Συνήθως τα λαμπερά πρωτότυπα που βλέπουμε στις εκθέσεις αυτοκινήτων δεν προορίζονται για τον δρόμο. Σπάνια είναι ολοκληρωμένα καθώς μπορεί να μην έχουν πλήρως σχεδιασμένο ή/και συναρμολογημένο εσωτερικό, εξίσου σπάνια είναι άρτια μηχανολογικά και ακόμα σπανιότερα εξοπλίζονται με το κινητήριο σύνολο με το οποίο θεωρητικά θα περάσουν στην παραγωγή. Έχουν “γεννηθεί” αποκλειστικά για το θεαθήναι οπότε η κατασκευή τους έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της εκάστοτε έκθεσης. Κυκλοφορούν πολλές ιστορίες για… μισοτελειωμένα concepts που για να φαίνονται ωραία κάτω από τους λαμπερούς προβολείς έχει επιστρατευθεί ολόκληρη η ευφυΐα και η πονηριά των μηχανικών αλλά το Concept C της Audi δεν περιλαμβάνεται σε αυτές τις ιστορίες καθώς αποτελεί μία αξιοθαύμαστη εξαίρεση. Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στο Μιλάνο στις αρχές Σεπτεμβρίου και πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Μόναχο λίγο αργότερα είναι τόσο… έτοιμο που το βλέπουμε τώρα με πινακίδες κυκλοφορίας!

Ok για να μπορέσει να τις φορέσει έπρεπε να εξοπλιστεί με φλας, υαλοκαθαριστήρες και κόρνα αλλά όλα αυτά δεν αλλοίωσαν στο παραμικρό το στιλ του εντυπωσιακού γερμανικού coupe. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι έτοιμο να περάσει στην παραγωγή έτσι όπως το βλέπεις. Ο ρόλος του εξακολουθεί να είναι αυτός του… προάγγελου που μας δίνει μία ιδέα για την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί η Audi για το μοντέλο παραγωγή που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά περί το 2027 αλλά μέχρι τότε και μέχρι να μάθουμε τις πραγματικές δυνατότητες του κινητήριου συνόλου με το οποίο θα εξοπλίζεται, ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα του παρέχει αρκετή δύναμη ώστε να επιταχύνει έως τα 145 km/h!

Δεδομένου ότι το μοντέλο παραγωγής απέχει περίπου 2 χρόνια είναι λογικό να μην αποκαλύπτονται πολλές τεχνικές λεπτομέρειες γι’ αυτό. Ξέρουμε ότι τόσο το Concept C όσο και το μοντέλο παραγωγής που θα ακολουθήσει βασίζονται σε μία ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική η οποία θα χρησιμοποιηθεί και από άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen και ότι ενώ η βασική έκδοση του μοντέλου της Audi θα κινείται χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ετοιμάζεται και μία ισχυρότερη, Quattro έκδοση με ακόμα περισσότερη δύναμη και πιο σκληροπυρηνικά χαρακτηριστικά. Η μπαταρία, αγνώστων στοιχείων φυσικά, φιλοξενείται στον χώρο πίσω από τον οδηγό προσομοιώνοντας μία κεντρομήχανη διάταξη από πλευράς κατανομής βάρους και μιας που φτάσαμε στο θέμα του βάρους, αξίζει να σημειώσουμε ότι το Concept C ζυγίζει περί τα 1.690 κιλά ή περίπου όσο ένα πισωκίνητο R8 V10 Spyder.

Με πιο απλά λόγια, μπορεί να είναι μικρότερο από το Audi R8 αλλά η κατάσταση όσον αφορά στο βάρος δεν είναι τραγικοί και είμαστε σίγουροι ότι η ισχύς των ηλεκτροκινητήρων και τα έξυπνα ηλεκτρονικά συστήματα θα “κρύβουν” επαρκώς την μάζα του επερχόμενου ηλεκτρικού. Η σύγκριση με την έκδοση Spyder δεν είναι τυχαία πάντως, αφού οι πληροφορίες λένε ότι η έκδοση παραγωγής του Concept C θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη ως roadster με μεταλλική οροφή. Ενδιαφέρουσα επιλογή από την Audi. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να σκεφτόμαστε το Concept C ως την αναβίωση του TT ή του R8 αλλά κάτι εντελώς διαφορετικό, με τον δικό του χαρακτήρα και την δική του ιδιοσυγκρασία. Θα ήταν ψέματα αν λέγαμε ότι δεν ανυπομονούμε να δούμε τι ετοιμάζει η Audi αν και πιστεύουμε ότι αυτό που ετοιμάζει θα είναι αρκετά εκτός των δυνατοτήτων μας…



