Στα τέλη του Φεβρουαρίου το νέο MG3

Στα τέλη του Φεβρουαρίου το νέο MG3

Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές η γκάμα της αναζωογονημένης MG είναι γεμάτη αντιθέσεις. Η ίδια εταιρία για παράδειγμα, προσφέρει το εξαιρετικό κατά γενική ομολογία MG4, ένα αμιγώς ηλεκτρικό και πολύ ενδιαφέρον hatchback που προσφέρει ένα ελκυστικό μείγμα τεχνολογίας, πολυτέλειας και στην περίπτωση του κορυφαίου “XPower” επιδόσεων σε αναλογικά προσιτή τιμή και το σχετικά απαρχαιωμένο όχι μόνο για την γκάμα της αγγλικής εταιρίας αλλά και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, MG3. Ο χρόνος έχει αρχίσει να κυλά αντίστροφα για την τρέχουσα γενιά του supermini καθώς η MG ανακοίνωσε ότι ο αντικαταστάτης θα παρουσιαστεί στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης και πιο συγκεκριμένα, στις 26 Φεβρουαρίου – περισσότερο από μία δεκαετία μετά την πρεμιέρα της απερχόμενης γενιάς.

Στις χώρες όπου είναι διαθέσιμο, το MG3 είναι ένα από τα φθηνότερα αυτοκίνητα στην αγορά και η νέα γενιά αναμένεται να διατηρήσει αυτόν τον άτυπο τίτλο. Αυτό σημαίνει ότι η MG θα πρέπει να βρει τον βέλτιστο συνδυασμό ανάμεσα στην προσφερόμενη τεχνολογία και την τιμή του μοντέλου. Το MG3 για παράδειγμα, θα πρέπει να ασπαστεί την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού αλλά θα ήταν παράλογο να πιστεύουμε ότι θα προσφέρει κάποια αμιγώς ηλεκτρική ή έστω plug-in υβριδική έκδοση. Το πιθανότερο είναι να βρούμε κάποιο ή κάποια (ήπια) υβριδικά κινητήρια σύνολα ώστε η τιμή του μοντέλου να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν χαμηλότερο επίπεδο ενώ ανάλογη θα είναι η στρατηγική της αγγλικής μάρκας και σε άλλους τομείς όπως αυτός της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης, των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης και του εξοπλισμού άνεσης. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι στόχος του νέου MG3 δεν είναι τα premium μοντέλα της κατηγορίας, όσα έχουν απομείνει τέλος πάντων αλλά ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης που δεν είναι άλλος από το Dacia Sandero.

Όσο για το design, ευτυχώς υπάρχει ο κατασκοπευτικός φακός για να μας παρέχει μία αρκετά καλή πρώτη ματιά στο νέο MG3. Οι επιρροές τόσο από το Cyberster όσο και από το MG4 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς αν και αρκετά στοιχεία έπρεπε να τροποποιηθούν ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των θερμικών κινητήρων ενώ είναι σαφές ότι οι σχεδιαστές επέλεξαν να εστιάσουν στο εμπρός μέρος με το υπόλοιπο αμάξωμα να είναι αρκετά πιο απλό και λιτό – όχι ότι αυτό είναι κακό καθώς έχουμε δει διάφορα μοντέλα στο πρόσφατο και όχι μόνο παρελθόν να προσπαθούν υπερβολικά και εν τέλει να μην προσφέρουν ένα ομοιογενές αποτέλεσμα. Πιο εντυπωσιακές θα είναι οι αλλαγές στην καμπίνα όπου περιμένουμε μία ουσιαστική αναβάθμιση τόσο στην ποιότητα όσο και στον σχεδιασμό ενώ όσον αφορά στις οθόνες, η λογική λέει ότι το MG3 θα μοιράζεται την ίδια 10.25 ιντσών με τα μεγαλύτερα αδέρφια του. Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και εικόνες θα πρέπει να περιμένουμε μερικές εβδομάδες ακόμα…

Prev Post Η BYD παρέλαβε το πρώτο της μεταγωγικό!
Next Post Opel – Πρόγραμμα “Απόσυρση & Ανταλλαγή”
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook