Ριζικά διαφορετικό το νέο Toyota C-HR.

Ριζικά διαφορετικό το νέο Toyota C-HR.

Όταν παρουσιάστηκε το C-HR πίσω στο μακρινό 2016, έδειξε ότι η Toyota μπορεί να σχεδιάσει κάτι ριζοσπαστικό. Το C-HR τότε δεν θύμιζε σε τίποτα την… πεζή και άτολμη σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρίας και αυτός είναι ο λόγος που ακόμα και τώρα, δεν δείχνει παρωχημένο. Έφτασε η ώρα για ανανέωση όμως και όταν πρόκειται για τόσο ιδιαίτερα σχέδια, πάντοτε η διαδικασία είναι δύσκολη. Είναι δύσκολη η δημιουργία ενός design το οποίο θα είναι ελκυστικό και θα συνεχίζει την παράδοση του πρώτου, όμως η Toyota φαίνεται πως το κατάφερε με το C-HR Prologue που παρουσιάζεται σήμερα ως προάγγελος του μοντέλου παραγωγής το οποίο θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στο εγγύς μέλλον καθώς οι πληροφορίες που έχουμε σε αυτό το σημείο αναφέρουν πως θα λανσαριστεί στην αγορά μέχρι το 2024.

Το νέο Toyota C-HR θα προσφέρεται παράλληλα με ένα παρεμφερές σχεδιαστικά αλλά ελαφρώς μεγαλύτερο και φυσικά, αμιγώς ηλεκτρικό crossover που θα αποτελέσει την έκδοση παραγωγής του bZ Compact Crossover concept, όπως συνυπάρχουν τα bZ4X και RAV4. Η προσέγγιση αυτή χαρακτηρίζει την φιλοσοφία της Toyota που θέλει να προσφέρει εναλλακτικές επιλογές και τεχνολογίες (υβριδικά, plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά με μπαταρίες ή ακόμα και υδρογονοκίνητα) οι οποίες θα καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, ειδικά στο κρίσιμο C-segment που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών θα αντιπροσωπεύει το 61% της συνολικής ευρωπαϊκής αγοράς μέχρι το 2025!

Επιστρέφοντας στο “Prologue”, αυτό που μπορούμε να πούμε δεδομένου ότι η Toyota δεν αποκάλυψε πολλές πληροφορίες σχετικά, είναι ότι θα μοιράζεται αρκετά στοιχεία, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά, με το νέο Prius που αποκαλύφθηκε πριν από μερικές εβδομάδες. Αυτό σημαίνει ότι θα βασίζεται στην TNGA αρχιτεκτονική και για πρώτη φορά όσον αφορά στο C-HR, θα είναι διαθέσιμο με plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν θα είναι ακριβώς το ίδιο, με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα να παράγουν συνδυαστικά 223 ίππους και μία μπαταρία 13.6 kWh να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 69 χιλιομέτρων όπως στο Prius αλλά ως plug-in υβριδικό, σίγουρα δίνει στην δεύτερη γενιά του C-HR ένα διαφορετικό ενδιαφέρον. Σε κάθε περίπτωση, θα υπάρχει και η υβριδική έκδοση που σύμφωνα με την Toyota θα φέρνει και τον μεγαλύτερο όγκο των πωλήσεων, με μία αναβαθμισμένη εκδοχή του υπάρχοντος κινητήριο συνόλου.

Αναφορικά με το design, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι διατηρεί την σιλουέτα της τρέχουσας γενιάς με κοντούς προβόλους και τους τροχούς στα άκρα του αμαξώματος να τονίζουν τον δυναμισμό του μοντέλου αλλά βλέπουμε ότι ενσωματώνει στοιχεία από την τελευταία  εκδοχή της σχεδιαστικής γλώσσας της Toyota, ιδίως στο εμπρός μέρος με τα αλα-Prius φωτιστικά σώματα αλλά και στα χρώματα όπου η ιαπωνική μάρκα τολμά την τριχρωμία με το ασημί και το μαύρο να συνδυάζονται με τις πορτοκαλί λεπτομέρειες. Όπως και ο προκάτοχος του, η δεύτερη γενιά του C-HR σχεδιάστηκε στη Νίκαια της Γαλλίας ενώ άξιος αναφοράς είναι και ο ισχυρισμός της Toyota ότι το design του Prologue δεν διαφέρει δραστικά από αυτόν του μοντέλου παραγωγής. Περισσότερες και πιο ουσιαστικές πληροφορίες θα έχουμε στο προσεχές μέλλον αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως ένας ούτως ή άλλως δυνατός “παίκτης” σε μία ούτως ή άλλως εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία, ενισχύεται. Περιμένουμε λοιπόν από την Toyota να ανοίξει τα χαρτιά της…

Prev Post H QJ Motor στην Ελλάδα από την Γκοργκόλης Α.Ε.
Next Post Audi activesphere concept– Το μέλλον
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook