Πρεμιέρα στις 6 Νοεμβρίου για το Renault Twingo!

Πρεμιέρα στις 6 Νοεμβρίου για το Renault Twingo!

Αν υπάρχει μία ευρωπαϊκή μάρκα που έχει το momentum με το μέρος της τουλάχιστον όσον αφορά στα αμιγώς ηλεκτρικά, αυτή είναι η Renault. Η Renault που έχει ήδη λανσάρει τα R4 και R5 και ετοιμάζεται να ολοκληρώσει την τριπλέτα με το Twingo που είδαμε το 2024 σε μορφή πρωτότυπου. Μπορεί να μην παρουσιάζει κάτι ρηξικέλευθο κάτι που να ανεβάζει τον τεχνολογικό πήχη αλλά αυτό που παρουσιάζει έχει απήχηση στον κόσμο – οι πωλήσεις κυρίως του Renault 5 αποτελούν απόδειξη γι’ αυτό. Την ίδια πορεία ελπίζει να αναπαράξει η Renault με την 4η γενιά του Twingo που όπως όλα δείχνουν θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στις αρχές του Νοεμβρίου – συγκεκριμένα στις 6 του μήνα.

Το ολοκαίνουριο Renault Twingo θα τοποθετηθεί στην βάση της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών της γαλλικής μάρκας και ακριβώς απέναντι από μελλοντικούς ανταγωνιστές όπως ο Βενιαμίν της Volkswagen (που ενδεχομένως βαφτιστεί ID.Lupo) αλλά αυτός δεν πρόκειται να λανσαριστεί πριν το 2027 που σημαίνει ότι η Renault (και όχι μόνο) έχει ένα σημαντικό χρονικό προβάδισμα και δεν είναι το μοναδικό που έχει. Το άλλο είναι η εμφάνιση του καθώς δεν είναι μόνο στιλάτο και ρετρομοντέρνο αλλά είναι και άκρως χαριτωμένο σε αντίθεση με το αρκετά… σοβαρό και καθωσπρέπει, τουλάχιστον έτσι όπως το έχουμε δει μέχρι στιγμής, ID.Every1 Concept της Volkswagen. Με αυτό το design λοιπόν στοχεύει σε ένα ευρύτατο target group που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και εμάς, τους νοσταλγικούς 40άρηδες που μεγαλώσαμε με την πρώτη γενιά αλλά είναι αρκετά ελκυστικό ώστε να σταθεί και μόνο του, όπως αποδεικνύουν οι φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Από εμφάνιση γνωρίζουμε τι περιμένουμε λοιπόν. Έναν συνδυασμό νοσταλγίας και μοντέρνων στοιχείων σε ένα λιλιπούτειο περιτύλιγμα. Η επιτυχία ενός μοντέλου δεν εξαρτάται μόνο από την εμφάνιση όμως. Το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουμε πολλά για τα μηχανικά του επερχόμενου Renault Twingo. Για την ακρίβεια δεν γνωρίζουμε τίποτα. Το μόνο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως γνώμονα είναι η θέληση της εταιρίας να λανσάρει το entry-level ηλεκτρικό της σε αρχική τιμή η οποία δεν θα υπερβαίνει τα €20.000 και αυτό μπορεί να μας βοηθήσει να κάνουμε κάποιες ενημερωμένες υποθέσεις. Θα μπορούσαμε για παράδειγμα να χρησιμοποιήσουμε το Dacia Spring που προσφέρει 100 ίππους στην ισχυρότερη έκδοση του και εξοπλίζεται με μία μπαταρία LFP 24.3 kWh που του χαρίζει αυτονομία της τάξης των 225 χιλιομέτρων.

Πρακτικό, εύχρηστο και με τιμή κάτω από τις €20.000 εντός των περιορισμών. Δεν θα ήταν παράλογο αν λέγαμε ότι και το Renault Twingo κάπου εκεί θα κινηθεί όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Λίγο πάνω, λίγο κάτω αλλά σε εκείνη την περιοχή. Ας περιμένουμε μέχρι τις 6 Νοεμβρίου όμως… Μπορεί η Renault να μας λύσει την απορία!

Prev Post Το νέο Cupra Formentor VZ5 σημαίνει την επιστροφή του 5-κύλινδρου!
Next Post Γερμανία και Ιταλία εναντίον Ευρώπης με φόντο το 2035!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook