Έχει λίγο καιρό, μερικούς μήνες για την ακρίβεια, που η Maserati μας απασχολεί περισσότερο από κάποιες mainstream μάρκες και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Η ιταλική εταιρία διανύει μία περίοδο ανανέωσης που σημαίνει ότι με την MC20 αρχικά, την “Cielo” που ακολούθησε λίγο μετά, την GranTurismo με την οποία έγιναν τα πρώτα βήματα στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και την επερχόμενη GranCabrio που υπόσχεται τα ίδια με την coupe αδερφή της αλλά χωρίς την οροφή, βρίσκεται πολύ συχνά στα εικονικά πρωτοσέλιδα. Η Maserati GranCabrio θα είναι λοιπόν το επόμενο λογικό βήμα της ιταλικής εταιρίας, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες επιβεβαιώνοντας ότι το ανοιχτό μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα κάποια στιγμή εντός του 2023.
Αισθητικά, η GranCabrio δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις υιοθετώντας τον σχεδιασμό της GranTurismo με μοναδική, αναγκαστική διαφορά στην διαμόρφωση του πίσω μέρους όπου το deck της ανοιχτής Maserati είναι πιο επίπεδο ώστε να φιλοξενηθεί η αναδιπλούμενη, υφασμάτινη οροφή και ο μηχανισμός της. Κατά τα άλλα, τα δύο μοντέλα είναι πρακτικά πανομοιότυπα και είναι απόλυτα λογικό, όπως λογικό είναι να μοιράζονται και την ίδια καμπίνα, παρότι η ιταλική μάρκα δεν μοιράζεται μαζί μας φωτογραφίες από το εσωτερικό.
Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανικά, όπου η GranCabrio θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις με τον 3-λιτρο, twin-turbo V6 της φίρμας αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο της GranTurismo Folgore! Έτσι, η GranCabrio Folgore αναμένεται να είναι το πρώτο ηλεκτρικό cabrio στην αγορά προσφέροντας 761 άλογα και 1.350 Nm ροπής χάρη σε 3 ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 92.5 kWh. Όσον αφορά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, περιμένουμε να δούμε την Modena των 490 ίππων και 600 Nm ροπής και την Trofeo με τα 550 άλογα και 650 Nm ροπής. Το μόνο που απομένει είναι να μάθουμε τις επιδόσεις της GranCabrio καθώς το αυξημένο βάρος και η χειρότερη αεροδυναμική σίγουρα θα έχουν επιπτώσεις στα νούμερα του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης της αυτονομίας της Folgore.