Η Tesla έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι δεν ακολουθεί τον… παραδοσιακό κύκλο ζωής για τα μοντέλα της. Αυτόν που έχουμε συνηθίσει από τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Αντιθέτως, χαράζει τον δικό της δρόμο και το τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Model 3, που παρουσιάστηκε πριν από 6 ολόκληρα χρόνια και έχοντας πουλήσει περί τα 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα, έχοντας ανακηρυχθεί ως το μέτρο σύγκρισης για την συγκεκριμένη κατηγορία, ήρθε επιτέλους η ώρα να φρεσκαριστεί.

Το εν λόγω φρεσκάρισμα έρχεται με τη μορφή της αισθητικής ανανέωσης, της μηχανικής βελτιστοποίησης και τη αναβάθμισης του εσωτερικού αλλά ας τα δούμε μεμονωμένα για να έχουμε καλύτερη εικόνα. Καταρχάς, το facelift του Tesla Model 3 γίνεται άμεσα εμφανές χάρη στο ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με τον νέο προφυλακτήρα και τα εντελώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα που φέρνουν μαζί τους και τη νέα LED “υπογραφή” για τα φώτα ημέρας. Νέο είναι και το καπό με την πιο σημαντική αλλαγή να εντοπίζεται στην καμπύλη που πριν από το facelift “έσβηνε” στην εσωτερική πλευρά των φαναριών αλλά τώρα φαίνεται πως δημιουργεί μία πιο επίπεδη επιφάνεια και εκτείνεται τόσο στα φτερά όσο και στον προφυλακτήρα. Τα πράγματα είναι πιο απλά στο υπόλοιπο αμάξωμα με την πιο αισθητή αλλαγή να είναι αυτή της αντικατάστασης του λογότυπου της εταιρίας με το πλήρες όνομα της και τα εκμοντερνισμένα φωτιστικά σώματα. Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι η Tesla έχει προσθέσει ένα νέο σχέδιο για τις ζάντες ελαφρού κράματος και 2 νέα χρώματα – Ultra Red και Stealth Gray.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η Tesla ανακοίνωσε ότι το RWD μοντέλο με τους τροχούς των 18 ιντσών μπορεί να διανύσει έως 554 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις ενώ η Long Range έκδοση φτάνει τα 678 χιλιόμετρα – αυξήσεις της τάξης του 11-12% οι οποίες έγιναν εφικτές χάρη στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής και διάφορων υποσυστημάτων του κινητήριου συνόλου. Με τις προαιρετικές ζάντες 19 ιντσών “Nova”, το ανανεωμένο Model 3 έχει αυτονομία 513 (RWD) ή 629 (LR) χιλιομέτρων ενώ σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι οι επιδόσεις του μοντέλου έχουν παραμείνει ίδιες με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 6.1 δευτερόλεπτα για την πισωκίνητη έκδοση και σε 4.4’’ για την τετρακίνητη με την μεγάλη αυτονομία.

Αέρας ανανέωσης φύσηξε και στην καμπίνα που ενώ δεν άλλαξε δραματικά, είναι και φαίνεται πιο μοντέρνα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι χρησιμοποιούνται νέα υλικά (βλ. αλουμίνιο και υφάσματα), υπάρχει νέος ατμοσφαιρικός φωτισμός ενώ η οθόνη των 15.4 ιντσών έχει ίδιες διαστάσεις αλλά λεπτότερα πλαίσια με αποτέλεσμα να προσφέρει περισσότερο ωφέλιμο… εμβαδό. Νέα είναι πάντως μία οθόνη 8.0 ιντσών στο πίσω μέρος για τον χειρισμό του infotainment, του κλιματισμού και του εξαερισμού ενώ η Tesla αναφέρει ότι οι επιβάτες θα απολαμβάνουν χαμηλότερα επίπεδα θορύβου και ακόμα καλύτερο ήχο από το ηχοσύστημα καθώς η LR έκδοση εξοπλίζεται με 17 ηχεία, 3 περισσότερα σε σύγκριση με το προ-facelift μοντέλο, με δύο subwoofers και δύο ενισχυτές ενώ η RWD έχει 9 ηχεία, ένα subwoofer και έναν ενισχυτή. Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι οι πρώτες παραδόσεις για το ανανεωμένο Tesla Model 3 είναι προγραμματισμένες για τον ερχόμενο Οκτώβριο.