Πλήθος μοντέλων στον τελευταίο κύκλο δοκιμών του Euro NCAP για το 2024!

Πλήθος μοντέλων στον τελευταίο κύκλο δοκιμών του Euro NCAP για το 2024!

Ο Δεκέμβριος μπορεί να είναι ο τελευταίος μήνας του χρόνου και σχεδόν όλοι να κοιτάνε στο 2025 από τώρα αλλά σε αυτούς δεν συμπεριλαμβάνεται ο Euro NCAP που έδωσε στη δημοσιότητα τον τελευταίο κύκλο δοκιμών του τρέχοντος έτους. Έναν κύκλο δοκιμών που περιλαμβάνει κάτι για τον καθένα. Το πολυαναμενόμενο Renault 5 με το “καυτό” αδερφάκι του, την Alpine A290, διαφόρων ειδών και σχημάτων SUV, ευρωπαϊκά, κινέζικα και ιαπωνικά ενώ υπάρχει ακόμα και ένα pickup.

Ειδικότερα όσον αφορά στο τελευταίο, πρόκειται για το eTerron 9 της Maxus και δυστυχώς κουβαλάει το στίγμα της κατηγορίας. Δεν είναι κρυφό ότι τα pickup έχουν την φήμη ότι λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος, τις ιδιαίτερης δομής τους και του υψηλού βάρους δεν είναι τα ασφαλέστερα οχήματα που κυκλοφορούν στην αγορά όμως το Maxus eTerron 9 καταρρίπτει εμφατικά αυτόν τον μύθο κατακτώντας με άνεση το μέγιστο των 5 αστεριών και επιδεικνύοντας εξαιρετικές επιδόσεις σε κάθε τομέα ασφάλειας – ενηλίκων, ανηλίκων, ευπαθών χρηστών του δρόμου και ηλεκτρονικών συστημάτων! Όσον αφορά στο δίδυμο Renault 5/Alpine A290, υστερούν ελαφρώς στα συστήματα ασφάλειας που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ επέδειξαν και κάποιες αδυναμίες στην προστασία των ενήλικων επιβατών με αποτέλεσμα να “χάσουν” το 5ο αστέρι. Σε κάθε περίπτωση, 4 αστέρια με 80% στην προστασία ενηλίκων, 80% στους μικρούς επιβάτες, 76% στους ευπαθείς χρήστες του δρόμου και 68% στα συστήματα ασφάλειας δεν είναι καθόλου κακή βαθμολογία αλλά δείχνει το πόσο έχει αυξηθεί ο πήχης…

Ψάχνεις κάτι πιο… SUV; Ο εν λόγω κύκλος δοκιμών έχει το ελκυστικό Lexus LBX, το προσιτό MG ZS Hybrid, το μινιμαλιστικό Volvo EX30 και το στιλάτο Mini Countryman. Όλα βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια παρέχοντας υψηλότατα επίπεδα ασφάλειας με μοναδική εξαίρεση το MG ZS Hybrid που τιμωρήθηκε από τον ανεξάρτητο οργανισμό με την αφαίρεση ενός αστεριού λόγω της υποδεέστερης προστασίας των ευπαθών χρηστών του δρόμου και των επιβατών του οχήματος σε πλευρικές και πλαγιομετωπικές συγκρούσεις. Ανεβαίνοντας κατηγορία μεγέθους, δοκιμάστηκαν η πολυτελής, ολοκαίνουρια ηλεκτρική Porsche Macan και το πρακτικό Subaru Forester μαζί με δύο νέους ανταγωνιστές από την Κίνα – το Deepal S07 και το Leapmotor C10. Αυτή η… παρέα δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα να κατακτήσει όλα τα αστέρια χωρίς να παρουσιάσει την οποιαδήποτε αδυναμία ενώ αν κινηθούμε μία κατηγορία “πάνω” βρίσκουμε το ολοκαίνουριο Hyundai Santa Fe και το Mazda CX-80. Το πρώτο χρειάζεται την βοήθεια του προαιρετικού SmartSense πακέτου για να κερδίσει και το 5ο αστέρι καθώς χωρίς αυτό, το 69% στα ηλεκτρονικά συστήματα του κόστισε, ενώ το μεγάλο SUV της Mazda έλαμψε με τις επιδόσεις του καταγράφοντας ένα εντυπωσιακό 92% στην προστασία ενηλίκων επιβατών, 88% στους ανήλικους και 84% στους ευπαθείς χρήστες του δρόμου! Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε στα αποτελέσματα του νέου Audi A5. Το μοντέλο αντικατέστησε το A4 και υιοθετεί τη νέα στρατηγική ονοματολογίας της γερμανικής εταιρίας σύμφωνα με την οποία οι ζυγοί αριθμοί αφορούν σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και οι μονοί στα θερμικά και πιστό στην φιλοσοφία της Audi, βαθμολογήθηκε με 5 αστέρια.

Prev Post Μέχρι και ο Πάπας ασπάζεται την ηλεκτροκίνηση!
Next Post “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” – Η τελική αναμέτρηση των 11 φιναλίστ
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook