Renault Austral. Το nouvelle vague SUV.

Renault Austral. Το nouvelle vague SUV.

Η μακροσκελής καμπάνια προώθησης του νέου SUV της Renault έφτασε επιτέλους στο τέλος της και η γαλλική μάρκα αποκαλύπτει επίσημα το ολοκαίνουριο Austral. Το μοντέλο που αντικαθιστά το Kadjar και λανσάρεται στο ήδη εξαιρετικά ανταγωνιστικό C-Segment για να διεκδικήσει το μερίδιο που του αναλογεί ποντάροντας στο στιλ, την τεχνολογία και τον αέρα πολυτέλειας που αποπνέει ως ένα χαρακτηριστικά γαλλικό προϊόν.

Το Renault Austral γίνεται το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί την CMF-CD αρχιτεκτονική και επωφελείται από όλα αυτά που έχει να προσφέρει η συγκεκριμένη πλατφόρμα. Σύμφωνα με την εταιρία, η CMF-CD είναι ελαφρύτερη αλλά ταυτόχρονα πιο στιβαρή από τον προκάτοχο της με συνέπεια το νέο SUV είναι πιο άκαμπτο αλλά και να μπορεί να φιλοξενήσει όλα τα σύγχρονα κινητήρια σύνολα της Renault. Ξεκινώντας από το λιγότερο ισχυρό, το “Mild Hybrid Advance” λειτουργεί ως μία αυθεντική εναλλακτική στους πετρελαιοκινητήρες που όπως καταλαβαίνεις, το Austral δεν προσφέρει. Ο 1.200άρης, 3-κύλινδρος, turbo βενζινοκινητήρας όμως, συνδυάζεται με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V για να προσφέρει 130 ίππους επιτυγχάνοντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου (5.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα) και εκπομπές ρύπων (123 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο).

Λίγο πιο πάνω, υπάρχει ένας πιο… παραδοσιακός “Mild Hybrid” κινητήρας που συνδυάζει έναν 1300άρη, 4-κύλινδρο, turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με μία μπαταρία 12V για 140 ή 160 ίππους ανάλογα με την έκδοση. Στην ισχυρότερη εκ των δύο, τα 270 Nm ροπής είναι διαθέσιμα ήδη από τις 1.800 σ.α.λ. και μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. ενώ η μέση κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 6.2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με 136 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο χάρη και στο X-Tronic αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται. Στην κορυφαία, E-Tech “full hybrid” έκδοση δε, ο 1200άρης βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία 1.7 kWh και 400V και ένα ευφυές κιβώτιο ταχυτήτων τύπου “dog box” άνευ συμπλέκτη για να προσφέρει 200 ίππους και κορυφαία οικονομία καυσίμου της τάξης των 4.6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (105 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο) κάνοντας το Austral E-Tech ένα από τα πιο οικονομικά υβριδικά SUVs στην κατηγορία του.

Η CMF-CD επέτρεψε επίσης στην Renault να εξοπλίσει το Austral με τα προηγμένα συστήματα Multi-Sense και 4Control: το πρώτο προσφέρει τα κλασικά modes οδήγησης (βλ. Eco, Comfort και Sport) και ένα ακόμα, το “Perso” που δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να παραμετροποιήσει κάθε ρύθμιση ενώ με το προαιρετικό Extended Grip Pack έρχονται και δύο επιπλέον modes (Snow και All Roads). Το 4Control από την άλλη, φέρνει την παθητική τετραδιεύθυνση στην κατηγορία, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και 5 μοίρες εξασφαλίζοντας όχι μόνο κορυφαία ευελιξία με τον κύκλο στροφής να είναι μόλις 10.1 μέτρα αλλά και βελτιωμένο πάτημα στον δρόμο. Σε αυτό παίζει ρόλο και το γεγονός ότι η Renault επέλεξε να εξοπλίσει τις δικίνητες εκδόσεις με τον πιο “βασικό” ημιάκαμπτο άξονα και τις τετρακίνητες με μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων σε συνδυασμό με το 4Control Advanced σύστημα.

Όσο για το design, τι να πούμε που δεν είναι ήδη πασιφανές; Το Renault Austral ενσωματώνει την τελευταία εκδοχή της σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρίας με το νέο σήμα, τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σχήματος “C”, έντονες γραμμές και επιβλητική εμφάνιση χάρη στην μεγάλη, κάθετη μάσκα. Στην καμπίνα από την άλλη, είναι εμφανής η προσπάθεια της Renault να προσδώσει στο Austral πιο premium χαρακτήρα, γεγονός που υπογραμμίζεται από την μεγάλη OpenR οθόνη που συνδυάζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών με μία κάθετα τοποθετημένη οθόνη 12.0 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το νέο Head Up Display των 9.3 ιντσών που προβάλλεται στο παρμπρίζ δε, προσθέτει μία ακόμα οθόνη στον συνολικό αριθμό.

Οι αγοραστές θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν “σοφιστικέ” υλικά όπως το ξύλο, το δέρμα, η Alcantara, τα υφάσματα κ.ά., η πρακτικότητα εξασφαλίζεται με 35 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στην καμπίνα και άλλα 500-575 λίτρα (ανάλογα με την έκδοση) στο πορτ-μπαγκάζ ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως με το Austral πραγματοποιεί την πρεμιέρα της η νέα, κορυφαία έκδοση με όνομα “Esprit Alpine” που φέρνει λίγο από το DNA της ναυαρχίδας του Renault Group, Alpine, στις μάζες με σπορ λεπτομέρειες τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Οι πωλήσεις του ολοκαίνουριου Renault Austral θα ξεκινήσουν κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022 οπότε περιμένουμε από την εταιρία να ανακοινώσει τις τιμές του νέου μοντέλου της αργότερα μέσα στη χρονιά.

Prev Post Διαθέσιμο και στην Ελλάδα το Citroen Ami!
Next Post ID. Buzz & ID. Buzz Cargo. Ή αλλιώς η αναβίωση του Bulli
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook