Η ABT δεν είναι κάποια εταιρία που χρειάζεται χάρτη για να βρει τον δρόμο της σε κάποιο μοντέλο του ομίλου Volkswagen. Εκτός από την πλούσια ιστορία στην αναβάθμιση διάφορων μοντέλων της Volkswagen, της Seat και της Audi, η ABT πρόσφατα έγινε ο επίσημος βελτιωτής της Cupra και τώρα αποκάλυψε στον κόσμο ότι δεν έχει μόνο πλούσια ιστορία στην αναβάθμιση μοντέλων του VW Group αλλά έχει και την δυνατότητα να αναβαθμίζει ιστορικά μοντέλα του ίδιου μοντέλου. Η ABT αποκάλυψε μία περιορισμένης παραγωγής έκδοση του Audi Ur-Quattro μόνο και μόνο για να μας κόψει απότομα τα φτερά δηλώνοντας ότι και τα 25 αυτοκίνητα που είναι προγραμματισμένο να κατασκευαστούν πουλήθηκαν σε λιγότερο από 3 ώρες! Επειδή πολλοί τον πλούτον εμίσησαν, την δε δόξα ουδείς η γερμανική εταιρία έσπευσε να αυξήσει την παραγωγή στα 30 αυτοκίνητα ικανοποιώντας 5 επιπλέον πελάτες!
Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της ABT, Hans-Jurgen Abt, το Ur-Quattro έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά του καθώς ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που κληρονόμησε, μαζί με την επιχείρηση φυσικά, από τον πατέρα του. Ήταν επίσης ένα από τα αυτοκίνητα που τροποποίησε με φαρδύτερα φτερά, ζάντες κράματος μαγνησίου και εξαρτήματα από το εμβληματικό και εξαιρετικά σπάνιο, Sport Quattro όπως η γρίλια και τα φωτιστικά σώματα. Περίπου την ίδια συνταγή ακολούθηκε και για το Ur-Quattro που βλέπεις στις φωτογραφίες. Το bodykit κατασκευάζεται από ανθρακονήματα και Kevlar και εκτός από τα φαρδύτερα φτερά και τους νέους προφυλακτήρες, περιλαμβάνει το νέο καπό με τους πολυάριθμους αεραγωγούς και μία ομολογουμένως καθόλου διακριτική αεροτομή.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος εξόπλισε την δημιουργία του με ένα “αόρατο” roll-cage και bucket καθίσματα, τονίζοντας ότι οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα έχουν την δυνατότητα να εξατομικεύσουν το δικό τους Ur-Quattro γεγονός που διασφαλίζει το ότι δεν θα υπάρχουν δύο όμοια αυτοκίνητα ενώ η κατάσταση αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον ότι η κουβέντα πάει αναπόφευκτα στα μηχανικά. Εκεί, η ABT μας ενημερώνει ότι την κίνηση της τελευταίας δημιουργίας της έχει αναλάβει ένας υπερτροφοτούμενος, 5-κύλινδρος φυσικά, βενζινοκινητήρας 2.5 λίτρων που έχει την δυνατότητα να παρέχει 530 ίππους αλλά δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο. Δεδομένου του πολλαπλασιασμού της ιπποδύναμης σε σύγκριση με το αυθεντικό μοντέλο, υποθέτουμε ότι η ABT έχει προχωρήσει σε μία σειρά βελτιώσεων σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου, είτε μιλάμε για το σύστημα πέδησης, το πλαίσιο και την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης αλλά και τα ηλεκτρονικά, όμως δυστυχώς, δεν έχουμε στη διάθεση μας περισσότερες επιβεβαιωμένες πληροφορίες.
Όπως δεν γνωρίζουμε το ακριβές ποσό που ζητάει η ABT από τους πελάτες της για να κάνουν το “νέο” Ur-Quattro δικό τους. Σίγουρα θα είναι 6-ψήφιο αλλά δεν μπορούμε ούτε καν να υποθέσουμε το σημείο που σταματά η βελόνα ενώ υποθέτουμε ότι το σημείο αυτό δεν θα είναι ίδιο για κάθε ένα από τα 30 παραδείγματα του Ur-Quattro που θα κατασκευάσει η ABT καθώς όπως είπαμε, δεν θα υπάρχουν δύο ίδια. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι θα μπορεί να ταξινομηθεί ως κλασικό στη Γερμανία που σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα, χρησιμοποιούνται αυθεντικά Ur-Quattro. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς, αλλά για τους 30 τυχερούς που θα το κάνουν δικό τους μπορεί και να έχει. Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να το θαυμάζουμε διαδικτυακά…