VW Golf 1.6 TDi. Σταθερή αξία με σύγχρονη τεχνολογία

Όταν έχεις στη γκάμα σου ένα μοντέλο το οποίο μετά από επτά γενιές και 40 έτη ζωής έχει καταφέρει αφενός να αποτελεί το σημείο αναφοράς στη κατηγορία του, αφετέρου να είναι το πλέον καλοπουλημένο αυτοκίνητό σου, κάθε φορά που έρχεται η ώρα της ανανέωσης, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Αυτό διότι οφείλεις να επέμβεις στα σημεία εκείνα τα οποία θα το καταστήσουν ακόμη πιο ανταγωνιστικό, σε μία κατηγορία η οποία βρίθει αξιόλογων προτάσεων, ενώ παράλληλα θα το εξοπλίσεις με όλα εκείνα τα συστήματα που επιτάσσει η εποχή και η σύγχρονη τεχνολογία. Και βεβαίως δεν είναι δυνατόν να μην  φρεσκάρεις, έστω στα σημεία, την εικόνα τόσο εντός όσο και εκτός παρά το γεγονός πως οι σχεδιαστές του έχουν καταφέρει να δώσουν μία διαχρονική εμφάνιση στο Golf. Στοιχείο που μπορεί κάποιοι να το θεωρήσουν ως συντηρητισμό, στη πράξη όμως έχει αποδειχθεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του αυτοκινήτου.

Τα νέα χρώματα και οι καινούριες ζάντες είναι σε θέση να δώσουν τον αναγκαίο αέρα φρεσκάδας

Φρεσκάρισμα και εκσυγχρονισμός

Ξεκινώντας από την εξωτερική του εικόνα, οι αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι διακριτικές  και εντοπίζονται κυρίως στα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, στη μάσκα στις προφυλακτήρες με τη νέα εισαγωγή χαμηλά στο μπροστινό μέρος, στις νέες ζάντες αλουμινίου καθώς επίσης και στον εμπλουτισμό των διαθέσιμων χρωμάτων, όπως αυτό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας. Περνώντας στο εσωτερικό του ανανεωμένου Golf τα κύρια χαρακτηριστικά είναι η ακόμη πιο προσεγμένη ποιότητα τόσο των υλικών όσο και της συνολικής κατασκευής, Βεβαίως οι χώροι για τέσσερις ή ακόμη και πέντε επιβάτες συνεχίζουν να ικανοποιούν  με την άνεση που προσφέρουν ενώ το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού από τη βασική κιόλας έκδοση είναι ακόμη ένα από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει την τοποθέτηση του πλήρους ψηφιακού πίνακα οργάνων Active Info Display με την έγχρωμη οθόνη των 12,3 ιντσών ή το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας σύστημα DiscoverPro που διαθέτει πολλές λειτουργίες, μεταξύ των οποίων και ο έλεγχος μέσω χειρονομιών, το γνωστό μας πλέον Gesture Control.

To πιο all around όχημα της κατηγορίας του

Δυνατός και οικονομικός

Το Golf της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένο με τον πετρελαιοκινητήρα των 1600 κυβικών ο οποίος αποδίδει 115 ίππους με τη ροπή του να ανέρχεται στα 250 Nm. Συνδυαζότανε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο, πέντε μόνο σχέσεων, με μία έκτη αν υπήρχε να βοηθούσε σημαντικά στην ήδη πολύ λογική κατανάλωση των 5.8 λτ./100 χλμ, που σημειώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10.2’’ ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάνει τα 198 χλμ./ώρα.

Ταιριάζει γάντι στο Golf. Μία έκτη σχέση στο κιβώτιο είναι αναγκαία

 Απολαυστικά ξεκούραστο

Ανέκαθεν το δυνατό σημείο του Golf ήταν η ικανότητα που είχε να κρατάει τον οδηγό αλλά και τους επιβάτες του ξεκούραστους και φρέσκους ακόμη και μετά από πολύωρα ταξίδια. Και

Ποιοτικό και πολύ πλούσια εξοπλισμένο με τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας

αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που όχι μόνο δεν απεμπόλησε η ανανεωμένη του εκδοχή, αλλά το οποίο συναντούμε ακόμη πιο έντονα. Η πλήρης απουσία θορύβων στο εσωτερικό, ακόμη και όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν αρκετά, η πολύ προσεγμένη ποιότητα κύλισης και η συνολική αίσθηση που σου δημιουργεί το αυτοκίνητο κατά την οδήγηση είναι στοιχεία που οι δημιουργοί του μοντέλου φρόντισαν να κάνουν ιδιαίτερα αισθητά.

Η ανάρτηση ισορροπεί εξαιρετικά ανάμεσα σε άνεση και οδική συμπεριφορά, όντας σε θέση αφενός να φιλτράρει σχεδόν των σύνολο των ανωμαλιών των ελληνικών δρόμων, αφετέρου να προσφέρει ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά όταν ο οδηγός αποφασίσει να οδηγήσει. Το τιμόνι με τη καλή πληροφόρηση και το σωστό

Ξεκούραστο ακόμη και στα πολύ μεγάλα ταξίδια

βάρος, το ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο και τα εξαιρετικά σε αίσθηση και απόδοση φρένα, είναι αρωγός του οδηγού όταν οι ρυθμοί ανέβουν. Η εργονομία είναι ικανοποιητική αν και τα πάμπολλα συστήματα που πλέον διαθέτει το αυτοκίνητο, χρειάζονται μελέτη και εξοικείωση αν θέλετε να τα χρησιμοποιείτε με όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν.

Περισσότερη τεχνολογία σε χαμηλότερη τιμή

Η ανανέωση του VW Golf κατάφερε δύο πολύ σημαντικά πράγματα. Το πρώτο είναι να το διατηρήσει ως ένα από τα καλύτερα all around μοντέλα μίας εξαιρετικά δύσκολης και ανταγωνιστικής κατηγορίας και αυτό κάθε άλλο παρά εύκολο είναι αν αναλογιστείτε τα αυτοκίνητα που έχει απέναντί του. Το δεύτερο και ακόμη πιο σημαντικό είναι ότι εξοπλίστηκε πραγματικά με ότι τελευταία εξέλιξη διαθέτει η τεχνολογία σε συστήματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας με τη τιμή του να είναι ελαφρώς καλύτερη σε σχέση με τον προκάτοχό του. Τα 21700 Ευρώ, από τα οποία ξεκινάει η έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων και έχοντας στο βασικό εξοπλισμό στοιχεία όπως adaptive Cruise Control, 7 αερόσακους, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, λειτουργία αναγνώρισης πεζών, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης, ηλεκτρικό χειρόφρενο και έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, είναι μία τιμή άκρως λογική.

Απόλυτα προβλέψιμο και με ήπιες αντιδράσεις σε κάθε κατάσταση

 

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Ποιότητα
  • Τεχνολογία – εξοπλισμός
  • Χώροι
  • Ποιότητα κύλισης
  • Άνεση
  • Τιμή
  • Κατανάλωση

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Απουσία έκτης σχέσης στο κιβώτιο

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Πολύ όμορφες είναι η αλήθεια
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1600κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 115
0-100 10.2″
Τελική ταχύτητα 198 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 5.8 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 106 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Ικανοποιητικά τα 380 λίτρα της χωρητικότητάς του
Prev Post Jeep Renegade 1.4T 4×4 Auto. Έχει τα πάντα
Next Post SsangYong XLV 1.6D. Μαθήματα χωροταξίας
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook