονός ότι το πιο δημοφιλές μοντέλο της Toyota είναι η Corolla που από το 1966 οπότε και λανσαρίστηκε η πρώτη γενιά της, έχει φτάσει τον εξωφρενικό αριθμό των 53.399 εκατομμυρίων αυτοκινήτων!

Ο Kiichiro Toyoda είπε “η παραγωγή αυτοκινήτων είναι κάτι που όλοι κάνουν μαζί”. Πιστεύω ότι ο αριθμός των 300 εκατομμυρίων αποτελεί απόδειξη της σκληρής δουλειάς που κάνουν κάθε μέρα οι συνάδελφοι μας στην Toyota, οι προμηθευτές και οι αντιπρόσωποι και όλοι οι άλλοι μέτοχοι καθώς και αυτοί που ήρθαν πριν από εμάς. Αυτή η ιστορία δεν ξεκίνησε όταν κατασκεύασαν το πρώτο αυτοκίνητο. Οι ιδρυτές προσπάθησαν επανειλημμένα και απέτυχα, κατασκευάζοντας συνεχώς πρωτότυπα και αυτές οι προσπάθειες οδήγησαν την Toyota στο σήμερα. Η Toyota αντιμετώπισε κινδύνους ξανά και ξανά. Κάθε φορά, μας έσωσαν οι πελάτες μας που αγαπούν τα αυτοκίνητα μας. Πιστεύω ότι ο αριθμός των αυτοκινήτων λέει ιστορίες των πελατών μας και οι πελάτες που επέλεξαν τα αυτοκίνητα της Toyota ως συνεργάτες στις δικές τους ιστορίες μας επιτρέπουν να συνεχίζουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα σήμερα. Είμαι ευγνώμων από τα βάθη της καρδιάς μου. Και εγώ λατρεύω τα αυτοκίνητα και θα συνεχίσουμε να τα παράγουμε με φροντίδα…

Δήλωσε ο Πρόεδρος και “Master Driver” της εταιρίας, Akio Toyoda. Τώρα η Toyota, αντιμετωπίζει την μεγαλύτερη πρόκληση στην ιστορία της. Καινοτόμησε όντας η πρωτοπόρος του εξηλεκτρισμού με το εμβληματικό πλέον, υβριδικό σύστημα της και πρέπει να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα, αυτό που θα την οδηγήσει στην ηλεκτροκίνηση ή για να είμαστε πιο ακριβείς, στις μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Prev Post Αποκλειστικά ηλεκτρικό το Jeep Wrangler από το 2028!
Next Post “Made in Germany” το πιο προσιτό μοντέλο της Tesla
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook