Το VW Group αναζητά συνέργειες στις προσιτές μάρκες του

Το κλειδί για την επιβίωση και την επίτευξη των οικονομικών στόχων στην βιομηχανία αυτοκινήτου όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα και όπως όλα δείχνουν πως θα μεταβληθεί στο προσεχές μέλλον είναι οι συνέργειες και το Volkswagen Group βρίσκεται σε εξαιρετική θέση στο συγκεκριμένο ζήτημα. Υπάρχει όμως ακόμα περιθώριο για βελτίωση και ο επικεφαλής της Volkswagen, Thomas Schaefer πιστεύει ότι οι προσιτές μάρκες του Group όπως η VW, η Seat και η Skoda, μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερες συνέργειες για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους στην γκάμα τους.

Τα mainstream μοντέλα του VW Group αποτελούν το 80% περίπου των παραδόσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, γεγονός που τα κάνει “τον πυρήνα της εταιρίας” και ο στόχος για το μέλλον είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας κατά 20%. Πώς; Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κοινή χρήση εργοστασίων αλλά δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε και την βελτίωση της συνεργασίας σε θέματα παραγωγής και εξέλιξης που σύμφωνα με τον Schaefer θα είναι αρκετά για την επίτευξη του στόχου όσον αφορά στην αποδοτικότητα. Έτσι, το VW Group που ούτως ή άλλως είναι απολύτως υγιές σε ότι έχει να κάνει με την κερδοφορία και την εισροή κεφαλαίων, θα σταματήσει να στηρίζεται στις premium μάρκες (βλ. Audi και Porsche μεταξύ άλλων) οι οποίες “ομορφαίνουν” την εικόνα των οικονομικών μεγεθών. Παράλληλα, ο Schaefer ανέφερε πως θα προστεθούν επιπλέον crossovers και SUVs ούτως ώστε οι προσιτές μάρκες του Group να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Prev Post Η τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου από την Ford
Next Post Το ταχύτερο, πιο εθιστικό Honda Civic Type R είναι εδώ
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook