Το Lexus UX δυνάμωσε με νέο υβριδικό σύστημα

Το Lexus UX δυνάμωσε με νέο υβριδικό σύστημα

Το Lexus UX παρουσιάστηκε στα τέλη του 2018 και λανσαρίστηκε στην αγορά μερικούς μήνες μετά αλλά η ιαπωνική εταιρία συνεχίζει να το αναβαθμίζει, αυτή τη φορά με ένα νέο υβριδικό σύστημα που προσφέρει υψηλότερη ισχύ και συνολικά βελτιωμένη απόδοση. Έτσι, το UX γίνεται το πρώτο μοντέλο της Lexus που εξοπλίζεται με την 5η γενιά του Toyota Hybrid System και μετονομάζεται σε “UX 300h”.

Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος, δίλιτρος βενζινοκινητήρας ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες μέσω ενός κιβωτίου διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων πλανητικού τύπου. Ο κινητήρας δουλεύει αρμονικά με τον ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού ενώ η αναβαθμισμένη απόδοση επιτυγχάνεται με τη χρήση και των δύο ηλεκτροκινητήρων για την φόρτιση μίας compact και ελαφριάς μπαταρίας ιόντων λιθίου που αντικαθιστά την υδριδίου νικελίου-μετάλλου της προηγούμενης γενιάς του THS. Η νέα μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα και δεν απαιτεί την θυσία ούτε του διαθέσιμου χώρου για τους επιβάτες, ούτε για τις αποσκευές.

Σύμφωνα με την Lexus, ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα είναι ικανός για 83 kW και αυτός που βρίσκεται στον πίσω για 30 kW, με την συνδυαστική ιπποδύναμη του συστήματος να είναι στα 196 άλογα. Για το 2025 δε, η Lexus ενσωματώνει στο υβριδικό UX shift-by-wire τεχνολογία που εξαλείφει την οποιαδήποτε μηχανική σύνδεση στην μετάδοση και προσφέρει ταχύτερες και ακόμα πιο αδιάλειπτες αλλαγές με αποτέλεσμα να βελτιώνεται περαιτέρω και ο χρόνος που απαιτείται για το σπριντ στα 96 km/h από τα 8.4 δευτερόλεπτα, στα 8.0 για την μπροστιοκίνητη έκδοση και στα 7.9 για την τετρακίνητη. Μιας που αναφέραμε την τετρακίνητη, αξίζει να αναφέρουμε ότι το Lexus UX 300h μπορεί να εξοπλιστεί με το σύστημα “E-Four” που προσθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για άμεση ροπή και κατά συνέπεια, κίνηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Όσον αφορά στο design, η ιαπωνική μάρκα δεν άλλαξε πολλά αλλά πρόσθεσε το εντυπωσιακό “Copper Crest” χρώμα στην ήδη υπάρχουσα παλέτα που πλέον περιλαμβάνει 8 διαφορετικές αποχρώσεις. Οι ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών είναι standard σε όλες τις εκδόσεις ενώ όσον αφορά στην τεχνολογία, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε το εκτενές πακέτο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης, όλες τις επιλογές συνδεσιμότητας που έχουμε μάθει να περιμένουμε από ένα σύγχρονο, premium μοντέλο καθώς και πληθώρα διαφορετικών οθονών ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού με κορυφαίο τον συνδυασμό ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών, της κεντρικής οθόνης του συστήματος infotainment επίσης 12.3 ιντσών και το έγχρωμο head-up display. Να υπενθυμίσουμε δε ότι το Lexus UX είναι διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό

Prev Post Η Aston Martin Valhalla περνά επιτέλους στην παραγωγή!
Next Post Επιβεβαιώνεται το ηλεκτρικό GTI για το 2026!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook