Τρεις μάρκες αξιολογούν την συμμετοχή τους στο WRC.

Τρεις μάρκες αξιολογούν την συμμετοχή τους στο WRC.

Κάθε αλλαγή στους κανονισμούς σχεδιάζεται και διατυπώνεται ώστε να συμβαδίζει με τις τάσεις της εκάστοτε εποχής και για να προσελκύσει νέους κατασκευαστές. Το ίδιο ισχύει και στο World Rally Championship που έχει μπει για τα καλά στην εποχή του εξηλεκτρισμού αλλά προς το παρόν τουλάχιστον, δεν έχει δελεάσει κάποιον άλλον πέραν της Toyota, της Hyundai και (κατά το ήμισυ, αφού η συμμετοχή της είναι ημι-εργοστασιακή) της Ford. Το τρέχον σετ κανονισμών θα ισχύει με την παρούσα μορφή μέχρι το τέλος του 2024 και η FIA, μέσω του προέδρου της Mohammed Ben Sulayem, έχει δηλώσει ότι δυόμιση κατασκευαστές “δεν αρκούν”. Οι συζητήσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι λοιπόν, πρέπει να είναι πιο ελκυστικοί.

Σε αυτό το σημείο, φήμες αναφέρουν πως η Alpine, η Skoda και η Stellantis που περιλαμβάνει την Abarth, την Citroen, την Fiat, την Lancia, την Opel και την Peugeot μεταξύ άλλων, έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους να λάβουν μέρος στο WRC αν οι κανονισμοί αλλάξουν. Η Alpine συγκεκριμένα, θέλει από τους νέους κανονισμούς να επιτρέψουν την συμμετοχή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά αυτό αποκλείεται για το 2025 τουλάχιστον. Η Skoda που ούτως ή άλλως έχει ενεργή εμπλοκή με το επιτυχημένο R5 Fabia στην μικρότερη, WRC2 κατηγορία, είναι πιο ρεαλιστική στις απαιτήσεις της αλλά και πάλι δεν έχει δώσει το πράσινο φως ενώ η Stellantis, της οποίας η Opel “τρέχει” ήδη ένα πρωτάθλημα τύπου ενιαίο με το αμιγώς ηλεκτρικό Corsa E, εξετάζει πολύ σοβαρά τις επιλογές της. Η FIA από την πλευρά της, αναφέρει σε δήλωση πως “υπάρχει μία ξεκάθαρη ευκαιρία να αγκαλιάσουμε νέες τεχνολογίες και να συνεχίσουμε να εξερευνούμε περαιτέρω συνεργασίες με τους κατασκευαστές” αλλά κυκλοφορεί πως οι νέοι κανονισμοί θα είναι εξέλιξη των “Hybrid1” με το 80% του ισχύοντος πλαισίου να συνεχίζεται και μετά το ’25. Είναι σαφής η πρόθεση της να προσελκύσει νέους κατασκευαστές αλλά θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή καθώς είναι δύσκολο για μία εταιρία να δεσμεύσει τα ποσά που απαιτούνται για την εξέλιξη ενός αγωνιστικού στο κορυφαίο επίπεδο όταν δεν μπορεί να προωθήσει τις όποιες επιτυχίες της ή έστω την συμμετοχή της στο WRC επειδή ο προγραμματισμός της όσον αφορά στα αυτοκίνητα παραγωγής δεν συμβαδίζει με αυτή την φιλοσοφία.

Prev Post Citroen C3 AirCross. Αναβάθμιση εξοπλισμού, χωρίς επιπλέον κόστος
Next Post Νέο VW Amarok. Καινούριο σε όλα τα επίπεδα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook