Πρεμιέρα για το νέο Volkswagen Tiguan!

Πρεμιέρα για το νέο Volkswagen Tiguan!

Περισσότεροι από 7.6 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν τιμήσει το Volkswagen Tiguan με την επιλογή τους από το ντεμπούτο του compact SUV το 2007 και αυτό κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο της γερμανικής μάρκας ένα από τα πλέον επιτυχημένα στον κόσμο σήμερα. Η ολοκαίνουρια, 3η γενιά δε, στοχεύει στην συνέχιση αυτής της… παράδοσης προσφέροντας μία νέα αρχιτεκτονική, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια, την ποιότητα κύλισης, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την τεχνολογία μεταξύ άλλων, αναβαθμισμένες ψηφιακές λειτουργίες, δυνατότητα over-the-air update λογισμικού και φυσικά, νέο design.

Με μήκος που αγγίζει τα 4.539 χιλιοστά, ύψος 1.639 και πλάτος 1.842 χιλιοστά, το νέο Tiguan είναι 30mm μακρύτερο και 4mm ψηλότερο από τον προκάτοχο του ενώ το πλάτος και το μεταξόνιο των 2.68 μέτρων έχουν παραμείνει ίδια. Κατά συνέπεια, η Volkswagen υπόσχεται ευρυχωρία με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν 10 χιλιοστά επιπλέον για τα πόδια τους και τον χώρο αποσκευών των 652 λίτρων να εμφανίζεται κατά 37 λίτρα μεγαλύτερος, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουμε θεαματικές αλλαγές σε αυτόν τον τομέα. Θεαματική είναι η αλλαγή που έχει γίνει στον σχεδιασμό του Tiguan που υιοθετεί πλέον περισσότερες καμπύλες και στοιχεία που θυμίζουν έντονα την ID οικογένεια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και πιο συγκεκριμένα, τα ID.4 και ID.5. Οι ομοιότητες εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στα φωτιστικά σώματα (για πρώτη φορά διαθέσιμα με την τεχνολογία IQ.Light HD matrix) και τις ενιαίες μπάρες LED που καλύπτουν το πλάτος του αμαξώματος τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω, αλλά και στην φιλοσοφία του design που μοιάζει περισσότερο… μαλακό. Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη πάντως εντοπίζεται στην αεροδυναμική, με το νέο Tiguan να έχει συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του 0.28, σημαντικά βελτιωμένο σε σύγκριση με το 0.33 της απερχόμενης γενιάς.

Ανάλογες ήταν οι επεμβάσεις των σχεδιαστών και στην καμπίνα που ακολουθεί όλες τις τάσεις της αγοράς με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, μία οθόνη για το MIB.4 σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που μπορεί να φτάσει έως και τις 15 ίντσες και έχει νέα δομή στα μενού του και νέα γραφικά καθώς και το προαιρετικό σύστημα head-up display που προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες απευθείας στο παρμπρίζ και το οπτικό πεδίο του οδηγού. Φυσικά, τα… φυσικά κουμπιά απουσιάζουν σχεδόν εξολοκλήρου από την καμπίνα του νέου Tiguan με όσα υπάρχουν να βρίσκονται κατά κύριο λόγο στο τιμόνι ενώ ο περιστροφικός διακόπτης στην κεντρική κονσόλα διαθέτει ενσωματωμένη OLED οθόνη δίνοντας μία επιπλέον high-tech νότα. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι η ποιότητα των υλικών έχει αναβαθμιστεί συνολικά ενώ δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε λειτουργίες όπως ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, τα νέα ergoActive Plus ανατομικά καθίσματα και η πλήρης σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που καλύπτει όλες τις απαιτήσεις.

Χάρη στην MQB Evo αρχιτεκτονική, το νέο Tiguan είναι σε θέση να προσφέρει πολλά και διαφορετικά κινητήρια σύνολα μεταξύ των οποίων turbodiesel (δίλιτρος TDI με 150 ή 193 ίππους), υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες (TSI χωρητικότητας 2.0 λίτρων με 201 ή 265 ίππους), ήπια υβριδικούς υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες (eTSI 1.5 λίτρων με 130 ή 150 ίππους) και plug-in υβριδικά σύνολα (eHybrid), όλα διαθέσιμα αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Όσον αφορά στα τελευταία ειδικότερα, το νέο Tiguan θα προσφέρεται σε δύο PHEV εκδόσεις, αμφότερες με έναν 1500άρη βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγουν συνδυαστικά 204 ή 272 ίππους ενώ η μπαταρία των 19.7 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα!

Στα μηχανικά, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι οι μηχανικοί της Volkswagen δούλεψαν πάνω στην ανάρτηση με τα γόνατα McPherson στον εμπρός άξονα και την διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και κατέληξαν σε νέα αμορτισέρ και διαφορετικές αντιστρεπτικές ράβδους. Οι πιο… εκλεκτικοί θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν για το Tiguan τους το Dynamic Chassis Control Pro σύστημα που περιλαμβάνει πλέον και το Vehicle Dynamics Manager το οποίο επιτρέπει την ρύθμιση της ανάρτησης σε 15 διαφορετικά στάδια. Με συγκεκριμένους συνδυασμούς κινητήρων δε, το Tiguan είναι δυνητικά διαθέσιμο και με το 4Motion σύστημα τετρακίνησης της γερμανικής εταιρίας. Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι οι πωλήσεις του νέου Volkswagen Tiguan ξεκινούν στην Ευρώπη στις αρχές του νέου έτους με τιμή που φυσιολογικά, θα είναι ελαφρώς αυξημένη σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά.

Prev Post Ford Ranger – Για πρώτη φορά plug-in υβριδική έκδοση  
Next Post DS 3 Esprit De Voyage – Με έμφαση στην κομψότητα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook