Volkswagen ID Xtreme Concept – Πειραματισμοί εκτός της πεπατημένης

Volkswagen ID Xtreme Concept – Πειραματισμοί εκτός της πεπατημένης

Η Volkswagen, μία παραδοσιακά συντηρητική μάρκα, αντιμετωπίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως μία ευκαιρία για πειραματισμό. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς μοντέλα όπως το ID.Aero ή το ID.Buggy ή το τελευταίο παράδειγμα δημιουργικής φλόγας που ξεπήδησε από τα άδυτα της γερμανικής εταιρίας και ονομάζεται ID.Xtreme; Σαν ιδέα δεν πρόκειται για κάτι καινούριο αλλά η υλοποίηση της και η μικροσκοπική πιθανότητα ( ελπίδα; ) να περάσει στην παραγωγή δίνουν άλλο βάρος σε αυτή την άσκηση της Volkswagen.

Το όχημα που βλέπεις λοιπόν, ονομάζεται ID.Xtreme Concept και βασίζεται στο ID.4 GTX. Αυτό σημαίνει ότι τα θεμέλια είναι σταθερά καθώς εκτός από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, υπάρχει ήδη και ένα σύστημα τετρακίνησης. Χάρη στο νέο λογισμικό που έχουν σχεδιάσει οι μηχανικοί όμως, το πρωτότυπο ID.4 παράγει 382 ίππους ή αν προτιμάς, 87 περισσότερους από το μοντέλο στο οποίο βασίζεται. Οι αναβαθμίσεις όμως δεν σταματούν εκεί, αφού όπως βλέπεις, το ID.Xtreme διαθέτει κατά 50 χιλιοστά φαρδύτερα φτερά ώστε να χωρέσουν οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών με τα off-road ελαστικά, αλουμινένια προστατευτικά σε ολόκληρο το πάτωμα και φυσικά την “rally” ανάρτηση που δεν αυξάνει μόνο την απόσταση από το έδαφος αλλά αναβαθμίζει γενικώς τις δυνατότητες του ηλεκτρικού SUV.

Λιγότερο σχετικό με το τι μπορεί να κάνει το ID.Xtreme αλλά όχι λιγότερο σημαντικό όσον αφορά στην εμπειρία οδήγησης είναι και το γεγονός ότι η Volkswagen δημιούργησε έναν νέο ήχο που διαχέεται στο περιβάλλον μέσω ενός ηχείου στον θόλο. Δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά αλλά παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον ως ιδέα. Κατά τα άλλα, παρατηρούμε τον διαφορετικό προφυλακτήρα εμπρός και την LED μπάρα στην οροφή ενώ στο εσωτερικό, παρότι δεν φαίνεται λόγω έλλειψης φωτογραφιών, υπάρχουν νέα καθίσματα, επενδύσεις από Alcantara και διακοσμητικά σε πορτοκαλί χρώμα που συνεχίζουν το μοτίβο του αμαξώματος. Η γερμανική μάρκα αναφέρει πως για την δημιουργία του ID.Xtreme Concept χρησιμοποιήθηκε ένα… παροπλισμένο αυτοκίνητο δοκιμών και αυτό σημαίνει ότι στο πάτωμα του πρωτότυπου υπάρχει η γνωστή μπαταρία των 82 kWh. Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι το ID.Xtreme θα περάσει στην παραγωγή αλλά ταυτόχρονα, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι τέτοιο αν η ανταπόκριση του κόσμου είναι θετική.

Prev Post Ιστορικό «1-2-3» για τη Hyundai στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Next Post BMW: Υπόσχεται 30% μεγαλύτερη αυτονομία με νέες μπαταρίες
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook