Για 5η συνεχόμενη χρονιά η Toyota κατάφερε να σταθεί στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στις 24 ώρες του Le Mans με το πλήρωμα του GR101 Hybrid Hypercar No8 να εκμεταλλεύεται μία προσωρινή αστοχία του υβριδικού συστήματος του αδερφού No7 και να κατακτά τη νίκη! Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του αγώνα που ένας κατασκευαστής κατακτά τη νίκη 5 συνεχόμενες χρονιές από τότε που η εργοστασιακή ομάδα της Ferrari έκανε το ίδιο από το 1960 έως το 1964 ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως αυτή είναι η 3η συνεχόμενη χρονιά που η Toyota Gazoo Racing καταφέρνει να κλειδώσει τις δύο πρώτες θέσεις. Οι Sebastien Buemi, Ryo Hirakawa και Brendon Hartley οδήγησαν έναν απροβλημάτιστο αγώνα με την ιστορία να γράφει πως ο πρώτος έχει 4 νίκες στο βιογραφικό του, ο Hirakawa-san μία και ο Hartley τρεις.
Ούτε τα δύο αγωνιστικά της Glickenhaus Racing, ούτε η μοναδική Alpine κατάφεραν να απειλήσουν σε οποιοδήποτε σημείο του αγώνα τα δύο GR101 Hybrid της Toyota με τα δύο 007LMH να τερματίζουν στην 3η (Ryan Briscoe, Franck Mailleux και Richard Westbrook) και την 4η θέση (Pipo Derani, Olivier Pla και Romain Dumas) και την Alpine να ολοκληρώνει τον αγώνα στην 24η θέση έπειτα από πολλά προβλήματα.
Ο αγώνας δεν ήταν τόσο… ήσυχος στην GTE Pro κατηγορία όπου στην αρχή οι δύο Chevrolet Corvette έδειχναν πανίσχυρες αλλά στο τέλος το νήμα του τερματισμού έκοψε πρώτη η Porsche 911 RSR των Frederic Makowiecki, Gianmaria Bruni και Richard Lietz. Οι δύο Corvette εγκατέλειψαν αμφότερες τον αγώνα, η μία με μηχανικά προβλήματα και η άλλη αφού ένα αγωνιστικό της LMP2 κατηγορίας την έσπρωξε στον τοίχο με υψηλή ταχύτητα. Στην δεύτερη θέση της εξαιρετικά ανταγωνιστικής GTE Pro τερμάτισε η Ferrari των James Calado, Daniel Serra και Alessandro Pier Guidi ενώ τρίτη ήταν η έτερη Ferrari της AF Corse με τους Molina, Fuoco και Rigon. Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι στην LMP2 κατηγορία η JOTA κατέκτησε την 1η θέση με τους Antonio Felix da Costa, Roberto Gonzalez και Will Stevens ενώ στην GTE Am, η TF Sport πήρε για δεύτερη φορά τη νίκη με τους Ben Keating, Marco Sorensen και Henrique Chaves.