Renault και Geely εξελίσσουν μαζί Μ.Ε.Κ. και υβριδική τεχνολογία

Renault και Geely εξελίσσουν μαζί Μ.Ε.Κ. και υβριδική τεχνολογία

Πολλοί υποστηρίζουν εδώ και πολλά χρόνια ότι το μέλλον για την βιομηχανία αυτοκινήτου είναι οι συνεργασίες και δεν είναι δύσκολο να βρει κανείς την λογική πίσω από αυτή την φιλοσοφία. Με τις συνεργασίες μεταξύ άλλων μειώνεται το κόστος εξέλιξης, αυξάνονται θεαματικά οι συνέργειες και εξασφαλίζεται ο μεγάλος όγκος παραγωγής… Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα θέλουν να πετύχουν το Renault Group και η Geely που ανακοίνωσαν την οριστικοποίηση της συνεργασίας τους που περιλαμβάνει την ίδρυση μίας νέας εταιρίας κοινοπραξίας με στόχο την εξέλιξη της επόμενης γενιάς υβριδικής τεχνολογίας και κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Είναι λίγο παράδοξο το γεγονός ότι ενώ ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης δύο μεγάλες εταιρίες εστιάζουν στην υπάρχουσα τεχνολογία αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή η τεχνολογία έχει ακόμα τουλάχιστον 10 χρόνια ζωής. Το Renault Group λοιπόν και η Geely Automobile Holdings επικύρωσαν την προκαταρκτική συμφωνία από τον περασμένο Νοέμβριο και υπέγραψαν μία δεσμευτική συμφωνία για την δημιουργία μίας κοινοπραξίας στην οποία οι δύο όμιλοι θα διατηρούν ποσοστό 50% έκαστος. Στόχος της κοινοπραξίας είναι να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στην εξέλιξη, την παραγωγή και την παροχή των καλύτερων υβριδικών κινητήρων συνόλων και θερμικών κινητήρων στην κατηγορία τους ενώ σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια θα είναι και η Aramco.

Προς το παρόν, η συμμετοχή της Aramco περιορίζεται στην υπογραφή μίας επιστολής πρόθεσης καθώς εξετάζει την στρατηγική επένδυση της την κοινοπραξία ώστε να υποστηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξη μέσα από την έρευνα και εξέλιξη λύσεων συνθετικών καυσίμων και νέας γενιάς τεχνολογιών υδρογόνου. Εν τω μεταξύ, το Renault Group και η Geely θα έχουν ίσο αριθμό μελών στο διοικητικό συμβούλιο της νεοσύστατης εταιρίας ενώ η αρχική οργάνωση θα εξασφαλίσει την συνέχεια των επιχειρήσεων με δύο κέντρα λειτουργίας: ένα στην Μαδρίτη για το Renault Group και ένα στο Hangzhou Bay για την Geely. Τα κεντρικά της κοινοπραξίας δε, θα βρίσκονται στο Ην. Βασίλειο ενώ μία εκ των προτεραιοτήτων είναι η μεταβίβαση πνευματικής ιδιοκτησίας στα δύο κέντρα λειτουργίας ώστε αυτά να είναι σε θέση να εξελίξουν πλήρως αυτόνομα της μελλοντικές τεχνολογίες στα κινητήρια σύνολα προσφέροντας λύσεις για όλες τις αγορές. Το συμπληρωματικό portfolio της κοινοπραξίας αναμένεται να καλύπτει το 80% της παγκόσμιας αγοράς Μ.Ε.Κ. και υβριδικής τεχνολογίας με τους πρώτους… πελάτες να είναι οι εταιρίες που απαρτίζουν τους δύο ομίλους όπως η Renault, η Dacia, η Alpine, η Geely, η Volvo, η Nissan, η Mitsubishi κ.ά. Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι η νέα εταιρία θα περιλαμβάνει 17 εργοστάσια παραγωγής κινητήρων, 5 κέντρα έρευνας και εξέλιξης σε τρεις διαφορετικές ηπείρους και 19.000 εργαζόμενους ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, η επένδυση των δύο εταιριών σε αυτήν αναμένεται να αγγίξει τα 7 δισεκατομμύρια ευρώ.

Prev Post Caterham Project V – Ηλεκτρική εκδήλωση πρόθεσης!
Next Post Subaru – Με εκπτώσεις έως 3000 Ευρώ
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook