Το Volvo XC70 επιστρέφει αλλά όχι έτσι όπως το ξέραμε!

Το Volvo XC70 επιστρέφει αλλά όχι έτσι όπως το ξέραμε!

Οι παλαιότεροι ενδεχομένως να θυμούνται το Volvo V70 – το μεγάλο station wagon της σουηδικής εταιρίας που έγραψε την δική του ιστορία από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 μέχρι και το 2016 περίπου, οπότε και αποσύρθηκε για να δημιουργήσει χώρο για το V60. Εκείνο το μεγάλο SUV λοιπόν, ήταν διαθέσιμο και ως Cross Country ή όπως ήταν γνωστό σε άλλα μέρη του κόσμου, ως XC70 για εκείνους που είχαν λίγο πιο περιπετειώδη διάθεση αλλά δεν ήταν διατεθειμένοι να κάνουν υποχωρήσεις όσον αφορά στους χώρους. Ακριβώς αυτό το XC70 λοιπόν επιστρέφει αρχικά στην αγορά της Κίνας αλλά με προοπτικές για μελλοντική προσθήκη επιπλέον αγορών και το πιο σημαντικό είναι ότι έρχεται ως το πρώτο “extended-range plug-in υβριδικό” μοντέλο της σουηδικής εταιρίας.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Η κατηγορία των extended-range plug-in υβριδικών μοντέλων είναι μία που τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα, μέχρι να αρχίσει να υιοθετείται ευρύτερα η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης δηλαδή ή ακόμα και αργότερα, ενδεχομένως σε αγορές όπου τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν μπορούν να αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο λόγω… ειδικών συνθηκών, θα μας απασχολήσει πολύ. Στην περίπτωση του νέου Volvo XC70 λοιπόν, μιλάμε για ένα καθαρόαιμο πολυτελές SUV το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει έως 200 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας – έστω και στον αντικειμενικά αισιόδοξο CLTC κύκλο της Κίνας. Περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα μηχανικά του νέου μοντέλου δεν έχουμε, οπότε δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το μέγεθος της μπαταρίας του αλλά είναι δεδομένο πως το XC70 χρησιμοποιεί την SMA (Scalable Modular Architecture) αρχιτεκτονική η οποία σύμφωνα με την Volvo έχει σχεδιαστεί ως μία “premium extended-range plug-in υβριδική πλατφόρμα” που σημαίνει ότι θα χρησιμοποιηθεί και σε επιπλέον μοντέλα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Το XC70 σημαίνει την στρατηγική μας είσοδο στην κατηγορία των extended-range plug-in υβριδικών, μία τέλεια γέφυρα προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό.
Μας επιτρέπει να διατηρήσουμε και να εξελίξουμε μία ισορροπημένη γκάμα προϊόντων ενώ προσφέρουμε παράλληλα μία άκρως ελκυστική εναλλακτική στους πελάτες που δεν είναι έτοιμοι για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είναι επίσης ένα παράδειγμα προσαρμοστικότητας στις ειδικές ανάγκες των αγορών.

Δήλωσε ο επικεφαλής της Volvo, Hakan Samuelsson. Όσον αφορά στο design, το XC70 υιοθετεί την τρέχουσα σχεδιαστική ταυτότητα της Volvo. Είναι λίγο μεγαλύτερο από το XC60 και φυσικά μικρότερο από το XC90 με τα χαρακτηριστικά “Thor’s Hammer” εμπρός φωτιστικά σώματα να θέτουν τον τόνο από νωρίς και τα πίσω, σχήματος “C” να ενσωματώνονται αρμονικά τόσο στο σχήμα όσο και στις γραμμές του πίσω μέρους. Εννοείται ότι το νέο XC70 αποστασιοποιείται δραστικά από το παρελθόν του αλλά καλώς ή κακώς, έτσι έχουν τα πράγματα. Οι εποχές έχουν αλλάξει, το ίδιο και οι ανάγκες, απαιτήσεις και συνήθειες του αγοραστικού κοινού και το ολοκαίνουριο CX70 φιλοδοξεί να καθιερωθεί στην αγορά και την οικογένεια της σουηδικής μάρκας.

Prev Post Νέο Jeep Compass – Θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία!
Next Post Καλώς ή κακώς, η BMW X7 ήρθε για να μείνει…
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook