Seat: Τα ηλεκτρικά θα έρθουν όταν μειωθεί το κόστος τους.

Μία εταιρία που τηρεί σιγή ιχθύος όσον αφορά στο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της γκάμας της είναι η Seat που όχι μόνο δεν έχει λανσάρει απολύτως κανένα εντελώς νέο μοντέλο από τότε που παρουσίασε το Leon, αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχει “χάσει” κιόλας καθώς ενώ το αρχικό πλάνο ήταν για το El-Born να κυκλοφορήσει με τα δικά της σήματα, το μικρό ηλεκτρικό hatchback έγινε Cupra τελικά. Η οποία Cupra, αξίζει να σημειώσουμε πως έχει ανακοινώσει ένα επιθετικό πρόγραμμα εμπλουτισμού της γκάμας της με διάφορα εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα λανσαριστούν μέχρι το 2025. Τι συμβαίνει λοιπόν με την Seat;

Τίποτα ανησυχητικό είναι η σύντομη απάντηση. Απλά η ισπανική εταιρία του Volkswagen Group επέλεξε να περιμένει…

Ο εξηλεκτρισμός είναι ακόμα λίγο ακριβός. Πιστεύουμε πως πρέπει να συγκεντρωθούμε στον εξηλεκτρισμό της Cupra και όταν οι τιμές των εξαρτημάτων μειωθούν, μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες, μπορούμε να συζητήσουμε για την Seat ξανά.

Δήλωσε ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας, Werner Tietz. Το σχόλιο του υψηλόβαθμου στελέχους της Seat εκφράζει μία διαφορετική φιλοσοφία ανάμεσα στην στρατηγική εξηλεκτρισμού των δύο ισπανικών εταιριών – διαφορά η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην στόχευση και το target group της Seat και της Cupra. Όπως διευκρινίζει ο Tietz, η επικάλυψη ανάμεσα στα δύο groups περιορίζεται στο 10-15%, γεγονός που επιτρέπει στις δύο εταιρίες να επιλέξουν ελαφρώς διαφορετικούς δρόμους για την στρατηγική εξηλεκτρισμού τους. Η μεν Cupra συστήνεται δυναμικά στο αγοραστικό κοινό ενώ η Seat, που επίσης έχει πρόσβαση σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το VW, έχει την δυνατότητα της αναμονής μέχρι οι τιμές να φτάσουν στα επιθυμητά επίπεδα.

Prev Post Η νέα BMW M2 είναι ο τελευταίος των Μοϊκανών.
Next Post Ford Mustang Mach-E GT. Μοδάτος εξηλεκτρισμός  
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook