Porsche 912c restomod – Ουκ εν τω πολλώ το ευ.

Porsche 912c restomod – Ουκ εν τω πολλώ το ευ.

Έχουμε δει αρκετά restomods τα τελευταία χρόνια. Αυτοκίνητα που βασίζονται σε ένα κλασικό μοντέλο αλλά έχουν αναβαθμιστεί με μοντέρνα τεχνολογία για να προσφέρουν κορυφαία ποιότητα κατασκευής και υλικών και μία σύγχρονη εμπειρία οδήγησης αλλά με αισθητική του παρελθόντος. Η συνήθης πρακτική των εταιριών που λανσάρουν αυτά τα restomods όμως είναι να “φουσκώνουν” το αυτοκίνητο με αρκετές εκατοντάδες άλογα. Η ουγγρική Kamm Manufaktur ακολουθεί έναν διαφορετικό δρόμο και χαιρόμαστε ιδιαιτέρως γι’ αυτό, άσχετα από το γεγονός ότι δεν πρόκειται ποτέ να κάνουμε δική μας την δημιουργία της.

Καταρχάς, επέλεξε ένα όχι και τόσο γνωστό μοντέλο της Porsche, την 912. Έπειτα, διάλεξε να εξελίξει ένα αυτοκίνητο με την φιλοσοφία του “less is more”. Λιτότητα και δίαιτα. Το αμάξωμα μπορεί να φαίνεται εργοστασιακό αλλά στην πραγματικότητα, είναι ολόκληρο κατασκευασμένο από πανάλαφρα ανθρακονήματα ενώ και το γυαλί από τα παράθυρα έχει αντικατασταθεί από Lexan. Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβουν τα εντυπωσιακά carbon καθίσματα, τα ελαφριά πατάκια και η πεταλιέρα της Tilton αλλά όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι ο οδηγός δεν θα απολαμβάνει κάποιες βασικές πολυτέλειες καθώς η 912c της Kamm Manufaktur εξοπλίζεται με σύστημα κλιματισμού και κατά παραγγελία, μπορεί να τοποθετηθεί και ηχοσύστημα. Το αποτέλεσμα της εκτενέστατης δίαιτας πάντως είναι εντυπωσιακά καθώς το γερμανικό sports car που δημιούργησε η ουγγρική φίρμα δεν ζυγίζει περισσότερο από 750 κιλά.

Κατά συνέπεια, ο κινητήρας δεν χρειάζεται να είναι κάποιο θηριώδες σύνολο με 1.000 άλογα και κατανάλωση επιπέδου πολεμικού αεροσκάφους. Απλά ο 1600άρης Type 616, boxer, 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας δέχθηκε τις περιποιήσεις των ειδικών του είδους, JPS Aircooled με αποτέλεσμα να φτάσει τα 2.0 λίτρα σε χωρητικότητα και να παράγει χάρη στο καρμπιρατέρ της Weber και την αύξηση της σχέσης συμπίεσης 170 ίππους. Αυτοί περνούν στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός 5-τάχυτου, “dogleg” μηχανικού κιβωτίου και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης της ZF ενώ δεν γίνεται να μην αναφέρουμε ότι αναβαθμισμένη με ρυθμιζόμενα coilovers και αντιστρεπτικές ράβδους είναι η ανάρτηση. Το σύστημα πέδησης του εμπρός άξονα προέρχεται από μία Porsche 911 της γενιάς 964 και πίσω βρίσκουμε δαγκάνες της Brembo με αεριζόμενους δίσκους. Το μοναδικό μεγάλο νούμερο της Porsche 912c by Kamm Manufaktur αφορά δυστυχώς την τιμή της που ξεκινά από τα €325.000 συμπεριλαμβανομένου του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιηθεί για την μετατροπή.

Prev Post Kymco Agility S 200i Euro5 – Νέα έκδοση
Next Post Η Hyundai δεν εγκαταλείπει τις Μ.Ε.Κ.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook