Porsche 911 S/T – Ελαφριά και… αναλογική!

Porsche 911 S/T – Ελαφριά και… αναλογική!

Η Porsche είναι το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα εταιρίας η οποία δεν διστάζει να λανσάρει μία ακόμα ειδική έκδοση ενός μοντέλου παρότι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πιθανώς δεκάδες εξ αυτών. Οι Γερμανοί έχουν βρει την χήνα με τα χρυσά αυγά και δεν είναι διατεθειμένοι να σταματήσουν την στρατηγική… mix-and-match που έχει αποδειχθεί τόσο επιτυχημένη και τόσο κερδοφόρα και το τελευταίο παράδειγμα είναι η 911 S/T που έρχεται για να γιορτάσει τα 60 χρόνια του εμβληματικού sports car ως μία ωμή, αναλογική και αγνή εκδοχή της τρέχουσας γενιάς – όσο μπορεί να γίνει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο τέλος πάντων.

Η Porsche 911 S/T είναι επί της ουσίας το αποτέλεσμα της ένωσης μίας 911 GT3 με το Touring Package και την 911 GT3 RS. Συνδυάζει τον εκρηκτικό ατμοσφαιρικό, 4-λιτρο boxer κινητήρα των 525 ίππων που βρίσκουμε στην τελευταία με ένα μηχανικό κιβώτιο κοντών σχέσεων ενώ με το βάρος να μην υπερβαίνει τα 1.380 κιλά είναι το ελαφρύτερο μοντέλο της τρέχουσας γενιάς της 911. Ταυτόχρονα, είναι το ισχυρότερο μοντέλο της Porsche που εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και αυτό λέει πολλά σε μία εποχή που η συντριπτική πλειοψηφία των σπορ αυτοκινήτων δεν παρέχουν αυτή την αίσθηση και την ελευθερία στους ιδιοκτήτες τους.

Για να επιτευχθεί το τόσο χαμηλό βάρος, το καπό, η οροφή, τα εμπρός φτερά και οι πόρτες κατασκευάζονται από CFRP (carbon fibre reinforced plastic) ενώ το ίδιο υλικό έχει χρησιμοποιηθεί για το roll cage, την πίσω αντιστρεπτική και ένα πάνελ που “δένει” τον πίσω άξονα. Οι ζάντες κατασκευάζονται από κράμα μαγνησίου, η μπαταρία είναι ιόντων-λιθίου, το γυαλί που χρησιμοποιείται είναι ελαφρύτερο, η ηχομόνωση έχει μειωθεί, το σύστημα τετραδιεύθυνσης έχει αφαιρεθεί ενώ ακόμα και ο συμπλέκτης είναι νέος, ειδικά εξελιγμένος για την 911 S/T και σε συνδυασμό με το βολάν μονής μάζας μειώνει το βάρος κατά 10.5 κιλά! Χάρη σε όλα αυτά που έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους κατά 40 κιλά σε σύγκριση με την χειροκίνητη 911 GT3 Touring, η 911 S/T επιταχύνει στα 100 km/h σε 3.7 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι την μέγιστη ταχύτητα των 300 km/h αλλά αυτά τα νούμερα δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία στην πραγματικότητα.

Η νέα έκδοση επιδεικνύει τις αρετές της στις στροφές, στις αλλαγές κατεύθυνσης, στον τρόπο που επιταχύνει, την αίσθηση που δίνει και τον ήχο του νέου συστήματος εξάτμισης. Σημασία για την 911 S/T έχει η εμπειρία και όχι οι απόλυτες επιδόσεις και μέρος αυτής της εμπειρίας είναι τόσο το διακριτικό αεροδυναμικό πακέτο με το Gurney flap στην πίσω αεροτομή όσο και το λιτό εσωτερικό με τις υφασμάτινες (ρετρό αλλά και ελαφριές) επενδύσεις στα CFRP bucket καθίσματα και τον λεβιέ στην κεντρική κονσόλα. Φυσικά, για να αποκτήσεις αυτή την εμπειρία πρέπει να αποχωριστείς τουλάχιστον €292.187 (στη Γερμανία) αλλά και να είσαι γρήγορος και αποφασιστικός αφού η παραγωγή της Porsche 911 S/T θα περιοριστεί στα 1.963 αυτοκίνητα – ένα είδος φόρου τιμής στην χρονιά που κυκλοφόρησε η πρώτη.

Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η Porsche θα προσφέρει στους ιδιοκτήτες της 911 S/T την ευκαιρία να αγοράσουν και ένα πολύ ειδικό ρολόι, το Chronograph 1 – 911 S/T που συνοδεύει άριστα το νέο απόκτημα τους και μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία στην κατασκευή του.

Prev Post Skoda Kamiq facelift – Μοντέρνο και ακόμα πιο πλούσιο!
Next Post Η Volkswagen εξηλεκτρίζει το “GTI”
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook