Το Παρίσι “τιμωρεί” τα βαρύτερα, πιο ογκώδη αυτοκίνητα!

Το Παρίσι “τιμωρεί” τα βαρύτερα, πιο ογκώδη αυτοκίνητα!

Μία πρωτότυπη και αμφιλεγόμενη πρακτική θα εφαρμόσει σύντομα η πόλη του Παρισιού καθώς τον περασμένο μήνα το δημοτικό συμβούλιο ψήφισε με πλήρη ομοφωνία την διαφορετική αντιμετώπιση των οχημάτων όσον αφορά την στάθμευση τους εντός των ορίων της πόλης με βάση το μέγεθος τους, το βάρος τους και τον κινητήρα τους. Ο νέος κανονισμός στοχεύει απροκάλυπτα τα μεγάλα SUVs και ο Frederic Badina-Serpette, εκπρόσωπος του οικολογικού σχηματισμού EELV που πρότεινε τον καινοτόμο κανονισμό, δεν προσπάθησε να το κρύψει.

Θα θέλαμε η πόλη του Παρισιού να αλλάξει τον τρόπο που χρεώνει την στάθμευση αναλογικά με το βάρος και το μέγεθος των οχημάτων.

Στόχος του νέου κανονισμού είναι να “εστιάσει σε έναν παραλογισμό: την αυτοκινιτιστική παχυσαρκία (auto-besity εκ του auto που καταλαβαίνεις και του obesity που σημαίνει παχυσαρκία)… την ανυποχώρητη αύξηση στο βάρος και το μέγεθος των οχημάτων που κυκλοφορούν στις πόλεις μας και ειδικότερα στο Παρίσι.

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο για θέματα δημοσίων χώρων και κινητικότητας, David Belliard, τα θηριώδη SUVs δεν έχουν καμία θέση στην πόλη και εν τέλει, “είναι επικίνδυνα, δυσκίνητα και χρησιμοποιούν υπερβολικά πολλούς πόρους για να κατασκευαστούν”, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά. Ακόμα δεν έχει γνωστή η αύξηση που θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων, ούτε αν θα είναι κλιμακωτή ανάλογα με τον όγκο του SUV αλλά το δημοτικό συμβούλιο διευκρινίζει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα και οι μεγάλες οικογένειες για τις οποίες τα μεγαλύτερα SUVs είναι απαραίτητα θα εξαιρεθούν από τον νέο κανονισμό που αναμένεται να τεθεί σε ισχύ την 1η του Ιανουαρίου του 2024.

Ο αντίλογος επί του θέματος όπως εκφράζεται από διάφορες ομάδες είναι ότι τα SUVs χρησιμοποιούνται ως οικογενειακά οχήματα από ανθρώπους που κάποια στιγμή έπρεπε να αντικαταστήσουν τα minivans τους και στράφηκαν στην πιο δημοφιλή κατηγορία όπου προσφέρονται πολλές εναλλακτικές. “Υποκύπτουμε σε μία μικροσκοπική μειοψηφία του πολύ αστικού πληθυσμού που αποφάσισε να κάνει το SUV σύμβολο της μάχης ενάντια στην μόλυση”, δήλωσεο Pierre Chasseray. Να σημειώσουμε πάντως ότι το Παρίσι δεν πρωτοπορεί με αυτή την κίνηση του καθώς ήδη στη Lyon έχει ανακοινωθεί ένα πλάνο που περιλαμβάνει αύξηση στο κόστος της στάθμευσης ανάλογα με το βάρος του οχήματος ενώ και η Grenoble αναμένεται να παρουσιάσει ένα αντίστοιχο πλάνο σύντομα.

Prev Post Νέο Ford E – Transit Van – Eτοιμοπαράδοτο σε δύο εκδόσεις ισχύος για περιορισμένο αριθμό οχημάτων
Next Post Caterham Project V – Ηλεκτρική εκδήλωση πρόθεσης!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook