Skoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSi 95 PS. Συνολικά αναβαθμισμένη

Η Skoda διανύει τη πλέον παραγωγική και δημιουργική φάση στη μακρά  ιστορία της και αυτό φαίνεται αφενός στον αριθμό των νέων μοντέλων που έχει παρουσιάσει και που σκοπεύει να παρουσιάσει, αφετέρου στην ανανέωση των υπαρχόντων. Πλέον εδώ και πολλά χρόνια η Τσέχικη εταιρία δεν αφήνει τίποτα στη τύχη του, δηλώνοντας παρούσα σε ιδιαίτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες, όπως αυτή των SUV, με τα Kodiaq και Karoq ενώ και ένα τρίτο το Kamiq θα έρθει εντός του έτους.

Αρκετά όμορφο το εμπρός μέρος της

Παράλληλα φροντίζει να εμπλουτίζει τη γκάμα της και με άλλα μοντέλα, όπως το Scala το οποίο ανήκει στη κατηγορία των πεντάθυρων hatchback και θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία τους αμέσως επόμενους μήνες. Βεβαίως φροντίζει και για την ανανέωση των μοντέλων που ήδη έχει, όπως για παράδειγμα η Fabia η οποία είναι και το αντικείμενο της συγκεκριμένης δοκιμής και βεβαίως η Octavia, η νέα γενιά της οποία θα σημάνει μαζί και με το Scala, την είσοδο της εταιρία στη νέα σχεδιαστική και όχι μόνο εποχή.

Mε κόμπακτ διαστάσεις

Με μικρές πινελιές αισθητικής ανανέωσης

Μπορεί οι αλλαγές να μην είναι πολλές και βεβαίως να μην διαφοροποιούν τη σχεδιαστική φιλοσοφία του μοντέλου, είναι ωστόσο ικανές να τη φρεσκάρουν και να της δώσουν τον αναγκαίο αέρα εκσυγχρονισμού. Η νέα μάσκα  με τις κάθετες γρίλιες, ο επανασχεδιασμός των εμπρός φώτων καθώς και ο προφυλακτήρας με τα ενσωματωμένα φώτα ομίχλης, είναι τα βασικότερα σημεία της αλλαγής του εξωτερικού.

Χωρίς κάτι το ιδιαίτερο το πίσω κομμάτι του

Η κορυφαία έκδοση Monte Carlo της δοκιμής προβάλλει ένα πιο σπορ χαρακτήρα με στοιχεία όπως τα πίσω φώτα LED, τα μαύρα περιμετρικά σπόιλερ και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ενώ τα λογότυπα Monte Carlo στις μεσαίες κολόνες και στα εσωτερικά μαρσπιέ υπογράφουν την έκδοση. Η διχρωμία συμπληρώνει την θετική εικόνα και αίσθηση του εξωτερικού.

Προσθέτουν πόντους στην εμφάνιση

Με έμφαση στην άνεση και την ποιότητα

Μπαίνοντας στο εσωτερικό της νέας Fabia βρίσκουμε νέες ταπετσαρίες καθισμάτων με καινούριες ραφές, ενώ προστέθηκε φωτισμός στον αποθηκευτικό χώρο που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας και άλλαξαν τα στρόγγυλα χειριστήρια στο ταμπλό. Ακόμη όλα τα ηλεκτρικά παράθυρα πλέον διαθέτουν αυτόματη λειτουργία με ένα μόνο πάτημα. Για πρώτη φορά η Fabia διαθέτει το σύστημα πολυμέσων “Swing Plus”, το οποίο συνδυάζεται με έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής 6,5 ιντσών.  Τα πλαστικά στο σύνολο τους παραμένουν σκληρά, αλλά αυτό που σε κερδίζει είναι η στιβαρή συναρμογή τους.

Η σχεδίαση θα θέλαμε να είναι λίγο πιο νεανική. Πλούσιος εξοπλισμός και πολύ καλή εργονομία

Το πορτμπαγκάζ της ανανεωμένης Fabia συνεχίζει να είναι ένα από τα δυνατό χαρτιά του αυτοκινήτου, όπως και κάθε μοντέλου της Skoda βέβαια καθώς η χωρητικότητα των 330 λίτρων  μπορεί να φτάσει τα 1.150 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Σχεδιαστικά το εσωτερικό της Fabia Monte Carlo, μπορεί να μην συμβαδίζει απόλυτα με το νεανικό στυλ και προσανατολισμό του αυτοκινήτου, δεν δημιουργεί ωστόσο αρνητικές εντυπώσεις.

Οι χώροι είναι ένα από τα δυνατά του σημεία, όπως σε κάθε Skoda

Παραπάνω από ικανός

To αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον γνωστό τρικύλινδρο χιλιάρη  TSI απόδοσης 95 ίππων και 16.3 κιλών ροπής που συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.  Στην πράξη, το μοτέρ έχει μια μικρή υστέρηση χαμηλά, η οποία ωστόσο δεν δημιουργεί κανένα ουσιαστικό πρόβλημα, ενώ τραβάει άκρως ικανοποιητικά  μετά τις 1.500 στροφές και δίνει καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.120 κιλών. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 10,8’’  και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 184χλμ./ώρα.

Iκανός και λογικός ως πρός τη κατανάλωση

Επί της ουσίας

Οδηγώντας την ανανεωμένη Skoda Fabia στην έκδοση Monte Carlo, διαπιστώνεις ότι είναι πολύ περισσότερο αυτοκίνητο από αυτό που περιμένεις ή που έχεις στο μυαλό σου. Το πάτημα και η οδική της συμπεριφορά έχει βελτιωθεί πάρα πολύ και σε συνδυασμό  με την κόμπακτ αίσθηση που διαθέτει, σου δημιουργεί την εντύπωση πως πρόκειται για ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Στον ανοιχτό δρόμο, είναι σε θέση να διατηρήσει χωρίς πρόβλημα μία ταχύτητα 140 χλμ./ώρα, χωρίς να κουράζει οδηγό και συνεπιβάτες, με αεροδυναμικούς ή άλλους θορύβους. Εντός πόλης οι διαστάσεις της και η ευκολία στην οδήγηση, είναι σημαντικοί αρωγοί του οδηγού σε κάθε κατάσταση.

Χωρίς να είναι σπορ, η οδική του συμπεριφορά δεν θα σας προβληματίσει πότέ

Τέλος αν αποφασίσετε να την οδηγήσετε σβέλτα σε κλειστές διαδρομές, σαφώς και δεν θα σας δημιουργήσει πρόβλημα με την οδική της συμπεριφορά, αλλά προφανώς δεν είναι αυτός ο λόγος ύπαρξης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Και βεβαία όπως κάθε Skoda, έτσι και η Fabia Monte Carlo, είναι πολύ σωστά τοποθετημένη, σε ότι έχει να κάνει με την τιμολογιακή της πολιτική, καθώς τα 14400 Ευρώ που κοστίζει η έκδοση Monte Carlo με τον χιλιάρι TSi των 95 ίππων, είναι μία πραγματικά λογική τιμή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Ξεκούραστη και άνετη στις ευθείες

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Επιδόσεις
  • Τιμή
  • Άνεση

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Πεντάρι κιβώτιο
  • Σχεδίαση εσωτερικού

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1000 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 95
0-100 10.8″
Τελική ταχύτητα 184 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 6.8 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 106 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

Μας άρεσαν ιδιαίτερα
Prev Post Fiat 500X Firefly Turbo 1.0. Στον αστερισμό του downsizing
Next Post Opel Grandland X 1.2T 130 PS. Oι πρώτες εντυπώσεις
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook