Πιστή στην υπόσχεση της για παραδόσεις μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, η Toyota ξεκινά την παραγωγή του ολοκαίνουριου C-HR, συμπεριλαμβανομένης της συναρμολόγησης των μπαταριών του, στο εργοστάσιο της στην Sakarya της Τουρκίας. Σε ένα εργοστάσιο που αναβαθμίστηκε με την επένδυση 308 εκατομμυρίων ευρώ ώστε να γίνει το πρώτο στην Ευρώπη που μπορεί να κατασκευάζει plug-in υβριδικά οχήματα – όπως το C-HR!
Από την πρώτη γενιά του κιόλας, το Toyota C-HR είχε κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις του να ορίσει τα σχεδιαστικά standards στην κατηγορία και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πλέον, ότι τα κατάφερε καθώς ακόμα και 7 χρόνια μετά το λανσάρισμα του στην αγορά, παραμένει φρέσκο και μοντέρνο. Χάρη (και) στο δραματικό design του, το C-HR κατάφερε πολύ γρήγορα να καθιερωθεί στην ευρωπαϊκή αγορά και διατήρησε μία σταθερή εμπορική πορεία που είχε ως αποτέλεσμα την πώληση περισσότερων από 800.000 αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της ζωής του, βοηθώντας την Toyota να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά από το 4, στο 7%.
Είναι περιττό να αναφέρουμε λοιπόν ότι αυτή την πορεία θέλει να συνεχίσει η Toyota και με το νέο C-HR που παρουσιάστηκε το περασμένο καλοκαίρι και είναι διαθέσιμο ήδη (και στην ελληνική αγορά) με 4 διαφορετικά, εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα. Η ιαπωνική εταιρία προσφέρει το νέο crossover της με υβριδικούς κινητήρες 1.8 και 2.0 λίτρων, με τον δίλιτρο υβριδικό κινητήρα και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης της (AWD-i) καθώς και ως plug-in υβριδικό. Είναι οι εκδόσεις Hybrid 140, Hybrid 200, Hybrid 200 AWD-i και Plug-in Hybrid 220 που προσφέρουν πληθώρα επιλογών και πρακτικών οχημάτων χαμηλών εκπομπών ρύπων με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών και να επιταχύνουν την μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Εξίσου σημαντικό με το μοντέλο όμως, είναι και το γεγονός ότι για πρώτη φορά, η Toyota μπορεί να συναρμολογεί μπαταρίες για τα plug-in υβριδικά της στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα, στις εγκαταστάσεις της στην Sakarya της Τουρκίας με δυνατότητα συναρμολόγησης έως 75.000 μπαταριών ετησίως.
Η Toyota δεσμεύεται για την επίτευξη πλήρους ουδετερότητας όσον αφορά στις εκπομπές άνθρακα στην Ευρώπη μέχρι το 2040 και στοχεύει στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε όλες τις παραγωγικές μονάδες της στην Ευρώπη μέχρι το 2030. Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρία εφαρμόζει μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας και χρήσης ανανεώσιμων πηγών όπως οι νέες τεχνολογίες βαφής που ελαχιστοποιούν τις εκπομπές CO2, η χρήση ηλιακών πάνελ και τα συστήματα εξαερισμού μηδενικού άνθρακα.