Το Smart #3 αποκαλύπτεται!

Το Smart #3 αποκαλύπτεται!

Έπειτα από μία σειρά teaser εικόνων και διαρροών, η νέα Smart αποκαλύπτει επιτέλους το δεύτερο μοντέλο της. Το πρώτο sports utility coupe της που ονομάζεται “#3” και πραγματοποιεί το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Σαγκάη πριν παρουσιαστεί για την ευρωπαϊκή αγορά τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Internationale Automobil-Ausstellung στο Μόναχο. Μπορεί σε πρώτη ανάγνωση η υπόθεση του Smart #3 να είναι λίγο περίεργη αλλά στην πραγματικότητα τα πράγματα είναι πολύ απλά.

Με μήκος 4.4 μέτρα, πλάτος 1.8 μέτρα και ύψος 1.6 μέτρα, το Smart #3 είναι το πρώτο coupe-SUV στη νέα εποχή της εταιρίας. Κάνει χρήση της SEA αρχιτεκτονικής της μητρικής Geely και έχει μεταξόνιο της τάξης των 2.78 μέτρων που σημαίνει ότι από πλευράς όγκου και αναλογιών, το Smart #3 είναι στην ίδια κατηγορία με την Mercedes EQA. Δεν ισχύει το ίδιο όσον αφορά στο design όμως, αφού το #3 δανείζεται αρκετά στοιχεία από το Smart #1 (βλ. τραπεζοειδή μάσκα, φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω κ.ά.) αλλά ταυτόχρονα διαφοροποιείται από αυτό στο τελείωμα της οροφή. Εκεί που το #1 εκμεταλλεύεται πλήρως τον όγκο του με ένα χαρακτηριστικά τετράγωνο σχήμα, η οροφή του Smart #3 υιοθετεί μία έντονη κλίση χαρίζοντας του πιο αθλητική και πιο στιλάτη εμφάνιση.

Όσο για την καμπίνα, η μοναδική εικόνα που έχουμε στη διάθεση μας δείχνει πως τα δύο μοντέλα της Smart μοιράζονται κάτι περισσότερο από μερικά στοιχεία στο αμάξωμα. Το εσωτερικό του #3 είναι πρακτικά πανομοιότυπο με αυτό του #1 με την ψηλή κεντρική κονσόλα, μία οθόνη 12.8 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στο πάνω μέρος του ταμπλό και μία ακόμα οθόνη, μικρότερη, μπροστά στον οδηγό ως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Η μεγαλύτερη διαφορά που εντοπίζουμε ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι στο σχήμα των αεραγωγών με το #1 να έχει δύο στενά παραλληλόγραμμα και το #3 τρεις κυκλικούς.

Η Smart δεν αποκάλυψε ακόμα τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα για το νέο μοντέλο της αλλά οι φήμες που κυκλοφορούν αναφέρουν πως δεν θα έχουμε εκπλήξεις στον συγκεκριμένο τομέα, με το #3 να προσφέρει τις ίδιες επιλογές με τον μικρό αδερφό του. Πρακτικά, αυτό σημαίνει μία “βασική” έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων στον πίσω άξονα και μία με δύο ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνδυαστικά 428 ίππους και χαρίζουν δυνατότητες τετρακίνησης. Αμφότερες, αντλούν ενέργεια από μία μπαταρία 66 kWh που υποστηρίζει φόρτιση έως και 150 kW αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμα αν η Smart επιλέξει κάποια μεγαλύτερη ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία. Για την ευρωπαϊκή έκδοση ειδικότερα, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Σεπτέμβριο για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες ενώ το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στην αγορά είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2024.

Prev Post Ford – Φέρνει την τεχνολογία hands-free οδήγησης
Next Post Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG 4×4 – Έχει τα πάντα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook