Με την πλάτη στον τοίχο πλέον, η Nissan προχωρά ακάθεκτη με την υλοποίηση του μεσοπρόθεσμου πλάνου της γνωρίζοντας ότι κάθε νέο μοντέλο που λανσάρει πρέπει να πετύχει. Η αρχή έγινε με το ολοκαίνουριο Micra και τώρα παίρνει την σκυτάλη το επίσης ολοκαίνουριο Leaf που για την 3η γενιά του αναβαθμίζεται τεχνολογικά όπως είναι απόλυτα φυσιολογικό αλλά ταυτόχρονα, αλλάζει κατηγορία καθώς μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακό crossover. Αυτό δεν σημαίνει ότι διαγράφεται η ιστορία του όμως. Κατά τον σχεδιασμό και την εξέλιξη της νέας γενιάς η Nissan είχε την πολυτέλεια να αντλήσει από την εμπειρία που προσφέρουν τα 15 χρόνια συνεχούς εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου και τα σχεδόν 28 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα που έχουν διανύσει τα περίπου 700.000 Leaf που έχει πουλήσει από τότε που πραγματοποίησε την πρεμιέρα η πρώτη γενιά!
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ιαπωνική εταιρία ο σχεδιασμός του αμαξώματος του νέου Leaf έπρεπε να πληροί δύο πάρα πολύ σημαντικά κριτήρια: να προσφέρει μία ισχυρή, τολμηρή παρουσία και να διαθέτει κορυφαία αεροδυναμική. Το πρώτο σκέλος είναι λίγο ή πολύ υποκειμενικό αν και κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι το νέο Leaf δεν περνά απαρατήρητο. Έχει τον δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα και την δυνατότητα να τραβά τα βλέμματα. Η αεροδυναμική από την άλλη είναι απόλυτα αντικειμενική και στοιχεία όπως οι κρυφές χειρολαβές, η ενεργή γρίλια στο εμπρός μέρος, το επίπεδο πάτωμα, ο σχεδιασμός των ζαντών ελαφρού κράματος και η σιλουέτα του αυτοκινήτου έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας Cd στο άκρως εντυπωσιακό 0.25!
Ακόμα και η πανοραμική ηλιοροφή με την “ασπίδα θερμότητας” που κάνει την χρήση φυσικών σκίαστρων περιττή συμβάλει στην αεροδυναμική του Nissan Leaf με την μείωση του συνολικού ύψους του οχήματος σε κρίσιμα σημεία χωρίς την θυσία του διαθέσιμου χώρου για τα κεφάλια των επιβατών. Εξοπλίζεται δε με ηλεκτροχρωμική τεχνολογία που επιτρέπει στους επιβάτες να απολαμβάνουν την χρήση του αυτοκινήτου όλο τον χρόνο με το άγγιγμα ενός κουμπιού, προσαρμόζοντας την διαπερατότητα της πανοραμικής ηλιοροφής και κατά συνέπεια το πόσο φως θα μπαίνει στην καμπίνα. Πρωταγωνιστικό ρόλο στην διαμόρφωση του Nissan Leaf διαδραματίζει και η προηγμένη CMF-EV αρχιτεκτονική που προσφέρει στοιχεία όπως το επίπεδο πάτωμα το οποίο με την σειρά του δίνει την δυνατότητα στους σχεδιαστές και τους μηχανικούς να δημιουργήσουν μία ευρύχωρη καμπίνα. Προς το παρόν δεν έχουμε στη διάθεση μας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου μοντέλου αλλά η Nissan επιβεβαίωσε ότι το νέο Leaf θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με έναν ηλεκτροκινητήρα. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε στις 18 Ιουνίου οπότε και είναι προγραμματισμένη η επίσημη πρεμιέρα του πολυαναμενόμενου μοντέλου.