Yangwang U9 – Ανεπίσημα, το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο!

Yangwang U9 – Ανεπίσημα, το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο!

Ζούμε σε έναν κόσμο των άκρων. Από τη μία η κοινωνία (ανα)ζητά προσιτά αυτοκίνητα λόγω των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν πολλές μεγάλες οικονομίες και από την άλλη, υπάρχουν αυτοκίνητα (έχει σημασία ο πληθυντικός) που κονταροχτυπιούνται για το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας από ένα μοντέλο παραγωγής. Πριν από λίγα χρόνια, μία Bugatti Chiron Super Sport 300+ με οδηγό-πιλότο τον Andy Wallace κατάγραψε μέγιστη ταχύτητα της τάξης των 490.48 km/h και απέδειξε σε όλο τον κόσμο ότι το φράγμα των 300 μιλίων ανά ώρα έχει σπάσει και αυτό των 500 χιλιομέτρων ανά ώρα δεν μοιάζει τόσο ανυπέρβλητο όσο στο παρελθόν. Τώρα, έρχεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να πλησιάσει ακόμα περισσότερο σε αυτόν τον απίστευτο στόχο αποδεικνύοντας παράλληλα ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν έχουν μόνο έναν άσσο στο μανίκι τους.

Το ηλεκτρικό που κατάφερε αυτό το απίστευτο ρεκόρ, μερικές εβδομάδες μετά την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι το Yangwang U9 Xtreme. Ένα hypercar το οποίο βασίζεται στάνταρ U9 των 1.300 ίππων αλλά ανεβάζει τον πήχη κατακόρυφα προσφέροντας 3.000 ίππους χάρη σε 4 ηλεκτροκινητήρες ο κάθε ένας εκ των οποίων παράγει 555 kW και υιοθετώντας την πρώτη πλατφόρμα οχημάτων εξαιρετικά υψηλής τάσης 1.200V σε συνδυασμό με ένα σύστημα θερμικής διαχείρισης ειδικά βελτιστοποιημένο για ακραίες συνθήκες. Επί της ουσίας πρόκειται για το U9 Track Edition που πριν από περίπου έναν μήνα σταμάτησε να επιταχύνει στα 472.41 km/h όμως αυτή τη φορά, ο οδηγός του Yangwang U9 Xtreme δεν σήκωσε το πόδι από το  γκάζι τόσο… νωρίς.

Στο video που δόθηκε στη δημοσιότητα βλέπουμε ότι ο οδηγός μπαίνει στο πέταλο του ATP (Automotive Testing Papenburg) στη Γερμανία με ταχύτητα 265 km/h, επιταχύνει αργά αλλά σταθερά μέχρι τα 320 km/h για να κολλήσει το γκάζι στο πάτωμα του αυτοκινήτου την στιγμή που ο δρόμος και το αυτοκίνητο ισιώνουν. Το U9 Xtreme περνά με χαρακτηριστική άνεση τα 400 km/h, λίγο μετά τα 450 km/h και τα 480 km/h για να διακόψει την επιτάχυνση του στα 496.22 km/h όχι επειδή δεν μπορούσε κάτι περισσότερο ή επειδή τελείωνε η ευθεία αλλά για λόγους ασφαλείας καθώς το αυτοκίνητο άρχισε να παρεκκλίνει της πορείας του. Όπως μπορεί να σου πει οποιοσδήποτε μηχανικός η αεροδυναμική στις υψηλές ταχύτητες μοιάζει περισσότερο με μαύρη μαγεία παρά με επιστήμη οπότε “better safe than sorry” όπως λένε και στο χωριό μου. Κανένα ρεκόρ, όσο εντυπωσιακό και αν είναι δεν αξίζει να ρισκάρει κάποιος την ζωή του περισσότερο απ’ όσο είναι απολύτως απαραίτητο και είμαστε σίγουροι ότι το Yangwang U9 Xtreme θα επανέλθει για να σπάσει και το φράγμα των 500 km/h. Κλείνοντας να αναφέρουμε μόνο ότι η κινέζικη εταιρία θα κατασκευάσει μόλις 30 παραδείγματα του U9 Xtreme και ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η τιμή του ηλεκτρικού hypercar, είμαστε σίγουροι ότι και τα 30 θα βρούνε σπίτι σχεδόν άμεσα. Για την ιστορία, το Yangwang U9 Xtreme κατάρριψε και το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής καταγράφοντας έναν χρόνο της τάξης των 6 λεπτών και 59.157 δευτερολέπτων, περίπου 5 δευτερόλεπτα χαμηλότερο από αυτόν του Xiaomi SU7 Ultra…

Prev Post Opel Grandland 1.2T Hybrid 145 HP – Ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο
Next Post Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το καινοτόμο Intelligent Battery Integrated System της Stellantis!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook