SsangYong XLV 1.6D. Μαθήματα χωροταξίας

Mπορεί η SsangYong να πέρασε ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα αβεβαιότητα και αναζήτησης νέου προορισμού, ωστόσο η έλευση του Tivoli, αποτέλεσε μία πολύ καλή πρώτη ένδειξη πως η Κορεάτικη εταιρία έχει τη δυνατότητα να αναγεννηθεί και να επανέλθει με αξιώσεις στο προσκήνιο. Άλλωστε δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η SsangYong είναι μία αυτοκινητοβιομηχανία με μακρά ιστορία στη Κορέα και όπως φαίνεται η ιστορία αυτή όχι μόνο θα συνεχιστεί, αλλά θα εμπλουτιστεί με ακόμη πιο ενδιαφέρουσες σελίδες στο μέλλον. Μία από τις σελίδες αυτές είναι και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το XLV το οποίο η Κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία χαρακτηρίζει ως exciting Lifestyle Vehicle. Το αν συμφωνούμε ή όχι θα έχετε την ευκαιρία να το διαπιστώσετε στη πορεία της δοκιμής.

Αρκετά εντυπωσιακό το εμπρός μέρος του

Σημαντικά μακρύτερο

Η εξωτερική εμφάνιση του XLV, όχι μόνο δεν άφηνε σχεδόν κανένα βλέμμα ασυγκίνητο, αλλά οι περισσότεροι που το έβλεπαν προχωρούσαν και στο επόμενο στάδιο που είναι αυτό των ερωτήσεων σχετικά με το αυτοκίνητο. Και φυσικά το ενδιαφέρον αυτό είχε ως αφετηρία την αισθητική του Κορεάτικου μοντέλου, η οποία εκτός από όμορφη είναι και αρκετά πρωτότυπη. Ξεκινώντας από την εμπρός εικόνα με τα φώτα ημέρας, συνεχίζοντας με τις πλαϊνές γραμμές του αυτοκινήτου και καταλήγοντας στο επίσης ενδιαφέρον πίσω μέρος με τα αρκετά ογκώδη φωτιστικά σώματα, διαπιστώνεις πως δεν υπάρχει πλευρά του XLV που να μην διαθέτει κάτι ικανό να σου τραβήξει το βλέμμα. Μάλιστα οι σχεδιαστές του κατάφεραν να επιμηκύνουν με έναν αρκετά καλαίσθητο τρόπο το αμάξωμα, καθώς επί τις ουσίας έχει το ίδιο μεταξόνιο με το Tivoli αλλά είναι κατά 23.8 εκατοστά πιο μακρύ με το μήκος του να φτάνει τα 4.440 μέτρα.

Πολύ έντονες οι γραμμές του

Ίδια εικόνα περισσότεροι χώροι

Περνώντας στο εσωτερικό του XLV η πρώτη αίσθηση είναι πως οι δημιουργοί του είχαν ως στόχο να εντυπωσιάσουν με την εικόνα και να παραπέμψουν σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ξεκινώντας από τον φωτισμό των οργάνων και συνεχίζοντας με την σχεδίαση

Φουτουριστικό εσωτερικό με καλή εργονομία. Τα πλαστικά θα μπορούσαν να είναι κάπως ποιοτικότερα

της κεντρικής κονσόλας,  η αίσθηση αυτή γίνεται ακόμη πιο έντονη. Φυσικά ως σύγχρονο αυτοκίνητο έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, ως οφείλει άλλωστε προκειμένου να είναι ανταγωνιστικό σε μία ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία.  Τα δυο στρογγυλά όργανα πίσω από το τιμόνι είναι καλαίσθητα ενώ ανάμεσά τους υπάρχει και μια οθόνη πληροφοριών. Στη κορυφή της κεντρικής κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής των επτά ιντσών μέσω της οποίας γίνονται οι ρυθμίσεις  για την ψυχαγωγία και τη συνδεσιμότητα. Στον τομέα της εργονομίας οφείλουμε να σημειώσουμε πως θήκες υπάρχουν αρκετές και ο διάκοσμος είναι ευχάριστος, ενώ οι μικροί διακόπτες του κλιματισμού στην κεντρική κονσόλα θέλουν κάποιον χρόνο για να εξοικειωθείς μαζί τους, αλλά στη συνέχεια η χρήση τους είναι εύκολη και λειτουργική.

Στα θετικά του αυτοκινήτου θα πρέπει να σημειωθεί χωρίς αμφιβολία  η προσεγμένη ποιότητα της συναρμογής, ενώ αυτή των υλικών δεν προκαλεί ενθουσιασμό. Σε ότι έχει να

Χώροι ικανοί να φιλοξενήσουν ακόμη και πέντε άτομα

κάνει με τους χώρους των επιβατών, αυτοί είναι σε θέση να φιλοξενήσουν χωρίς πρόβλημα τέσσερα ενήλικα άτομα, ενώ ένας πέμπτος θα χωρέσει και μάλιστα χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις ως προς την άνεση. Εκεί που υπάρχει η μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Tivoli είναι ο χώρος των αποσκευών καθώς από τα 423 λίτρα έχει πάει στα 720 λίτρα ενώ αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, φτάνει στα 1440 λίτρα.

Απόλυτα ταιριαστός

Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.6 λίτρων του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, αποδίδει 115 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξη σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ για όσους το επιθυμούν υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο αλλά και τετρακίνηση. Τα 170 χλμ./ώρα της τελικής είναι εφικτά, ενώ η SsangYong δεν ανακοινώνει το χρόνο που χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα. Από τη μία μπορεί κάτι τέτοιο να δείχνει λογικό για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας από την άλλη σαφώς και θα θέλαμε να το γνωρίζουμε. Σε ότι έχει να κάνει με τη κατανάλωση, αυτή κατά τη διάρκεια της δοκιμής έφτασε τα επτά λίτρα, χωρίς ιδιαίτερη οδηγική πίεση.

Ο χώρος των αποσκευών είναι το δυνατό του σημείο

Ευχάριστο

Στο δρόμο, το ΧLV είναι καθόλα ευχάριστο και αξιοπρεπές, τηρουμένων πάντα των αναλογιών και της λογικής. Οι αναρτήσεις έχουν σαφή προσανατολισμό την άνεση και πολύ καλά κάνουν καθώς καταφέρνουν να απορροφήσουν επιτυχώς τις περισσότερες ανωμαλίες

Αρκετά ευχάριστο στο δρόμο

του οδοστρώματος. Κλίσεις στις στροφές υπάρχουν, χωρίς όμως να προβληματίζουν τον οδηγό. Σε ότι αφορά στον κινητήρα, οφείλουμε να σημειώσουμε πως μας άρεσε η λειτουργία του, αφού είναι πολιτισμένη χωρίς κραδασμούς και ιδιαίτερο θόρυβο. Η ροπή του είναι ικανή να μετακινήσει με περισσή αξιοπρέπεια το αυτοκίνητο, αρκεί να μην  ζητήσετε το κάτι παραπάνω καθώς αφενός ψηλά δεν θα σας ενθουσιάσει με την δύναμή του, ενώ θα διαπιστώσετε πως και η κατανάλωση θα αυξηθεί σημαντικά πολύ και μάλιστα χωρίς λόγο.

Ως συμπέρασμα λοιπόν μπορούμε να πούμε πως οι άνθρωποι της SsangYong έβαλαν πραγματικά τα δυνατά τους και δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο με το οποίο η Κορεάτικη εταιρία διευρύνει με πολύ θετικό τρόπο τη γκάμα της και αποκτά τα αναγκαία εχέγγυα  για

Ο οδική του συμπεριφορά δεν προβληματίζει, αρκεί να σκέφτεστε πάντα τί είδους όχημα οδηγείτε

να διεκδικήσει ένα κομμάτι από τη πίτα των πωλήσεων. Αν μάλιστα προσπαθήσει και λίγο περισσότερο στο θέμα της τιμής, καθώς τα 22580 Ευρώ από τα οποία ξεκινούν  οι δικίνητες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με μία προσφορά που τρέχει αυτή τη περίοδο,  είναι μία τιμή με την οποία μπαίνει στα χωράφια του πολύ δύσκολου και έντονου ανταγωνισμού που έχει να αντιμετωπίσει.

 

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης
  • Κινητήρας

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Τιμή

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1600 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 115
0-100
Τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 117 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Πολύ όμορφες αν και το χαμηλό προφίλ των ελαστικών δεν είναι ότι καλύτερο για τους ελληνικούς δρόμου
Prev Post VW Golf 1.6 TDi. Σταθερή αξία με σύγχρονη τεχνολογία
Next Post Isuzu D-Max Double Cab. Άκρως ανταγωνιστικό
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook