Το Dakar Classic είναι ένα ξεχωριστό είδος τρέλας!

Η συμμετοχή στο Rally Dakar με ένα σύγχρονο αγωνιστικό είναι από μόνη της απόδειξη κάποιας μορφής παράνοιας. Σίγουρα η υποστήριξη που προσφέρουν οι μεγάλες εργοστασιακές ομάδες είναι σημαντική ως ένα… δίχτυ ασφαλείας αλλά στις ειδικές διαδρομές το πλήρωμα του αγωνιστικού είναι μόνο του και αντιμετωπίζει τις δυσκολίες με όποιον τρόπο μπορεί. Το Dakar Rally ήταν και ακόμα είναι ο δυσκολότερος αγώνας του κόσμου καθώς τόσο η διάρκεια, τα χιλιόμετρα και οι συνθήκες δεν συγκρίνονται με οποιονδήποτε άλλο “mainstream” αγώνα αυτή τη στιγμή. Φαντάσου λοιπόν να παίρνεις την απόφαση να λάβεις μέρος με ένα αγωνιστικό προ-2000!

Κανονικά, κάποιος θα έπρεπε να σε σταματήσει και να προτείνει την εισαγωγή σου σε κάποιο ψυχιατρικό ίδρυμα καθώς είναι σαφές ότι χρειάζεσαι βοήθεια αλλά για 150 ανθρώπους φέτος δεν συνέβη αυτό και εμείς, ως θεατές, δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ευτυχισμένοι. Η πρώτη χρονιά που διεξήχθη το Dakar Classic ήταν πέρυσι οπότε και προσέλκυσε 24 συμμετοχές αλλά για φέτος ο αριθμός αυτός πολλαπλασιάστηκε και τα αυτοκίνητα που θα ακολουθούσαν την διαδρομή του Rally Dakar αλλά με τους δικούς τους κανόνες έφτασαν τα 148! Μιλάμε για δικούς τους κανόνες καθώς το Dakar Classic διεξάγεται ως ένα κλασικό regularity rally – δίνουν στον κάθε αγωνιζόμενο μία μέση ταχύτητα και αυτός που είναι πιο κοντά σε αυτόν τον στόχο, κερδίζει. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία η νίκη καθώς θεωρώ πως το Dakar Classic είναι μία από εκείνες τις περιπτώσεις που θεωρώ πως η συμμετοχή και το ταξίδι είναι αυτά που αξίζουν τον θαυμασμό μας αλλά η νίκη σίγουρα παραμένει νίκη. Και μην πιστεύεις ότι οι διοργανωτές συμπεριφέρονται στα κλασικά αγωνιστικά και τα πληρώματα τους ως “δεύτερης κατηγορίας” καθώς η μέση ταχύτητα που έπρεπε να πετύχουν σε κάποια τμήματα άγγιζε τα 150 km/h και η συνολική απόσταση που έπρεπε να διανύσουν ξεπερνούσε τα 6.000 χιλιόμετρα, συμπεριλαμβανομένων και περίπου 2.600 χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών!

Ανάμεσα στα 148 οχήματα που δήλωσαν συμμετοχή για το Dakar Classic του 2022 ήταν μία σειρά Range Rover, κάποια Mitsubishi Pajero, 17 Toyota Land Cruiser (από τα 41 Toyota που έλαβαν μέρος συνολικά), τέσσερις Porsche 911 μεταξύ των οποίων μία SC και μία Safari, ένα Citroen CX, διάφορες Mercedes συμπεριλαμβανομένων φυσικά των κλασικών G-Wagen, δύο Lada Niva και είτε το πιστεύεις είτε όχι, 4 διαφορετικά Peugeot: Δύο 504 (ένα pickup και ένα coupe), ένα 404 και ένα 205 T16 Grand Raid που είτε είναι το αυθεντικό με το οποίο ο Ari Vatanen κέρδισε τον αγώνα το 1987 είτε μία ακριβέστατη ρέπλικα! Από την λίστα δεν λείπουν ούτε τα φορτηγά, συγκεκριμένα 20 στον αριθμό. Πολλά συγχαρητήρια στους ανθρώπους που έδωσαν το παρόν σε αυτή την διοργάνωση παρά το κόστος (η συμμετοχή και μόνο κόστιζε €10.000 χωρίς να υπολογίζουμε επιπλέον έξοδα για κάθε μέλος πληρώματος, φορτηγό υποστήριξης κλπ) αλλά και τον κίνδυνο γιατί το Dakar είναι σε κάθε περίπτωση… Dakar! Ελπίζουμε να τους δούμε και του χρόνου!

Prev Post Η Audi διεκδικεί την McLaren.
Next Post Ράλι Μόντε Κάρλο. Επίδειξη δύναμης και νίκη από Ford-Loeb
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook