Ford Maverick Tremor. Λίγο περισσότερο off-road.

Μπορεί για την Ελλάδα (ή για ολόκληρο τον υπόλοιπο κόσμο για να είμαστε πιο ακριβείς) η ιδέα ενός μικρο-μεσαίου pickup να μην είναι κάτι κοσμοϊστορικά καινοτόμο αλλά για τις Η.Π.Α. οι προτάσεις σε αυτή την κατηγορία είναι πάρα πολύ περιορισμένες. Το Ford Maverick λοιπόν, ήρθε και έκανε αίσθηση όταν παρουσιάζοντας, αφήνοντας την αμερικανική εταιρία με το ευχάριστο πρόβλημα της κάλυψης της ζήτησης που είχε δημιουργηθεί. Ο εμπλουτισμός της γκάμας με νέες εκδόσεις ήταν καθαρά θέμα χρόνου λοιπόν και τώρα, το Maverick Tremor έφτασε για να προσφέρει κάτι ολίγον πιο… off-road αλλά όχι στο επίπεδο ενός Raptor. Οι επεμβάσεις τηςFord στο δημοφιλές pickup κατά συνέπεια, αποτελούν την υλοποίηση αυτής της φιλοσοφίας.

Το Ford Maverick Tremor επικοινωνεί την διαφορετικότητα του τόσο μηχανικά όσο και αισθητικά. Όσον αφορά στο δεύτερο, το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει κάποιος είναι η νέα γρίλια αλλά πιο σημαντική είναι η αλλαγή του εμπρός προφυλακτήρα με έναν ο οποίος είναι “κοφτός” στο κάτω μέρος του συνεισφέροντας στην βελτίωση της γωνίας προσέγγισης.  Νέες είναι και οι λεπτομέρειες σε “Tremor Orange” χρώμα, τα μαυρισμένα λογότυπα και τα φιμέ φωτιστικά σώματα ενώ το πακέτο συμπληρώνουν οι 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος που συνδυάζουν και πάλι το ανθρακί χρώμα με το πορτοκαλί που είναι χαρακτηριστικό της έκδοσης. Προαιρετικά, οι αγοραστές μπορούν να αποκτήσουν το “Tremor Appearance Package” που κάνει την οροφή και τα καλύμματα των καθρεπτών ανθρακί και προσθέτει μαύρα γραφικά στο καπό και τα πλάγια.

Κάτω από το καπό, ο δίλιτρος EcoBoost βενζινοκινητήρας έχει διατηρήσει την θέση του και παράγει όπως και πριν 253 ίππους και 375 Nm ροπής αλλά στην έκδοση Tremor συνεργάζεται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης το οποίο φέρνει έναν δίδισκο συμπλέκτη στον πίσω άξονα και δυνατότητα “κλειδώματος” που σημαίνει ότι μπορεί να κατευθύνει την ροπή που καταλήγει στον πίσω άξονα εξολοκλήρου στον αριστερό ή τον δεξιό τροχό. Standard είναι και το “FX Off-Road Package” με νέα ελατήρια και αμορτισέρ τα οποία αυξάνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 2.5 εκατοστά, όπως και τα προστατευτικά, τα αναβαθμισμένα ημιαξόνια και το ψυγείο για την μετάδοση. Μπορεί λοιπόν να μην είναι “Raptor” αλλά το Maverick Tremor προσφέρει κάτι παραπάνω στον τομέα off-road σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του… μικρού για τα αμερικάνικα δεδομένα, pickup.

Prev Post Alfa Romeo: Ετοιμάζει νέο sports car και μεγάλο sedan!
Next Post Alfa Romeo 33 Stradale – μία γοητευτική ντίβα 55 ετών
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook