VW Golf 1.5 TSi 130 PS Bluemotion DSG7. Συνολικά ολοκληρωμένο

Mπορεί η τρέχουσα, έβδομη παρακαλώ, γενιά του VW Golf να είναι λίγο πρίν την αντικατάστασή της, ωστόσο η δοκιμής μίας έκδοσης έχει πάντα ενδιαφέρον. Και πιστεύουμε πως η συγκεκριμένη δοκιμή έχει διττή σημασία, αφενός για να διαπιστώσουμε το τι ακριβώς προσφέρει η συγκεκριμένη εκδοχή του, αφετέρου για να δούμε αν ένα μοντέλο το οποίο σε λίγους μήνες αντικαθίσταται, εξακολουθεί να έχει ενδιαφέρον και φυσικά να είναι ανταγωνιστικό.

Γνώριμο προφίλ

Απευθείας στην ουσία

Όπως αντιλαμβάνεστε δεν θα αναφερθούμε καν σε θέματα σχεδιασμού, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, καθώς επίσης και σε διαστάσεις ή άλλα σχετικά θέματα, καθώς αυτά πλέον δεν έχουν και τόσο ενδιαφέρον. Αντίθετα αυτό που έχει ενδιαφέρον και μάλιστα πολύ μεγάλο, είναι ο 1.5 TSi EVO ACT κινητήρας που στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 130 ίππους και συνδυάζεται με DSG κιβώτιο επτά σχέσεων.

Ιδιαίτερα ποιοτικό το εσωτερικό του και με πλούσιο εξοπλισμό

To συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο ενσωματώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες, όπως το σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους, τον άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, τη λειτουργία σε κύκλο Miller και το τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, ενώ έχει γίνει και μεγάλη προσπάθεια μείωσης των εσωτερικών του τριβών.

Με εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργία το DSG

Mε δεδομένη την ύπαρξη του DSG κιβωτίου στην έκδοση της δοκιμής μας υπήρχε και η λειτουργία “eco-coasting”, όπου ο κινητήρας σβήνει και αποσυμπλέκεται από τη μετάδοση για εκτεταμένα χρονικά διαστήματα όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι. Έτσι επιτυγχάνεται ακόμη μεγαλύτερη οικονομία, ενώ την τροφοδοσία των ηλεκτρικών συστημάτων αναλαμβάνει προσωρινά μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Στη πράξη αφενός ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται ποτέ το «πέρασμα» από τη τετρακύλινδρη στη δικύλινδρη λειτουργία παρά μόνο από το σχετική ένδειξη στο πίνακα οργάνων, αφετέρου διαπιστώνει από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα την πραγματικά μεταξένια λειτουργία του.

Για να επιλέγετε ανάλογα με τις διαθέσεις σας

Σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις του, αυτές είναι καθόλα ικανοποιητικές, τόσο σε ότι έχει να κάνει με τα νούμερα που ανακοινώνει η VW, όσο βεβαίως και με την αίσθηση που σου προσφέρει το αυτοκίνητο. Τα 9.2’’ για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 210 χλμ./ώρα της τελικής, είναι απολύτως επιτεύξιμα, ενώ τα 7.3 λτ/100 χλμ. της μέσης κατανάλωσης κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, είναι μία πολύ καλή τιμή.

Οι χώροι συνεχίζουν να είναι ένα από τα δυνατά του σημεία

Συνεχίζει να είναι επίκαιρο

Δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα εκείνα, που λίγο πρίν την έλευση της νέας γενιάς, καταφέρνουν να είναι ανταγωνιστικά και επίκαιρα. Και το VW Golf τα καταφέρνει με σχεδόν υποδειγματικό τρόπο. Με σχεδίαση που ούτως ή άλλως είναι διαχρονική, με χώρους οι οποίοι είναι καλύτεροι από αρκετά πιο σύγχρονα μοντέλα, με ποιότητα κατασκευής που ορίζει το μέτρο στη κατηγορία, με υψηλή τεχνολογία τόσο σε ότι αφορά στα συστήματα ασφάλειας και ψυχαγωγίας, όσο και στα μηχανικά του μέρη, το VW Golf καταφέρνει και είναι φρέσκο και ιδιαίτερα ενδιαφέρον.

Με μεταξένια λειτουργία, δυνατός και οικονομικός ως πρός τη κατανάλωση

Αν στα παραπάνω προσθέσετε την άνεση με την οποία ταξιδεύει στην εθνική οδό, την ευκολία οδήγησης σε αστικές συνθήκες και φυσικά την οδική του συμπεριφορά η οποία μπορεί να μην ανατριχιάζει τον ενθουσιώδη, αλλά υπερκαλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των οδηγών, αντιλαμβάνεστε τους λόγους για τους οποίους το VW Golf είναι ένα από τα πλέον καλοπουλημένα μοντέλα της κατηγορίας. Για το τέλος αφήσαμε τη τιμή, η οποία για την έκδοση 1.5 TSI ACT Bluemotion 130 PS DSG ξεκινάει από τα άκρως λογικά 21880 Ευρώ.

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Άνεση
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Αντικαθίσταται σχετικά σύντομα

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500κ.εκ. Turbo
Ίπποι 130
0-100 9.2″
Τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7.3 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 110 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Με έμφαση στην άνεση
Prev Post Opel Grandland 1.2 130 PS X Cite. Πλήρες
Next Post Citroen C3 AirCross 1.2 PureTech 110. Κροσσόβερ με στιλ και άποψη
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook