Δεν χρειάζεται πολύ φαντασία για να δεις τις ομοιότητες του Tamiya Wild One Max με ένα ραδιο-τηλεκατευθυνόμενο buggy. Για την ακρίβεια, η δημιουργία της Tamiya βασίζεται το ομώνυμο RC που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το 1985 αλλά απευθύνεται σε ένα διαφορετικό, πιο… ενήλικο κοινό. Το Wild One Max αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Tamiya με την The Little Car Company, η οποία είναι γνωστή χάρη στις εξαιρετικά πιστές στα αυθεντικά τους, ηλεκτροκίνητες μινιατούρες. Ένα διθέσιο buggy με μήκος 3.6 μέτρα και πλάτος 1.9 μέτρα που εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα αγνώστων τεχνικών χαρακτηριστικών, ο οποίος κινεί τους τροχούς του πίσω άξονα και τροφοδοτείται με ενέργεια χάρη σε 6 αφαιρούμενες συστάδες μπαταριών που έχουν συνολική χωρητικότητα 14.4 kWh. Οι εταιρίες που είναι υπεύθυνες για το Wild One Max δεν κάνουν λόγο για τις επιδόσεις του πέραν του ότι η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 100 km/h αλλά ούτως ή άλλως, το ηλεκτροκίνητο buggy δεν δημιουργήθηκε με στόχο τα απόλυτα νούμερα αλλά ως ένα μεγάλο (και πιθανότατα ακριβό) παιχνίδι για μεγάλα παιδιά.

Περισσότερη σημασία έχει λοιπόν το γεγονός ότι το Wild One Max προσφέρει 270 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας που φτάνουν τις 34.1, 50.8 και 28.4 μοίρες αντίστοιχα. Για να έχεις μία τάξη μεγέθους, αρκεί να αναφέρουμε πως αυτά τα νούμερα δεν διαφέρουν πολύ από τα αντίστοιχα ενός άλλου, πολύ ικανού off-roader με όνομα Ford Ranger Raptor! Επιπλέον, το Wild One Max διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς με αμορτισέρ της Bilstein και ελατήρια της Eibach, ελαστικά εκτός δρόμου 14 ιντσών της Maxxis, σύστημα πέδησης της Brembo και έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων σε μία αδιάβροχη οθόνη 5.0 ιντσών. Ανάλογα ανθεκτικοί στα στοιχεία της φύσης είναι και οι διακόπτες αφού δεν υπάρχει κανενός είδους οροφή ή παράθυρα ενώ οι δύο επιβάτες κάθονται σε bucket καθίσματα της Cobra και “δένονται” με τις ζώνες τεσσάρων σημείων που σε συνδυασμό με το roll cage εξασφαλίζουν την ασφάλεια τους.

Η τιμή της ενδιαφέρουσας αυτής δημιουργίας δεν έχει γίνει γνωστή αλλά με δεδομένο το… ένοχο παρελθόν της The Little Car Company δεν θα είναι ιδιαίτερα προσιτή. Τα μεγάλα παιχνίδια έχουν και υψηλές τιμές. Αξίζει όμως να αναφέρουμε ότι η εταιρία έχει ανακοινώσει πως θα προσφέρει και ένα προαιρετικό πακέτο που θα κάνει το Tamiya Wild One Max νόμιμο για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους βασιζόμενο στο ίδιο σετ κανονισμών που κάνουν το Citroen Ami νόμιμο ως τετράτροχο αυτοκινούμενο και όχι κατ’ ανάγκη ως αυτοκίνητο.