Τα πράγματα αρχίζουν να σοβαρεύουν για την Land Rover και ειδικότερα για το τμήμα που έχει αναλάβει την συμμετοχή της αγγλικής εταιρίας στο Dakar Rally καθώς με τα πρώτα στάδια να έχουν ολοκληρωθεί, έφτασε η ώρα τόσο οι μηχανικοί όσο και το αγωνιστικό Defender να… λερωθούν ώστε να είναι όσο το δυνατόν ετοιμότεροι για την δυσκολότερη πρόκληση που έχουν αντιμετωπίσει. Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως είναι ότι το “D7X-R” όπως είναι η επίσημη ονομασία του αγωνιστικού, θα συμμετέχει στην Stock κατηγορία που σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς επιτρέπει στους αγωνιζόμενους έναν υψηλότερο βαθμό ελευθερίας όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του εκάστοτε οχήματος αλλά σίγουρα δεν είναι ένα T1+ πρωτότυπο που δεν έχει καμία σχέση μηχανικά με κάποιο μοντέλο παραγωγής.
Η απόφαση της αγγλικής εταιρίας είναι απολύτως συνειδητή καθώς γνωρίζει και κατανοεί ότι μία πιθανή νίκη δεν θα απολαύσει την ίδια δημοσιότητα με μία νίκη στην γενική κατάταξη αλλά η Stock κατηγορία και μία νίκη σε αυτήν ενδεχομένως να είναι πιο πολύτιμη αφού “μεταφράζεται” καλύτερα στα αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει οποιοσδήποτε μέσα από το δίκτυο της Land Rover! Πρακτικά λοιπόν, το Defender Dakar D7X-R έχει κατασκευαστεί ειδικά γι’ αυτόν τον αγώνα αλλά βασίζεται στο πολιτικό Defender. Αυτό σημαίνει ότι μοιράζεται το ίδιο D7x (εξ ου και το όνομα του αγωνιστικού) αλουμινένιο πλαίσιο όπως όλα τα Defender παραγωγής και χρησιμοποιεί μία ελαφρώς τροποποιημένη για τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του Dakar Rally, εκδοχή του twin-turbo V8 των 4.4 λίτρων. Σε κάθε περίπτωση, δύσκολα μπορεί να καταλάβει κανείς από τις φωτογραφίες που συνοδεύουν την ανακοίνωση της Land Rover ότι το όχημα που “παίζει” στους αμμόλοφους είναι αγωνιστικό και αυτό είναι το νόημα της Stock κατηγορία. Γι’ αυτό επέλεξε την συγκεκριμένη κατηγορία η Land Rover! Προς το παρόν η αγγλική μάρκα δεν αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αγωνιστικό της αλλά δηλώνει ότι στην προσπάθεια της να κατακτήσει τη νίκη στον δυσκολότερο αγώνα του κόσμου θα έχει άξιους συμπαραστάτες.
Ο λόγος για τον 14 φορές νικητή του Dakar Rally, Stephane Peterhansel που συμμετέχει στην ομάδα χαρίζοντας απλόχερα το αναμφίβολα τεράστιο ταλέντο του και την απαράμιλλη εμπειρία του και τον 25χρονο rookie Rokas Baciuska που παίρνει την θέση του πίσω από τα χειριστήρια ενός εκ των τριών Defender Dakar D7X-R. Αργότερα θα γίνει γνωστός και ο τρίτος οδηγός. Το ταξίδι τώρα ξεκινά για την Land Rover και την ομάδα που έχει αναλάβει το τιτάνιο έργο της δημιουργίας και της εξέλιξης του αγωνιστικού Defender και οι σχεδόν 7 μήνες που μεσολαβούν μέχρι τα αυτοκίνητα να πάρουν την θέση τους στην εκκίνηση του Dakar Rally θα περάσουν χωρίς να το καταλάβουν οι εμπλεκόμενοι!