Το ταχύτερο, πιο εθιστικό Honda Civic Type R είναι εδώ

Με την Honda να γιορτάζει 25 χρόνια από το ντεμπούτο του πρώτου Civic Type R και 50 χρόνια από το λανσάρισμα του Civic αποκαλύπτεται το νέο Type R που υπόσχεται “την πιο συναρπαστική εμπειρία” στην ιστορία του μοντέλου! Ένα Civic Type R που ακόμα και πριν παρουσιαστεί άρχισε να αποδεικνύει την ταχύτητα του καταρρίπτοντας το ρεκόρ γύρου για μπροστιοκίνητο αυτοκίνητο στην Suzuka και σήμερα εμφανίζεται μπροστά μας πιο ώριμο από ποτέ, κατασταλαγμένο και εστιασμένο, με την Honda να δηλώνει περήφανα πως είναι το πιο “άμεσο και ισχυρό Type R” που έχει κυκλοφορήσει.

Η ωριμότητα της 6ης γενιάς του Civic Type R γίνεται εμφανής ήδη από το παρουσιαστικό του. Οι εποχές των υπερβολών έχουν περάσει και το νέο Civic Type R, βασιζόμενο στην 11η γενιά του standard Civic υιοθετεί ένα πιο λιτό στιλ με γνώμονα την απόδοση και τη δημιουργία αυτού που η Honda περιγράφει ως “Ultimate Sports Design”. Υπάρχει μία αίσθηση ομοιογένειας με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέο καπό, έναν μεγαλύτερο διαχύτη που ενσωματώνει στο πάτωμα του αυτοκινήτου (που με την σειρά του έχει σχεδιαστεί ώστε να συνεργάζεται αεροδυναμικά με το αμάξωμα) και μία εντυπωσιακή, πιο κοντή αλλά και πιο πλατιά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, αεροτομή που συμβάλει στην παραγωγή downforce. Το πακέτο συμπληρώνουν οι όμορφες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το Civic Type R θα είναι διαθέσιμο σε 5 διαφορετικά χρώματα: Rallye Red, Racing Blue, Crystal Black, Sonic Grey Pearls και φυσικά το ιστορικό Championship White.

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με την ίδια φιλοσοφία. Διατηρεί τα υψηλά επίπεδα άνεσης, πρακτικότητας και ραφιναρίσματος με το Civic e:HEV αλλά ταυτόχρονα υποστηρίζει την έντονη εμπειρία οδήγησης που θα προσφέρει η “Type R” έκδοση. Διαθέτει λοιπόν της χαρακτηριστικές κόκκινες πινελιές, νέο επιλογέα για το χειροκίνητο κιβώτιο, αλουμινένια πεντάλ ενώ με τα νέα bucket καθίσματα ο οδηγός κάθεται χαμηλότερα από ποτέ και τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων όσο και η οθόνη 10.2 ιντσών του συστήματος infotainment έχουν αναβαθμιστεί με ειδικά γραφικά. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε προσχεδιασμένα modes για τον κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση και τον ήχο (βλ. Comfort, Sport και +R) και για πρώτη φορά σε αυτά προστίθεται ένα mode που επιτρέπει την μεμονωμένη παραμετροποίηση της λειτουργίας του αυτοκινήτου και της εμπειρίας οδήγησης – Individual.

Παρά το γεγονός ότι η Honda επαναλαμβάνει πως το νέο Civic Type R είναι το “ταχύτερο και πιο εθιστικό” στην ιστορία, αρνείται να παρέχει λεπτομέρειες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Γνωρίζουμε ότι ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας από την προηγούμενη γενιά είναι επιφορτισμένος με την κίνηση του Civic Type R αλλά έχει αποκτήσει νέο turbo και νέο σύστημα εξάτμισης. Δεν γνωρίζουμε όμως τα νούμερα για τα οποία είναι ικανός. Σε κάθε περίπτωση, συνεργάζεται με ένα μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο με λειτουργία rev-matching στα κατεβάσματα ενώ για την πέδηση φροντίζει ένα αναβαθμισμένο σύστημα της Brembo. Ελπίζουμε πως θα έχουμε κάτι πιο συγκεκριμένο να αναφέρουμε όσον αφορά στην ιπποδύναμη, την ροπή και τις επιδόσεις του νέου Honda Civic Type R μέχρι το λανσάρισμα του μοντέλου στην Ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2023.

Prev Post Το VW Group αναζητά συνέργειες στις προσιτές μάρκες του
Next Post Mercedes EQ – Ηλεκτρική ευφυία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook