Toyota Hilux Champ – Τόσο πρακτικό όσο βασικό!

Toyota Hilux Champ – Τόσο πρακτικό όσο βασικό!

Λίγο μετά τα μέσα του Οκτωβρίου η Toyota αποκάλυψε στον κόσμο το IMV 0 Concept, πριν αυτό πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στο Japan Mobility Show. Ένα pickup με ιδιαίτερο χαρακτήρα που κυριαρχείται από ένα πνεύμα… λιτότητας. Σε μορφή concept ακόμα, το IMV 0 προσφέρει τα απολύτως απαραίτητα ώστε να καλύψει τις απολύτως βασικές ανάγκες του αγοραστικού κοινού. Ένα προϊόν που προφανώς δεν απευθύνεται σε όλους αλλά αυτοί για τους οποίους προορίζεται θα εκτιμήσουν την ειλικρίνεια του, το γεγονός ότι δεν προσπαθεί να μοιάσει με κάτι που δεν είναι και δεν επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη με φρου-φρου κι αρώματα που δεν τον ενδιαφέρουν.

Στην θεωρία όλα αυτά, μέχρι σήμερα που το IMV 0 Concept περνά στην παραγωγή και λανσάρεται στην ασιατική αγορά ως “Hilux Champ”. Το καλύτερο είναι ότι το IMV 0 Concept δεν θυσίασε στο παραμικρό τον χαρακτήρα του κατά την μεταμόρφωση του σε Hilux Champ. Εμφανισιακά είναι πρακτικά ίδιο με το πρωτότυπο του Οκτωβρίου και αυτό σημαίνει ότι παρότι σε λίγο μπαίνουμε στο 2024, το Toyota Hilux Champ θυμίζει λίγο pickup περασμένων δεκαετιών – τουλάχιστον όσον αφορά στο πίσω μέρος καθώς το εμπρός είναι λίγο πιο ρετρο-φουτουριστικό χάρη στα μοντέρνα φωτιστικά σώματα (προαιρετικά LED) που συνδυάζονται με την χαρακτηριστική γρίλια και τον μεγάλο μαύρο προφυλακτήρα που φιλοξενεί επιπλέον ανοίγματα για την κυκλοφορία του αέρα. Δεν χρειάζεται παραπάνω από μία ματιά πάντως για να δει κανείς την ευρεία χρήση πλαστικού, τις απλές γραμμές του αμαξώματος, το σχεδόν κάθετο παρμπρίζ και τις μαύρες, ατσάλινες ζάντες που δεν διακοσμούνται ούτε καν με ένα τάσι για να καταλάβει την χρηστική φύση του Hilux Champ.

Ανάλογα βασική είναι η εικόνα και της καμπίνας. Εδώ δεν υπάρχουν οθόνες, χειριστήρια αφής, ατμοσφαιρικός φωτισμός και… πολλαπλές επιλογές συνδεσιμότητας. Εδώ βασιλεύει το πλαστικό με μερικές πορτοκαλί λεπτομέρειες να “σπάνε”  την μονοτονία του μαύρου. Αν οι φωτογραφίες είναι αντιπροσωπευτικές, δεν υπάρχει ούτε καν σύστημα κλιματισμού! Μονάχα λίγα φυσικά χειριστήρια, δύο ποτηροθήκες, ηλεκτρικά παράθυρα και μερικοί αποθηκευτικοί χώροι. Όλα αυτά αποκτούν νόημα όταν μαθαίνεις την τιμή του Toyota Hilux Champ στην Ταϊλάνδη όπου και λανσάρεται αρχικά το μοντέλο. Το σπαρτιατικό pickup ξεκινά από τα 459.000 baht (οριακά λιγότερο από €12.000 με την τρέχουσα ισοτιμία) και καταλήγει στα 577.000 baht που ισούνται με περίπου €15.030! Κι αν είναι λιτό όσον αφορά στον εξοπλισμό, είναι σχετικά πλούσιο αναφορικά με τα χαρακτηριστικά του.

Το Toyota Hilux Champ θα είναι διαθέσιμο με κανονικό (4.9 μέτρα) ή μακρύ (5.3 μέτρα) μεταξόνιο και σε πληθώρα διαμορφώσεων ενώ οι μηχανικοί έχουν αφήσει υποδοχές σε διάφορα σημεία του πλαισίου ώστε οι ιδιοκτήτες να προσαρμόσουν οποιοδήποτε aftermarket εξάρτημα επιθυμούν στο δικό τους pickup. Η Toyota Ταϊλάνδης υπογράμμισε ότι περισσότεροι από 100 κατασκευαστές aftermarket θα προσφέρουν υποστήριξη για το Hilux Champ ενώ όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, δεν πιστεύω να περίμενες ρεαλιστικά κάποια εξηλεκτρισμένη επιλογή. Το pickup θα προσφέρεται με δύο βενζινοκινητήρες, 2.0 και 2.7 λίτρων και έναν πετρελαιοκινητήρα 2.4 λίτρων, με τον βασικό βενζινοκινητήρα να συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο και τους άλλους δύο με ένα 6-τάχυτο αυτόματο. Φυσικά δεν υπάρχει επιλογή τετρακίνησης. Αυτό είναι λοιπόν το Toyota Hilux Champ. Ένας λευκός καμβάς με σχεδόν αμέτρητες δυνατότητες εξατομίκευσης. Ένα προσιτό και απολύτως λιτό καινούριο pickup αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για επέκταση της διαθεσιμότητας του σε αγορές όπως αυτή της Ευρώπης…

Prev Post MG ZS 1.5 VT-I – Πολλά παραπάνω από value for money
Next Post Με crossover επιρροές το νέο Nissan Leaf
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook