Το 7-θέσιο Volkswagen Tayron έρχεται στην Ευρώπη

Το 7-θέσιο Volkswagen Tayron έρχεται στην Ευρώπη

Μέχρι τώρα η Volkswagen προσέφερε το Tiguan Allspace σε αυτούς που επιθυμούν ένα 7-θέσιο crossover αλλά αυτό θα αλλάξει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Το Tiguan Allspace θα αποσυρθεί και την θέση του θα πάρει ένα μοντέλο που είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Κίνας, τόσο στο βασικό του στιλ όσο και ως coupe, αλλά η δεύτερη γενιά του εξελίσσεται ως μία παγκόσμια πρόταση και αυτό δεν είναι άλλο από το Tayron.

Θα επεκτείνουμε την υπάρχουσα γκάμα των SUV μας σε παγκόσμιο επίπεδο με την δεύτερη γενιά του Tayron που είναι ήδη υπό εξέλιξη και θα λανσαριστεί στην αγορά μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.

Δήλωσε ο επικεφαλής engineering της Volkswagen για τα μεσαία έως μεγάλα μοντέλα, Karl-Heinz Hell. Το επερχόμενο μοντέλο θα βασίζεται στην 3η γενιά του Tiguan και όπως συμβαίνει στην τρέχουσα έκδοση του, θα είναι διαθέσιμο τόσο ως ένα πρακτικό, “συμβατικό” SUV όσο και ως ένα πιο… στιλάτο SUV-coupe ή liftback αν προτιμάς. Η πρώτη εκδοχή του αναμένεται να προσφέρεται τόσο ως 5-θέσια όσο και ως 7-θέσια ενώ η δεύτερη αποκλειστικά ως 5-θέσια αν και δεν είναι σίγουρο ακόμα ότι θα προσφέρονται και οι δύο σε όλες τις αγορές. Να σημειώσουμε δε, ότι με μήκος 4.589 χιλιοστά, πλάτος 1.860 και ύψος 1.660 χιλιοστά, η τρέχουσα γενιά του Tayron έχει σχεδόν πανομοιότυπες διαστάσεις με το Tiguan Allspace αλλά η νέα γενιά του αναμένεται να μεγαλώσει – όπως θα συμβεί και με την 3η γενιά του Tiguan άλλωστε. Η Volkswagen θέλει να κρατήσει μία παρόμοια διαφοροποίηση ανάμεσα στα δύο μοντέλα, οπότε η μεγέθυνση του Tayron είναι αναπόφευκτη.

Σε κάθε περίπτωση, το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί μία αναβαθμισμένη εκδοχή της MQB αρχιτεκτονικής και οι πληροφορίες που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στο διαδίκτυο αναφέρουν πως θα διαθέτει εξελιγμένη ανάρτηση η οποία ταιριάζει περισσότερο στην ιδιοσυγκρασία του μέσου ευρωπαίου προσφέροντας πιο δυναμική οδική συμπεριφορά και περισσότερο ραφινάρισμα. Νέα θα είναι και η ηλεκτρική αρχιτεκτονική επιτρέποντας στο μεγάλο SUV να ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης ενώ όσον αφορά στα κινητήρα σύνολα, περιμένουμε έναν συνδυασμό κλασικών θερμικών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου με ήπια υβριδική υποβοήθηση και plug-in υβριδικών συνόλων που θα προσφέρουν υπολογίσιμη ηλεκτρική αυτονομία – όλοι τους εξελιγμένοι ώστε να συμμορφώνονται με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7.

Prev Post Η Toyota teasάρει το νέο Land Cruiser με ρετρό διάθεση
Next Post Η Koenigsegg Regera έσπασε το ρεκόρ στο 0-400-0 km/h!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook