Η VW υπόσχεται να μην απογοητεύσει ξανά τους πελάτες της

Η VW υπόσχεται να μην απογοητεύσει ξανά τους πελάτες της

Η απόφαση της Volkswagen να προχωρήσει στην αντικατάσταση των φυσικών χειριστηρίων με αφής ή ενσωματώνοντας την ρύθμιση της λειτουργίας κάποιων υποσυστημάτων στην κεντρική οθόνη με… άκομψο και μη-εργονομικό τρόπο κρίνεται εκ του αποτελέσματος ως αποτυχημένη. Όχι μόνο αυτό, αλλά η υλοποίηση κόστισε πολύτιμο χρόνο και χρήμα στην γερμανική μάρκα, η οποία τώρα πρέπει να διορθώσει τα κακώς κείμενα και να καθησυχάσει τους πελάτες που προφανώς δυσαρέστησε – να τους καθησυχάσει όχι στα λόγια αλλά με πράξεις. Το πρώτο βήμα θα γίνει με το νέο Tiguan που προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε δύο μεγαλύτερες οθόνες αφής για το σύστημα infotaimnet αλλά εξακολουθεί να… σνομπάρει τα φυσικά χειριστήρια. Το βασικό όμως είναι ότι απουσιάζουν το μη-φωτιζόμενο slider για την ρύθμιση του συστήματος κλιματισμού και τα κουμπιά αφής στο τιμόνι ενώ τοποθετήθηκε ένας νέος, περιστροφικός επιλογέας που παρέχει γρήγορη πρόσβαση σε κάποια υπομενού. Όταν ρωτήθηκε σχετικά ο επικεφαλής της Volkswagen, Thomas Schafer, δήλωσε:

Απογοητεύσαμε πελάτες που δεν έπρεπε να απογοητεύουμε. Έχουμε ξοδέψει αρκετό καιρό τώρα, δουλεύοντας συστηματικά πάνω σε ποιες λειτουργίες πιάνει ο πελάτης όταν χρησιμοποιεί ένα όχημα.

Τις ταξινομούμε. Ποιες είναι οι πιο σημαντικές. Ποιες πρέπει να μπούνε σε κουμπιά; Ποιες πρέπει να πάνε στην οθόνη; Πρώτο επίπεδο, δεύτερο επίπεδο, τρίτο επίπεδο; Και πού πηγαίνει το χέρι “αυτόματα” όταν θέλεις να ανάψεις το φως;

Το μεγάλο αφεντικό της Volkswagen περιέγραψε μία διαδικασία που σε όλους τους φυσιολογικούς ανθρώπους ακούγεται απολύτως λογική και αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, αυτονόητη. Στη συνέχεια δε, ακολουθούν επιπλέον ερωτήσεις που αναζητούν απάντηση: αν πρέπει να είναι κουμπί ή διακόπτης. Ποια πρέπει να είναι η αισθητική του κ.ο.κ. Από τη στιγμή που αυτή η χρονοβόρα υπόθεση ολοκληρωθεί, εξασφαλιστεί η σχεδιαστική συνέχεια ανάμεσα και στα υπόλοιπα μοντέλα “δεν το ακουμπάς ξανά”, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Schafer. Δεν χρειάζεται να μπερδεύεις τους πελάτες κάθε φορά που παρουσιάζεται ένα νέο μοντέλο. Το βελτιστοποιείς, το εκμοντερνίζεις αλλά δεν το αλλάζεις. Όπως είπαμε, τα αυτονόητα. Γιατί δεν έγιναν από την αρχή και μπήκε σε αυτή την διαδικασία η Volkswagen, δεν το γνωρίζουμε. Πάντως ο Schafer υπόσχεται ότι τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν το ID.2 θα είναι ξανά κορυφαία.

Prev Post Nissan – Παίρνει σειρά το αγριεμένο Nismo Z
Next Post Ξεπούλησε σε μερικές ώρες το Citroen My Ami Buggy!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook