Ford Maverick Lobo – Μία πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση

Ford Maverick Lobo – Μία πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση

Με το “μικρό”, για τα δεδομένα των Η.Π.Α. τουλάχιστον, Maverick η Ford κάλυψε ένα κομμάτι της αγοράς στην κατηγορία των pickup που μέχρι τα τέλη του 2021 και το λανσάρισμα του Βενιαμίν της γκάμας, δεν είχε κάποια εκπροσώπηση. Στη συνέχεια και αφού το μικρό pickup της αμερικανικής εταιρίας απέδειξε ότι έχει απήχηση στον κόσμο, η Ford εμπλούτισε την γκάμα του με το πακέτο “Tremor” που πρόσθετε αρκετά off-road στοιχεία και χαρακτηριστικά ενώ τώρα, περίπου 2 χρόνια μετά, η εταιρία επανέρχεται στο θέμα με μία πολύ διαφορετική και πάρα πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Το όνομα της νέας έκδοσης, Lobo, που στα ισπανικά σημαίνει λύκος και η λογική πίσω από τη δημιουργία της είναι να αποτίσει φόρο τιμής στα λεγόμενα street trucks που γνώρισαν άνθηση από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 έως τις αρχές των ‘00s.

Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα pickup το οποίο θυσιάζει κάποια από τα δυνατά σημεία του για να κερδίσει κάπου αλλού. Στην προκειμένη περίπτωση, όπου αυτή είναι τα λεγόμενα “street trucks”, είναι η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, ενδεχομένως οι επιδόσεις και σίγουρα, εντελώς διαφορετικό και σχεδόν… αλήτικο ύφος. Για να μεταμορφωθεί το στάνταρ Ford Maverick σε Maverick Lobo η αμερικανική εταιρία έκανε εικονική επιδρομή στα ράφια της αποθήκης της. Το Lobo για παράδειγμα έχει μικρότερη κατά 0,8 εκατοστά εμπρός και 1.8 εκατοστά πίσω, απόσταση από το έδαφος χάρη σε μία πιο “σφιχτή” ανάρτηση η οποία προέρχεται από την έκδοση Tremor αλλά έχει διαφορετικές ρυθμίσεις. Το ύψος του οχήματος έχει μειωθεί κατά 1.3 εκατοστά ενώ ένα από τα highlights του Lobo είναι οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών που θυμίζουν rallycars αλλοτινών εποχών.

Στον εμπρός άξονα, το Maverick Lobo δανείζεται  τις διπίστονες δαγκάνες φρένων από το Focus ST, η νέα και πιο γρήγορη κρεμαγιέρα προέρχεται από το Kuga ενώ της Mustang Mach-E είναι οι βάσεις της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Η Ford αναβάθμισε και το σύστημα ψύξης με καλούδια από το 4K Tow Pack ενώ ειδικά για την συγκεκριμένη έκδοση έχει εξελιχθεί ένα νέο mode οδήγησης που σύμφωνα με την Ford καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιείται σε δημόσιους δρόμους καθώς ενεργοποιεί το σύστημα torque vectoring και μειώνει την παρεμβατικότητα του συστήματος ελέγχου ευστάθειας. Τέλος, όσον αφορά στην εμφάνιση, εκτός από τις υπέροχες ζάντες ελαφρού κράματος, το Ford Maverick Lobo διαθέτει μαύρη οροφή, νέο πίσω προφυλακτήρες και μαρσπιέ, βαμμένα αμφότερα στο χρώμα του αμαξώματος και νέα μάσκα που είναι αποκλειστικά για αυτό.

Το μόνο που δεν θα πρέπει να περιμένει κάποιος είναι οποιουδήποτε είδους αναβάθμιση στον κινητήρα. Κάτω από το καπό λοιπόν, βρίσκουμε έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 241 ίππων και 373 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που στέλνει την δύναμη στους τροχούς μέσω ενός συστήματος τετρακίνησης. Όλα αυτά, έναντι 42.090 δολαρίων, με τις πρώτες παραδόσεις του Ford Maverick Lobo να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2025. Αποκλειστικά στην άλλη όχθη του Ατλαντικού δυστυχώς…

Prev Post Μέχρι και η Porsche βλέπει ότι η 911 μεγάλωσε υπερβολικά!
Next Post Το νέο Audi A6 είναι αμιγώς ηλεκτρικό!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook