Tuthill Porsche 911K – Ένα διαμάντι 850 κιλών και 11.000 σ.α.λ.!

Tuthill Porsche 911K – Ένα διαμάντι 850 κιλών και 11.000 σ.α.λ.!

Το κοινό των κλασικών Porsche 911 είναι ιδιαίτερα εκλεκτικό, ιδιαίτερα φανατικό και ιδιαίτερα… σπάταλο. Δεν φοβάται να ξοδέψει μεγάλα ποσά και επιτυχίες όπως αυτή της Singer για παράδειγμα αποτελούν απόδειξη. Η αμερικανική εταιρία όμως έχει σταματήσει να δέχεται παραγγελίες για την “Classic” 911 και είναι άγνωστο αν και πότε θα συνεχίσει, οπότε το κενό πρέπει με κάποιον τρόπο να καλυφθεί. Κάπου εδώ μπαίνει στο κάδρο ένα ακόμα φημισμένο όνομα στους κύκλους των κλασικών Porsche, αυτό του Richard Tuthill που από το… μαγαζάκι του στο Oxfordshire της Αγγλίας συντηρεί, ανακατασκευάζει και βελτιώνει παλαιότερες ή νέες Porsche στο υψηλότερο επίπεδο, εδώ και αρκετά χρόνια. Η τελευταία δημιουργία του σε συνεργασία με έναν ενθουσιώδη πελάτη του δε, προκαλεί όλες τις αισθήσεις!

Ο λόγος για την λεγόμενη 911K που γεννήθηκε από την ανάγκη για ένα απλό, ελαφρύ και πανέμορφο αυτοκίνητο με την ικανότητα να σταθεί απέναντι σε οτιδήποτε κυκλοφορεί στους δρόμους, παλιό ή νέο. Η δημιουργία της Tuthill είναι σίγουρα πανέμορφη και σίγουρα ελαφριά αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πόσο… απλή είναι. Ο κατάλογος ξεκινά από το ανθρακονημάτινο αμάξωμα αλλά συνεχίζεται στις ανθρακονημάτινες ζάντες ελαφρού κράματος 15 ιντσών, οι οποίες φιλοξενούν το carbon-ceramic σύστημα πέδησης. Στην ανάρτηση βρίσκουμε το ρυθμιζόμενο σύστημα της ίδιας της Tuthill αλλά η επίπονη και επίμονη δίαιτα επεκτείνεται και στα υπόλοιπα μηχανικά με ράβδους στρέψης και αντιστρεπτικές από τιτάνιο, ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο από μαγνήσιο και roll cage που κατασκευάζεται επίσης από τιτάνιο. Η δίαιτα είναι τόσο εξαντλητική που εκτός από τα ανθρακονημάτινα καθίσματα, το ανθρακονημάτινο ταμπλό και τον λεβιέ του κιβωτίου που είναι από τιτάνιο, ακόμα και το σήμα της Porsche είναι βαμμένο στο χέρι ώστε να εξοικονομηθεί και το τελευταίο γραμμάριο.

Όσον αφορά στον κινητήρα, η Tuthill έχει εξελίξει ένα διαμάντι 3.1 λίτρων για το οποίο δεν έχουμε καμία επιπλέον πληροφορία πέραν του ότι ο κόφτης του βρίσκεται ψηλά, στις 11.000 σ.α.λ. Δεν γνωρίζουμε ούτε την ιπποδύναμη του, ούτε την ροπή που παράγει αν και η αλήθεια είναι ότι το έργο του δεν θα είναι καθόλου δύσκολο δεδομένου ότι η 911K όπως ακριβώς την βλέπεις και θα την απολαμβάνει ο ιδιοκτήτης της, δεν ζυγίζει περισσότερα από 850 κιλά!

Το βάρος είναι πάντοτε ο βασιλιάς και η διασκέδαση της οδήγησης ενός ελαφριού αυτοκινήτου όταν συνδυάζεται με έναν κινητήρα που για εμένα, είναι ο πιο συναρπαστικός που έχω βιώσει και ένα chassis που παρέχει ανεπανάληπτη ενδοτικότητα σε ποικίλους επαρχιακούς δρόμους, έχει επαναπροσδιορίσει τι θεωρούσα πιθανό.

Δήλωσε ο Richard Tuthill και πραγματικά, δεν έχουμε να πούμε τίποτα παραπάνω γι’ αυτό το αναμφίβολα πανάκριβο αυτοκίνητο. Όλα τα κοσμήματα όμως δεν είναι πανάκριβα;

Prev Post Τεχνολογία προβολέων της Ford βοηθά τον οδηγό να διατηρεί το βλέμμα του στο δρόμο
Next Post Η BMW σκέφτεται πάντοτε ένα sports car
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook